Akkor tegyél rá egy biciklis órát, azt lehet állítani, a kerék kerületéhez és a valós értéket fogja mutatni sok plusz funkcióval egyetemben. Lényegében pár km-s eltérésről beszélünk amúgy. De ha nem hát nem.
hát azt most nem tudom megmondani, de nyílván ugyan az ami volt, pontos értéket nem tudom, azért nem akarom azt cserélni, mert akkor a kilóméter órám nem a valós értéket fogja mutatni ha jól tudom, de javíts ki ha tévedek
70ccm, 16n1-es karburátorral, és azért hozzáteszem, hogy közel 130 kg-ot kell neki húzni, de 55-nél többet nem megy és akkor is már magas fordulaton megy, átlag 45-el kényelmesen tudok vele menni, azért szerintem többet kéne neki tudnia
Hát kicsit talán nőni fog a végsebességed, de ne számíts 15-20km/h növekedésre ahhoz azért már több kell mint csak önmagában egy rezó, főleg ha széria a mocid.
Előnye, közepes és magas fordulattartományban húz,megy mint a vaddisznó alul kicsit gyöngébb lesz ezt viszont bele kell kalkulálni,bár attól függ milyenre kéred
köszönöm a gyors választ, még az érdekelne, hogy milyen előnyei és hatásai vannak egy ilyen kipufogónak? Érdemes pénzt fektetni bele, vagy inkább hagyjam a gyárit?
A vrezo a motorodoz van tervezve, van belőle olyan is igen ami fent van vezetve és tudsz rá rácsot is tenni,a belső rezós kipuffot nem ismerem, de jobb a vrezo véleményem szerint állítani minimálist bizonyára kelleni fog, karbin főleg ugye, nagyobb fuvókát valószinüleg el bír majd :)
Választ is adok magamnak, igen létezik többféle lendkerék íme a bizonyíték rá !
Szemmel látható a különbség, és naná hogy olyan van nálam aminek a kúpja rövidebb
sziasztok! Adott egy simson s70 enduro motor, és már nagyon régóta gondolkozom aegy vrezós kipufogón. Tudnátok valamit mondani róla, hogy miért jó ez vagy miért nem jó? Kell-e majd állítani valamit vagy csak felteszem és kész? És, hogy van-e emelt verziója, ha igen lehet rá hővédő rácsot tenni? köszi :)
Nos, helyzetjelentés az a helyzet hogy valami szaaar lett alu abból lett csinálva, de szépen felrakom a közdarabra az alaplapot,majd rögzítem a sámsonon eddig minden szép, és jön a lendkerék na az kérem nem megy fel a főcire annyira hogy felüljön a kúpra közel 10mm kellene neki hogy felüljön ! Kérdezem én mi lehet a baj, minden méret azonos az előző linkben szereplő rajzéval, én arra gondoltam így első körben hogy vajon nem e az a gond hogy a lendkerékből van többféle is aminek a kúpos része kisebb nagyobb, vagy ezek az energia lendkerekek mind egykaptafából készültek ?
Szia, az enyém lassan kész, legalább is a próbaverzió, azért próba mert ez sima szénacélból van csinálva nem találtam hozzá alut, félek hogy mivel ez egy mágnesezhető anyag be fog zavarni a gyújtásnak, bár lehet nem,még nem tudom, holnap fúrjuk bele a meneteket a csavarokhoz összehúzatni, felrakom kipróbálom, ha vacakol vele akkor valahonnan muszáj leszek alut találni hozzá,íme néhány kép róla !
Valószinüleg nekem is úgy kellesz csak az én alaplapom nagyobb mint a tied, de akitől hoztam neki van egy olyan is mint a tied, valószínüleg akkor ez a közdarab ahhoz lesz jó
Enyém így néz ki és együtt lesz felrakva az alaplappal. Nekem is folyamatban van úgyhogy ha sikerül akkor beszámolok itt is. Remélem akkor kell utoljára hozzányúlnom a gyújtásomhoz.
Üdv, nem rég említettem hogy lenne egy ducati energia gyújtás amit kipróbálnék, el is hoztam ma, csak ugye kellene hozzá egy közdarab hogy fel tudjam szerelni, valaki tudna nekem küldeni egy tervrajzot ha szépen megkérem rá egyébként motori minarelli alaplapon van felszerelve az álló rész, ami szépen fel is fekszik a simó blokkra, de viszont a lendkerék nem tud eléggé felfeküdni a főci kúpjára és elforog rajta, alaplap nélkül persze szépen felmegy a lendkerék is, szóval ez lenne az én gondom jelenleg, egy közdarab tervrajz, vagy bármilyen ötlet amivel fel lehet rakni sokat segítene rajtam !
Szemmel látható a különbség, és naná hogy olyan van nálam aminek a kúpja rövidebb
http://www.futarmotorosbolt.hu...
Üdv