Sziasztok!
Egy kéréssel fordulnék valaki hozzá értőhöz.
Volt a padláson egy tizen éve szét bontott s51-e.motorom amit most a télen össze raktam a fiamnak hogy tanuljon vele motorozni váltani,vennem kelet pár alkatrészt a váltóhoz csak fogas kerekeket nem azt találtam a lomok között..egy 60-as hengert csináltam rá Tábori féle tuningal..előre pedig 13-as lánc kereket tettem mert azzal könnyen ment az indulás a gyereknek.
Most tettem előre egy 15-fogast és feltűnt hogy nagy fordulatot ejt váltáskor szinte ki sem forog a 4-es fokozat...szétszedtem és számolgatom a váltó fogas kerekeit hát a 2.az a 16-40 helyett 17-38 a 4. pedig a 22-34 helyett 24-32 volt.
Meg tudná valaki mondani hogy ehhez milyen teljesítmény kellene hogy ezt a 4-est kiforgassa?..vagy mibe való ez eredetileg?..gyári kerekek az biztos nem utángyártott vackok...köszönöm a választ
Üdv mindenkinek.Simson S51N 4 sebességes.Egy olyan kérdésem lenne váltáskor nem veszi egyből a sebességeket pl 1 és 2 között nem tudom egyből 2 be rakni hanem elöszőr üresbe és utána meg 2 be.Ez 2 és 3 között is előfordul.Ez mitől lehet .Köszönöm.
Ne csodálkozz ha szarrá ragad, a feltett videódban is durván kevesel... Új fúrással, és dugóval is ragasztani fogsz amíg nincs beállítva a motor.
Ezen felül még szerintem derékszögelve sincs a hajtókar, ezért a féloldalas lefújás. Meg még ki tudja...
ÜdV! Szeretnék Segítséget kérni abban hogy mi lehet a baj..?! Pár hónapos a Dugó!Mivel lehetne kiküszöbölni ezt a problémát?elég egy uj fúrás vagy elég egy dugó csere is?!Válaszokat elörre is köszönöm.
Köszönöm, találtam a neten valami erősített rugót http://www.futarmotorosbolt.hu...
megpróbálom majd valami sűrűbb olajjal is, ha nem lesz jó akkor felveszem a kapcsolatot azzal a Robival :)
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki le tudná-e mérni nekem egy S50-es(trafó nélküli gyújtásos), meg egy S51-es(trafós gyújtás, 6V-os) blokknak a gyújtótekercseit?
Konkrétan a felfogató csavarok távolsága, meg a tekercs befoglaló méretei kellenének.
Illetve ha lehetséges, még azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy az S51-es gyújtótekercsen hanyas huzal van feltekercselve?
Ragacs Robi csinál csillapítást első teleszkópba, páran ezzel megyünk versenyen is. Az olaj mennyiségével és sűrűségével tudsz játszani, hogy milyen kemény és intenzív csillapítást szeretnél.
Ha érdekel a dolog itt a mail címe: konrad004@vipmail.hu
Üdv, az első telókat szeretném rendbe rakni, jelenleg egy kínai 50-es sm-nek van bent az eleje, de vissza szeretném állítani a motort eredeti kinézetére, mit csináljak vele hogy ne legyen olyan puha az eleje, ezekkel a kínai telókkal lényegesen feszesebb a tartása, van valami másabb rugó bele amivel javulna a csillapítása ?
Üdv mindenkinek.Simson S51N 4 sebességes.Egy olyan kérdésem lenne váltáskor nem veszi egyből a sebességeket pl 1 és 2 között nem tudom egyből 2 be rakni hanem elöszőr üresbe és utána meg 2 be.Ez 2 és 3 között is előfordul.Ez mitől lehet .Köszönöm.
Üdv mindenkinek.Simson S51N 4 sebességes.Egy olyan kérdésem lenne ha váltok a motorral akkor mindig üresbe rakom elöször,főleg 1 től felfele váltáskor.Próbáltam állitani a blokk tetején lévő csavaron,de nem lett jobb.Mitől lehet ez?Van amikor sikerül váltani normálisan de általában elöször üresbe sikerül és nem csak az 1-2 között.Köszönöm.
Sziasztok!
50 ccm-es 4 felömlős tuning leírásra volna szükségem.60 és 70 ccm-es hengerhez találtam sokat, de gyári 50-eshez sehol.Esetleg ehhez passzoló rezó tervet tud valaki?Akár külföldi linken is jó volna.Örülnék ha valaki tudna segíeni.
Előre is köszönöm!
A főcinél és a puklugnál is 1 tuezedre ki kell házagolni, és kb ennyi.
A főcinél a blokk bal oldalán a csapágy-olajterelő-zéger között kell 01re venni, a puklungnál az agyat cészerű a tengelyen tengely irányban ennyire kihozni.
Persze, ehhez hézagolók kellenek, ami az átlag cimconyosnak nem van:)
Blokkfelújítás előtt állok (S51), és szükségem lenne a különböző tengelyek, meg hasonlók hézagjainak értékeire (hézagoláshoz, bocs h ilyen érthetetlen:D). Bújtam a goggléét, de nem nagyon találtam használhatót.
Ja tényleg nagyon jó oldal, éppen csak semmi céginfo nincs, semmi cégleírás, még csak egy cég név sem, valószínűleg tök feketén mehet az egész. Plussz még ahogy nézem teli van 70-esnek mondott 60-as hengerekkel, ez meg már mindjárt vásárló megtévesztése...
Húúú akkor az lehet, hogy túlmelegítettem a csapágyakat.
Direkt jó forróra melegítettem, hogy a csapágy könnyen rámenjen a főtengelyre. A másik kérdésem az lenne ha már egyben lesz a blokkom, nagyon gondolkodom azon, hogy csináltatok valakivel egy 60/4- es hengert. Egy nem nagy hatásfokúra gondolok és ha lehet akkor nem forgósat. Olyat amit utcán a mindennapi használatban lehet használni. Szerinted a gyári megszakítós lendkerekem elbírna egy ilyen hengert. Én a gyári lendkereket nagyon gyengének találom, szóval a motort ez miatt tuningolni nem igazán lehet.
Babetta gyújtást egyenlőre nem szeretnék.
Szétfőzöd=túlmelegíted. A csapágygyűrűk maximum 100 fokra melegíthetők, 120 körlül már kilágyulnak tönkremennek.
Szemre meg nem fogsz észrevenni még egy tized hibát sem nem hogy századokat. Illetve a lendkeréknél főképp az a gond, hogy excentrikus a súlyközéppont, tehát az egyik oldalt nehezebb mint a másik oldalt, ezért rángatja a főcit, például ha valaki feszegette, 8-ast csinált bele, vagy mondjuk cserélte benne a mágneseket, esetleg a gyári ólomsúly amivel centrírozták kiesett/kiszedték, szóval ezt gépen kell megnézni, dinamikus méréssel. (mint ahogy a gumiszerelők szokták a kerekeket)
Azt értem, hogy beszereléskor rakok bele egy "kicsi" deformációt és ettől rázhat a főtengely. De mit értesz azon, hogy szétfőzöd beszreléskor? A lendkerekem szemmel láthatólag elég jónak tűnik, igen tudom ettől még szar lehet. Arra gondoltam, hogy a haverom csapágyai egy másik boltból lettek vásárolva és azok nem lógnak.
Az lehet, hogy a Kolyó csapágyakat is hamisíthatják?
A másik pedig az, hogy én utólag a gyújtás felöli oldalról szoktam kihézagolni a főtengely lógását jobra és balra. Azt mennyire kell szorosra kihézagolni? Az nem lehet, hogy túl szorosra hézagoltam?
Egy kéréssel fordulnék valaki hozzá értőhöz.
Volt a padláson egy tizen éve szét bontott s51-e.motorom amit most a télen össze raktam a fiamnak hogy tanuljon vele motorozni váltani,vennem kelet pár alkatrészt a váltóhoz csak fogas kerekeket nem azt találtam a lomok között..egy 60-as hengert csináltam rá Tábori féle tuningal..előre pedig 13-as lánc kereket tettem mert azzal könnyen ment az indulás a gyereknek.
Most tettem előre egy 15-fogast és feltűnt hogy nagy fordulatot ejt váltáskor szinte ki sem forog a 4-es fokozat...szétszedtem és számolgatom a váltó fogas kerekeit hát a 2.az a 16-40 helyett 17-38 a 4. pedig a 22-34 helyett 24-32 volt.
Meg tudná valaki mondani hogy ehhez milyen teljesítmény kellene hogy ezt a 4-est kiforgassa?..vagy mibe való ez eredetileg?..gyári kerekek az biztos nem utángyártott vackok...köszönöm a választ