Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv nektek!
Simsonhoz komplett újszerű indexeimet eladnám.
Tovább 2 db lámparácsot is.
Érdeklődni ezen a címen ha kérhetem :opel2255@citromail.hu
Kilences de a finom mente, az 1es emelkedésű, így sokkal több anyag marad benne.
Ezt leszámítva tökéletes állapotban van, ezért is zavar annyira. Szerintem ezt a kilences menetbe betét dolgot fogom választani, mert már a nyolcas menet is elég gány állapotban van benne és az sem kizárt, hogy van itthon menetfúróm hozzá :) Köszönöm a segítséget :)
Amennyiben jobb állaotú a motorház, érdemes megmenteni

Sajna az M8-as menetnek a magmérete jó esetben is 6,7, tehát, ha belecsabarnál egy menetes aluszárat, azt meghúznád , lívágnád és síkbamunkálnád, akokr utána, az M6 os menetnek oldalanként mindössze 3,5 tizet maradna, aza meg karcsú.

Hogy értelme is legyen, minimum m9es, finom menetet kellene bele fúrni, aba beletekerni egy M9x1-es re megvágott szárat, elvágni aés síkbamunkálni.

Ennek a magmérete már 8mm tehát oldalanként marad 1-1 mm ez már megfogná.

Az elméletem szépséghibája, hogy nem valószínű, hogy van otthon m9-es finom menetű menetfúród...

Lehetőség, hogy beforrazstod, vagy behegeszteted.
Mindkét eljárás több 1000forinba fog kerülni.

Lehetőség még oylan tőcsavar elkészítése, am az elján m8, de a blokk felett már m6.
Ezek a lehetőségek kb a javításra.
Tisztelt motoros társak!



Frissen nyílt webáruházamat tekintsétek meg,regisztráljato,és ha tetszik valami,vásároljatok.

Keleti motorokhoz nagyon sok alkatrészt,és tuning cuccokat árulok.

Postai utánvétes szállítás van 1790Ft-tól.

2000Ft a minimum vásárlási limit!



www.somson-keletimotor-alkatre...



(Budapestieknek személyes átvétel is lehetséges!)
Köszönöm szépen a segítséget
Ha már fel van fúrva akkor nem tudsz bele helicoilt tenni. Azzal sok mindent nem lehet már kezdeni, esetleg behegeszteni és újramunkálni csak az meg rohadtul nem fogja megérni.
Ezért utálom az öszes ilyen gányolós hülyét aki ajánlgatja a felfúrást, merhogy szerinte a menetjavító hülyeség. Aztán gyárt egy kukába való blokkfelet.
Háát teljesen nem tudod ráhózni ezt a tuningot a tiedre..

Ez mindkettő sokkal alacsonyabb vezéréshez van, már ha azt csináltad meg a tábori fle tervből amit én gondook.

Szerintem nem kell túlragozni ezt a témát, Pisti úr elég jól leírta, hogy mi vlna a lényeg.

Én si azt javaslom, hogy 1:12 fölé ne menjél sűrítésben és 0,8 alá a préssávval, aminek a felülteére én is a szokásos 50 százalékot mndtam volna.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, ugyanis a blokkomban két henger tőcsavar menete is fel van fúrva 8asra, ami eléggé bántja a szemem. Lehetséges megoldásokat keresve a heli-coilos belsőmenet javítás tetszett meg a legjobban, azonban nem ismerek senkit aki ilyesmivel foglalkozna. Szóval aki tud szakembert, aki ilyesmivel foglalkozik Szeged környékén az legyen szíves ne tartsa magában! :D
http://www.gpracing.hu/index.p...
Esetleg az itt található méretezés?...megfelelhet az enyémre?
http://www.gpracing.hu/index.p...
Erre gondolsz?
Sajnos ezt nem veszi be az agyam...be kell vallanom hogy nem megy
Bonyolultabb alakú fejet az átlag esztergályos nem fog csak úgy megcsninálni, mert ha íves akkor az úgy indulna, hogy profilkést kell hozzá csinálni..
Teljesen korrekt a trapéz hfej, ráadásul az tényleesen olyan is lesz amiylenre kérted.

Gecsei pisti oldalán vannak erre tervek, bár sokat nem kell ezen tervezni..

A motort nem érdemes nagyon fejbeütni utcára 1:11-12 fölé nem mennék a köbtartalamat, és 0,8 alá a présmagasságot illetően

Úgy általában javasolnám Pisti úr oldalának a meglátogatását, mert sok felesleges vagrabetűt kerülhetsz így el.
Most egy teljesen eredeti henger fej van a motoron,40,5 a furat és a prés sáv 2,3mm így,a dugattyú nem éri el a hüvely tetejét 0,5 mm le kell szedetnem belőle..bejáratós még ezért nem akartam módosítani mert a fiam minden nap suli után üldözi..így biztosan nem dolgozik ideálisan ezért akarok csinálni egy rá való fejet..persze utcára valót.
a 60-as hoz kellene az adat vagy esetleg egy kész terv.
A 6-7 köbcenti 70-eshez való, nem tudom miért már automatikusan abban gondolkozom, elnézést. :)
Fejnél a fél kör, de inkább a fél geoid alak, préssáv annyi fokos, mint a dugattyú tető, 1 milis présrés(utcára). Innen már tudsz számolni egy fejet, 6-7 köbcenti legyen.
20 évvel ezelőtt vettem a Táboritól hengert dugattyút kipufogót és henger fejet,p20-as karburátorral volt használva...tetszett ahogy ment ezért szerettem volna a fiamnak megmutatni hogyan is volt régen.
van 3 hengerem és a sok olvasgatás végeredménye egy henger lett...meg kell hogy mondjam sosem csináltam a kipufogó kireszelésen kívül 2t tuningot..jöttek sorban a gyári kész motorok amiket nem kelet át faragni csak fel újítani...most ezzel a tudásommal szerszámozottsággal élem ki a bütykölési mániámat és a fiam él hal a szerelésért...
éppen ma vittem a maróshoz az egyik hengert mert egy robogó membránt szeretnék bele építeni nem tudom mi lesz az eredmény,amivel bajban vagyok az az ideáli henger fej..nem szeretném sem a prés sávot sem a robbanó teret túlzottan szűkösre méretezni, ebben segítségeteket kérném..aki tud kérem segítsen.
Első körben mindenképp ajánlanám, hogy regisztrálj a http://www.simsonosok.hu/ -ra. Itt a Kanyarvadász topik a gyűjtőhelye a bajnokságban indulóknak.
Hengert satöbbit pedig ugyan ott érdemes venni ahol egy utcai motorba vennéd, magát a tuningot és átalakítást pedig érdemes valami nevesebb szakira bízni.
Szerbusztok abban szeretném a segítségetek kérni,hogy szeretnék indulni simson kupába és honnan lenne érdemes alkatrészt vásárolni nagyobb hengert ,karbit,főtengelyt a seíitséget előre is köszönöm.
Azért Tábori 20 évvel ezelőtti cikkei eléggé meghaladott dolgok. Nem igazán gazdaságos ezeket megcsinálni.
http://www.taborituning.hu/sim...
Itt találsz neked valót,én is egy gyári hengerből csináltam a hüvely kivételével..majd fel fúrattam.
Köszi szépen!
Most raktam éppen bele egy 4-es komplett váltót,sikerült vennem egy eredeti bontatlan blokkot amit új korában olaj nélkül használtak és beállt a főtengelye..abból raktam át a komplett váltót.
Ezekkel a fogaskerekekkel szerintem én nem tudok akkor mit kezdeni,tervben van egy 70-es blokk de akkor az sem forgatná ki....most már csak azt nem tudom hogy ezek hogyan kerülhettek hozzám?..mikor csak s51-et bontottam szét egy párat réges régen.
ez egy gyári 3sebességes váltó 1-3 fokozata rajta egy hosszú negyedikkel.
Nem csodálom, ha egy csak felül menős motor ezt nem viszi el...

Ekkora fordulatejtésekhez valami nagyon alacsony vezérlésű 90-es kellene legalább.

Tehát a legegyszerűbb ha a gyári 4es fogasokat pakolod bele.
A 2-3 fokozatok fogaspárjára lesz szükséged.