Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma vettem a motort, még átnézem, meggondolom, ha kell írok!
Az amalhoz képest nem tudom milyen,de az új ára 15e körül mozog. Mivel ez "használt", odaadom a feléért + posta.
Heló. Ára? Nincs kedvem utánaolvasni, Amalhoz képest milyen?
Nekem van egy szinte új BVF 19n-1 es karbim. Ha érdekel,szólj és lefotózom,hogy lásd.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy egy karburátor kopása klasszikus esetben a tolattyúsház (amiben a gázbowden akad) kopása, fényesedése, hónolosódása ( ) jelenti? Tehát mástól is, de ettől főként lehet azonos gáz mellett változó húzása a motornak és piroshoz gurulva is okozhat leállást ugye, ha úgy szar éppen. Kéne vennem karbit, mert ami van szar és ilyen, viszont az újon szeretném tuni, hogy az aknát elkerülöm-e, ha erre figyelek és szép azon a részen a fém menmunkálása. Köszönöm előre hát.

ui. De ha valaki tudna tuti 19es karbit olcsón és jót, akkor az érdekelne.
na majd meglesem :) köszönet!
A váz baloldalán az ülés alatt, egy vonalban az adattáblával, csak hátrébb.
Sziasztok! megtudnátok mondani, hogy a Simson Star -on hol található az alvázszám? köszönöm.
Köszönöm a válaszod! Ennyire bedúsulna, hogy akár egy fél perc alatt is képes leállni? Hozzátartozik még, hogy miután megállok, egy pár másodpercig magasabb fordulaton jár, mint amit beállítottam, aztán áll be a normálra, mi utána elkeezd lesni, ha olyan kedve van.
Próbálok állítani rajta akkor, én abban a hitben voltam, hogy jól beállítottam, mert azon a ponton van a levegőcsvavar, ahonna kifelé csavarva már nem olyan szépen jár, befelé meg csökken a fordulat. persze mindezt meleg motornál csinálva. Swalberól van szó, úgyhogy nem olyan egyszerű, hogy csak lenyúlok, és tekerek rajta, ott az a fránya alagút. :D
üdvözlök minden simsonost
természetesen sok kérdésem van, ügyetlen vagyok, de simson motort szeretnék bütykölni
1. ha nehezen indul, mit és hogyan lehet szabályozni (fojtószelep, alapjárat )
2.milyen hőértékű a KLG F95 P gyertya ,
kösz a válaszokat
;)
Köszi :)
jaa,vagy úgy:D
Köszi :)
Sokat kap alapjáraton.
Urak, ha lenne ötletetek, szívesen venném. A problémám, hogy lámpánál állva, vagy bárhol ahol hosszabb ideig pötyög a gép alapjáraton, elkezd csökkenni az alapjárat, majd leáll a motor. Ez hol lassabban, hol gyorsabban következik be. Nem tudok rájönni az okára. Hol tapogatózzak? Tuning mentes, gyári motorról van szó, 16N1 karbival, amiben szintén minden eredeti.
Rövidítve írta furatmikrométerre gondolt,a többit szerintem már tudod teis
amivel megméred a furat átmérőt pontosan
furatmikrt?
Az mi lenne? :D
Ne vegyél meg oylat, amiben bennehagyták a csapágyat.
(én már vettem oylat, amiben benne volt a csapágy, itthon derült ki, hogy pillanatragasztóval betaknyolva, mert hidegen is kiesett volna:)

célszerű egy csapágy szettet (vagy furatmikrt) vinni és mérni.
Üdv.S51 blokkfelet keresek,párban.Tudnátok valami jótanácsot adni,mire figyeljek, a fészkeken,a számok egyezésén kívül?
ha unod már hogy sűrűn tankolsz itt a tuti megoldás:
Az a lényeg hogy már jó akkor
Szia.Már látom,összehoztuk a képet :D
Üdv.Igen,erre gondoltam énis.Köszönöm a megerősítésed,holnap megpróbálom.
Eladó a képen látható fejidom foncsor nélkül. Ár: 3000Ft
ha érdekel írj.