a kormányzárat hogy lehet kivenni a szimóból?
hiába tekergetem a kulcsot nem jön ki
zárt állapotba be lehet tolni(nagy kínnal), de a kulcs könnyen jár
s51b bár a váz gondolom tökegyforma
Nem rosszból mondtam,de értelmes választ ugysem kapnál.Kiveszed a gyertyát és látod kell-e neki még anyag vagy sok,de ha fent fullad akkor inkább kevés,ha sokat kapna alul fulladozna.Ha minden más része jó,levegőszűrő stb akkor csak ez maradt próbálkozz
üdv. Nem hiányzik valakinek miskolcról vagy környékéről négy sebességes enduro simsonja? Esetleg amiről meg lehet ismerni, hogy a lábtartói hegesztettek, mást nem nagyon láttam rajta.
Sziasztok!
S51N-emben tűszelepet kellett cserélnem, állíthattam úszószintet, levegőt újra. Lassan elérem az ideális állapotot, alapjárat stabil, túrát jól veszi, ereje van, gyertya színe közelít az őzbarnához, DE nem tudom teljes fordulatra pörgetni. Egy bizonyos fordulatszám fölött elkezd dadogni a motor. Az ereje megmarad, de rángat. Súberem fölülről a 2. rovátkában van, tehát viszonylag kevés benzint enged be. (gyári beállítás szerint fölülről a 4.-ben kellene lennie, de korábban nagyon jó volt a motor, most nem piszkáltam ezt a részt)
Szerintetek miért nem tudja kipörögni magát? Érdemes volna feljebb emelnem a súbertűt és újra belőni hozzá a levegőcsavart?
Üdv:
wallair
Nekem Ő csinálta a 60as 4felömlőshengeremet+hengerfej átalakítást. 8000km után is szépen muzsikál,viszi a 110kilómat rendesen. Vettem hozzá egy szintén általa gyártott rezót is 13e-ért. De mivel én egy 45éves vénember vagyok,nekem túl sportos a hangja. Úgyhogy nem használom,ha esetleg (bárkit) érdekel, 8e-ért eladnám.
Ducati energia gyújtásról ennyit, lett lendkerék rá való, összeraktam, szépen felfekszik a kúpra ez már, de szorul az egész, bele ér a jeladóba a lendkerék, eleve kicsi az anya amivel rögzítem, azt is csinálni kellene egy magasabbat, nem tudom mi miatt szorul egyébként, minden pontosan úgy lett megcsinálva ahogy kell, a héten minden este meló után ezzel szenvedtem, belefáradtam megy vissza a babetta, veszek rá új világító tekercseket aztán hátha lesz ismét normális világításom.
na ezt nem is tudtam, jó lenne valami mert a pontos adatok híve vagyok, viszont a rendes simós km óra jobban tetszik, persze ezek már csak esztétikai kérdések. szerintetek lehet rögzíteni egy 30L-es dobozt a csomagtartóra olyan kiegészítő tartó nélkül?
Egyébként ha jól emlékszem, mindenféle fogszámú lánckerékhez lehet kapni hozzávaló km óra meghajtót,hogy ne "csaljon" az óra. Csak arra nem emlékszem,hogy hol láttam. Ha megtalálom,akkor szólok!
a kormányzárat hogy lehet kivenni a szimóból?
hiába tekergetem a kulcsot nem jön ki
zárt állapotba be lehet tolni(nagy kínnal), de a kulcs könnyen jár
s51b bár a váz gondolom tökegyforma