Sziasztok !
Simson S51 alapméretű dugattyúban létezik olyan gyártmány ami nem sík(párhuzamos ) oldalú gyűrűkkel és gyűrű horonnyal van ellátva hanem trapéz formájú ?
Ha igen akkor megköszönném ha valaki segítene ,hogy hol keressem !
A korábbiakban írt problémámat megoldottam, az úszó állításával, de egy újabb probléma ütötte fel a fejét. Elkezdem felpörgetni és el sem jutok csutka gázig és fullad a gép.
Próbáltam először 2,5 aztán 1,5 tekergettem lassan ki-be. De egyébként elég sok anyagot kap beköpi a gyertyát és még a pufón a toroknál is köpködi a cuccost.
Simson s50 motorommal lenne egy olyan problémám, hogy csak többszöri rúgásra indul és ha beindult utána rövid idővel le is áll kivéve ha nem adok neki egy kis gázt. Próbálkoztam állítgatni az alapjáratot, de az csak akkor van ha teljesen betekerem az állító csavart, de ugye ekkor nem tudom a gázt húzni. A melléklevegő csavar olyan 1,5-2 tekerést enged és utána lefullad (bár nem tudom, hogy van-e ennek köze hozzá) Menni tudok vele, szedi a lábát ahogy kell, de ha megállok és nem tartok egy kis gázt akkor lefullad és jöhet a 6-7 rugdosás. Várom a válaszokat és mivel még kezdő szerelő vagyok a hozzá tartozó magyarázatokat is :D
Hát bazmeg nem értem ezt a cinizmust. Ha látnád a lengőkar mellett azt a blokktartó váz-elem szilentet biztos nem állítanád. Nem tudom variál-e, ha kettőt teszel abból és kilógnak, de az bizti, hogy a régi és az "új" vázból se álltak ki szilentek a lengőkarnál, meg az kajak, hogy 1 darabot préseltünk ki belőle. És hosszabb volt és váll nélkül, mint a blokktartóhoz, amit fotóztam. De lövök hnap képet.
Különben se feszültsegszabályozóm se semmi kapcsoló nincs a rendszerbe (majd egy gyújtás kapcs. lesz... Később. Szal trafó, gyertyapipa és izzók vannak.
Hát bazmeg nem értem ezt a cinizmust. Ha látnád a lengőkar mellett azt a blokktartó váz-elem szilentet biztos nem állítanád. Nem tudom variál-e, ha kettőt teszel abból és kilógnak, de az bizti, hogy a régi és az "új" vázból se álltak ki szilentek a lengőkarnál, meg az kajak, hogy 1 darabot préseltünk ki belőle. És hosszabb volt és váll nélkül, mint a blokktartóhoz, amit fotóztam. De lövök hnap képet.
Különben se feszültsegszabályozóm se semmi kapcsoló nincs a rendszerbe (majd egy gyújtás kapcs. lesz... Később. Szal trafó, gyertyapipa és izzók vannak.
Igazad van mi vagyunk a hülyék, mi még csak többtíz szilentet cseréltünk ki és még csak néány tucat gyárit láttunk, SŐT csak át akartunk baszni hogy egyformák...
Jah 2 olyan lengőkar szilentem van még. Le tudom venni a méreteket, ha kell valakinek. Amúgy el is küldhetem. Képet is tudok még holnap ahogy ülnek, mert még nincs összerakva.
Viszont mit tudtok a villanyról? Fix gyújtás és állandó világítás a cél. Aka a legegyszerűbben, kapcsolók nélkül. Kettő barna, 1 piros, 1 szürke és egy piros-fehér vezeték jön fel a megszakítós gyújtás alaplapjáról. El tudjátok mondani, mi-hova-mi után megy?
Csak a gumit nyomjuk, aztán a végén mikor nem akart sehogyse a vége 1-2 milit beugrani, akkor a perselyt toltam amíg "felütött" a kétszázason. Szóval 2 fajta szilent van de csak 1 fajta persely. Körbejártam Szombathely minden boltját motorost, mire lett négy darab karba való. De gyönyörűen ül. Eszetekbe ne jusson a rövidebbet a lengővillába tenni, mert nem fogja kitölteni és ott rajz szerint nem lóghat ki a gumi. felülről ha nézed nem szabad megmondanod van-e bármi a fészekbe, de pontól-pontig lennie kell, mint a perselynek. Különben iszonyat sok satuba pozícionálás, de csak félve írom, a gumi a karba persellyel szappannal erős kézzel betoltható, de ha kiszárad meg se mocc.
Nincs igazatok! A lengőkarba ment a hosszú (1db/oldal) és a rővidből is 1-1 oldal 1-1 darab és a VÁLLA néz kifelé. Tiszta szappan minimális vízzel jól bekenve egy kurva nagy satuba húztuk bele a blokktartó vázelemekbe a szilentet, hogy a persely már bennt volt. Bizony ha ferdén kapott bele ment a trick, hogy az elmaradt részen fogta és toltam a perselyt, de meglett, úgy hogy beleül a folyamat legvégén egy kétszázassal biztosítottam, hogy a gumi és a persely se mennyen túl, mert ugye ott kifelé kell a perselynek lógni ééés a vállak is kint maradtak. Különben 2 kurva nagy anyával mentünk egyebek mellett, hogy a blokktartónál csak a gumit
A felső szilentből kell neked 4db blokktartókba kettő és a lengővillába kettő.nem baj ha nem lóg túl,pont annyit fog nyúlni mire belepréseled a perselyt hogy kitölti,de ezt már előttem is leírták csak ugyan ezt tudom én is mondani.Csinálsz egy bevezetőt és pl satuban összehúzatod.
Bakker NE MÁR, hányszor írjuk még le hogy csak 1 darab kell belőle mindenhova? Nem két kisebb meg két nagyobb meg mittudomén, nincs is csak 1 méret.
Beteszed a lengővillába a szilentet, idáig könnyen fog menni, aztán a perselyt egy bevezető kúppal, préselni kell, mondjuk satuban.
Keystone néven keressed.