Az a helyzet, hogy egy olyan motorba amibe mondjuk hasrapacsi "így jól néz ki" módon van betéve a kp-i teló, teljesen használhatatlan ülés- és vázgeometriával, annyira mindegy hogy milyen kereket rak be hozzá a "tuner" :)
Ha meg versenyre épít valaki motort, elöbb utóbb rá fog jönni hogy mi van. Épkézláb motorokat a versenyzés fog szülni, nem a pimpelés.
A válasz kielégítő volt. Azzal vitatkoznék hogy nem lehet bemelegíteni :D Hátul 120-as van a kis hoki 80-as "supermoto"-n és simán lehet vele lábtartóig dönteni,kurvajól tapad,lehet érezni mikor kezd megcsúszni. Bridgestone Battlax pályagummát használok :)
130-as gumit a büdös életbe nem fogsz bemelegíteni Simsonnal, utcán végképp soha, ezen kívül fogja is rendesen a motort, plusz még nehéz is.
Még egy 90-est is nehéz bemelegíteni.
Remélem kielégítő volt a válasz.
De ezekre a felnikre is tehetsz "virsligumikat".
Meg azt sem értem más cuccát mi a faszért kell kapásból fikázni.
Nem kérte ki senki a véleményed,gondolom a disznajjoe is a te felhasználóneved nemde?
Ha mondasz egy értelmes érvet hogy miért van így akkor elhiszem,továbbra is az a véleményem hogy 120-as gumitól nem lesz buta a motor. Hülyeségnek tartom amiket írtál...ennyi :)
Jah értem,nem kell rá mert te azt mondtad. Mindjárt más :D
Egyébként nem a gumin van a hangsúly hanem hogy tárcsás a felni, és 17"-os. Vagyis kurva könnyű rá gumit találni,szinte utánad dobják.
Teljesen felesleges ilyen széles gumikat rakni egy 3-10 loerős, 80 kilós motorra.
Drága, és ráadásul nagyon buta lesz tőle a motor.
Az már más kérdés, hogy ez a divat, de ez kb annyira értelmes mint a patacipő.
Elvetemült építők figyelmébe ajánlom frissen eladóvá vált 17"-os kerékszettemet.Jó állapotú kb 80"-os utcai gumikkal,igény esetén tudok hozzá adni jópár darab Dunlop 95%-os pályagumit :)
Aprilia RS,Derbi GPR alatt volt.
kormányzár kiszedésről senki sem tud infót?
hiába tekergetem a kulcsot nem jön ki a zár, pedig ki kellene ganézni
mert alig csúszkál nyitott/zárt állásba
Ha nem húzod meg megfelelő nyomatékkal az anyát, akkor napsetig cserélgetheted a reteszeket, mert az a 2mm vékony kis fos nem fogja megtartni az 1 kilós forgórészt.
Felteszem máér jól meg is gyalulta az elforgó lendkerék a kúpot, amyg az nem jó, állandóan el fog forogni.
(az utángyártott reteszek magasabbak a kelleténél rendszerint, feltartják a lendkereket. CSak annyir aálljon ki, hogy fel tudjad tenni pozicióba a forgórészt.
Beröffent csak az a bajom hogy az ék elszállt megint. A beállítást pedig Ő adta meg. Azt mondta hogy a nagy burkolt tekercsre kell ráállítani a lendkerék szaggatott vonalát úgy hogy a közepén helyezkedjen el. (akkor gyújtson) Anyaméretet mondhatna (ami elfér és meghúzható krovával) vki főtengelyre mert én csak mókoltam most.
Okés minden. Szikra is van, de nem jó helyen. A lendkerékhez(oldalán van egy szaggatott vonal) nem tudom hová kellene állítani a jeladót. (ha jól tudom a kinti kisebbik tekercs melyről 1 vezeték jön le)
Neked passzol minden ? Mert nekem szar, felrakom az alaplapot a közdarabbal az szépen a helyére megy, felrakom a lendkereket és az beleér az állórészbe, és így levettem nem kínlódtam vele tovább.
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
még azt mondja 20 ezer az új ára, persze, bemegyek a bicikliboltba és 4000-ért ide is adják
Ha meg versenyre épít valaki motort, elöbb utóbb rá fog jönni hogy mi van. Épkézláb motorokat a versenyzés fog szülni, nem a pimpelés.
Még egy 90-est is nehéz bemelegíteni.
Remélem kielégítő volt a válasz.
Ez meg egy nyilvános fórum, és a kolegiálitás előrébb való, mint a haszonszerzés.
Sok sikert kívánok az eladáshoz.
Meg azt sem értem más cuccát mi a faszért kell kapásból fikázni.
Nem kérte ki senki a véleményed,gondolom a disznajjoe is a te felhasználóneved nemde?
Egyébként nem a gumin van a hangsúly hanem hogy tárcsás a felni, és 17"-os. Vagyis kurva könnyű rá gumit találni,szinte utánad dobják.
Elöl 80/90,hátul 120/70...ettől miért lesz buta a motor?
Fejtsd ki kérlek...
Drága, és ráadásul nagyon buta lesz tőle a motor.
Az már más kérdés, hogy ez a divat, de ez kb annyira értelmes mint a patacipő.
Aprilia RS,Derbi GPR alatt volt.
valahogy ki lehet szedni mert a réginek kiszedtem, csak nem tudom hogy
vagy lehet annyi olajos por van benne hogy fennakad?
hiába tekergetem a kulcsot nem jön ki a zár, pedig ki kellene ganézni
mert alig csúszkál nyitott/zárt állásba
Felteszem máér jól meg is gyalulta az elforgó lendkerék a kúpot, amyg az nem jó, állandóan el fog forogni.
(az utángyártott reteszek magasabbak a kelleténél rendszerint, feltartják a lendkereket. CSak annyir aálljon ki, hogy fel tudjad tenni pozicióba a forgórészt.