Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az eladónál csak az nagyobb balf@sz aki meg is veszi
Üdv, szerintetek ki az a hülye aki ezt be is veszi ?
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...

még azt mondja 20 ezer az új ára, persze, bemegyek a bicikliboltba és 4000-ért ide is adják
Az a helyzet, hogy egy olyan motorba amibe mondjuk hasrapacsi "így jól néz ki" módon van betéve a kp-i teló, teljesen használhatatlan ülés- és vázgeometriával, annyira mindegy hogy milyen kereket rak be hozzá a "tuner" :)
Ha meg versenyre épít valaki motort, elöbb utóbb rá fog jönni hogy mi van. Épkézláb motorokat a versenyzés fog szülni, nem a pimpelés.
Én ehhez annyit tennák hozzája, hogy 125 ös gp motron 95 ös gumi van elöl,(például) és az nem 3-15 loerő, és nem 60-100-at megy.
A válasz kielégítő volt. Azzal vitatkoznék hogy nem lehet bemelegíteni :D Hátul 120-as van a kis hoki 80-as "supermoto"-n és simán lehet vele lábtartóig dönteni,kurvajól tapad,lehet érezni mikor kezd megcsúszni. Bridgestone Battlax pályagummát használok :)
Az meg a másik hogy 3,5-ös felnire nincs olyan gumi ami simsonra nem nagy.
130-as gumit a büdös életbe nem fogsz bemelegíteni Simsonnal, utcán végképp soha, ezen kívül fogja is rendesen a motort, plusz még nehéz is.
Még egy 90-est is nehéz bemelegíteni.
Remélem kielégítő volt a válasz.
A többséget nem érdekli csak a kék led, és hasonlók, a te kerekeid is meg fogják találni a gazdájukat.

Ez meg egy nyilvános fórum, és a kolegiálitás előrébb való, mint a haszonszerzés.

Sok sikert kívánok az eladáshoz.
De ezekre a felnikre is tehetsz "virsligumikat".
Meg azt sem értem más cuccát mi a faszért kell kapásból fikázni.
Nem kérte ki senki a véleményed,gondolom a disznajjoe is a te felhasználóneved nemde?
Ha mondasz egy értelmes érvet hogy miért van így akkor elhiszem,továbbra is az a véleményem hogy 120-as gumitól nem lesz buta a motor. Hülyeségnek tartom amiket írtál...ennyi :)
Nem azért mert én azt mondtam, hanem mert így van
Jah értem,nem kell rá mert te azt mondtad. Mindjárt más :D
Egyébként nem a gumin van a hangsúly hanem hogy tárcsás a felni, és 17"-os. Vagyis kurva könnyű rá gumit találni,szinte utánad dobják.
Mit fejtsek ki azon hogy nulla teljesítményű 80 kilós motorra nem kell 120as gumi?
Az hogy drága e,mindenkinek relatív :)
Elöl 80/90,hátul 120/70...ettől miért lesz buta a motor?
Fejtsd ki kérlek...
Teljesen felesleges ilyen széles gumikat rakni egy 3-10 loerős, 80 kilós motorra.
Drága, és ráadásul nagyon buta lesz tőle a motor.
Az már más kérdés, hogy ez a divat, de ez kb annyira értelmes mint a patacipő.
Elvetemült építők figyelmébe ajánlom frissen eladóvá vált 17"-os kerékszettemet.Jó állapotú kb 80"-os utcai gumikkal,igény esetén tudok hozzá adni jópár darab Dunlop 95%-os pályagumit :)
Aprilia RS,Derbi GPR alatt volt.
nekem megvan a kulcs
valahogy ki lehet szedni mert a réginek kiszedtem, csak nem tudom hogy
vagy lehet annyi olajos por van benne hogy fennakad?
Bíró Daninak volt erről cikke, csak leszedte, hogy ne adjon ötleteket..
kormányzár kiszedésről senki sem tud infót?
hiába tekergetem a kulcsot nem jön ki a zár, pedig ki kellene ganézni
mert alig csúszkál nyitott/zárt állásba
Ha nem húzod meg megfelelő nyomatékkal az anyát, akkor napsetig cserélgetheted a reteszeket, mert az a 2mm vékony kis fos nem fogja megtartni az 1 kilós forgórészt.

Felteszem máér jól meg is gyalulta az elforgó lendkerék a kúpot, amyg az nem jó, állandóan el fog forogni.
(az utángyártott reteszek magasabbak a kelleténél rendszerint, feltartják a lendkereket. CSak annyir aálljon ki, hogy fel tudjad tenni pozicióba a forgórészt.
Akkor ott valami gond van a kúppal ha nyírja az éket...
Beröffent csak az a bajom hogy az ék elszállt megint. A beállítást pedig Ő adta meg. Azt mondta hogy a nagy burkolt tekercsre kell ráállítani a lendkerék szaggatott vonalát úgy hogy a közepén helyezkedjen el. (akkor gyújtson) Anyaméretet mondhatna (ami elfér és meghúzható krovával) vki főtengelyre mert én csak mókoltam most.
Okés minden. Szikra is van, de nem jó helyen. A lendkerékhez(oldalán van egy szaggatott vonal) nem tudom hová kellene állítani a jeladót. (ha jól tudom a kinti kisebbik tekercs melyről 1 vezeték jön le)
Neked passzol minden ? Mert nekem szar, felrakom az alaplapot a közdarabbal az szépen a helyére megy, felrakom a lendkereket és az beleér az állórészbe, és így levettem nem kínlódtam vele tovább.
Sziasztok! Ducati energia gyújtást simsonon hogy kell pozícionálni?