Ez nem egy frissen felujitott fotengely!Akkor nem ennyi lenne az ara.2000 ft.Mukodo motorbol lett kiszedve.A beutes nem tudom miert van rajta,nem en csi altam,gyuru nem tort el meg semmi mas se amikor szet lett szedve a blokk,azert irtam hogy felujitott mert lehet hogy ott csinaltak vele valamit.
Kicseréltem 72-esre a fúvókát és így pöpec a dolog köszönöm a segítséget. Időközben kiderült, hogy az olaj is sok volt benne és a kis fogaskeréknél kinyomta a szimeringet. Most már minden orvosolva
Persze függ attól is.Egyébként pontosan milyen simsonról is van szó? én s51re gondoltam azért írtam mert vagy n1 vagy n3 karbi van rajta és 70-72es fúvókával jól be lehet állítani.
A főfúvóka mérete a karbi típusától függ. Volt simson karburátor aminek 50-es főfúvókája volt, például nagyapám star-ján is ilyen van. De sajnos nem tudom fejből az összes típust.. Szóval nem feltétlen itt lesz a hiba(persze simán lehet és ezzel is a legkönnyebb kezdeni), gondosan körbe kell járni a probléma forrását.
Szerintem ez lessz a hiba,mivel többlet üzemanyaggal megy és a tű legfelül van így már csak a nagyobb fúvóka maradt.Szimeringnél két lehetőség van egyik az hogy nehezen indul,hiába állítod magas a fordulat mert falsot szív,a másik oldalról pedig ugye csak olajat tud így eléggé füstölnie kellene.
Mindenképpen teszek vele egy próbát. Akkor szimering probléma semmiképpen nem lehet? Mert valahol már ezt is olvastam. De lépésről lépésre haladva végül csak kiderül, hogy mi a baj :D
Miért fullad a simsonom ha elkezdem kihúzatni? Alapjáraton szépen pöfög, majd miután elindulok és elkezdem húzni a gázt kb félig húzom a kart és a motor fulladni kezd és semmi ereje nincs.
ha ez sem segít fel is lehet hegggeszteni a belső gyűrűt, az az igazi végleges megódás.
Ezt csak úgy megemlítettem.
Azért köszi a segítséget !
Hát oylan tényéeg nincsen.
A Sajtos úr által gyártott Keyston dugó 41-es mérettől létezik.
Körbe néztem de nem igazán találtam egy webáruházban sem alapméretben .