Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hajszál pontosan így csináltam de a krova fej ami túl rövid, ha megfúrnám a közepén a lyukat jó lenne, de hát most azt sem tudom megoldani
tedd rá a "krovafejet" az anyára, aztán utána nyomd rá a hosszabbítót
nem fog teljesen belemenni de elég lesz ahhoz hogy ki tudd tekerni
összerakáskor meg kell venni normális anyát hozzá
hát én elvagyok keseredve, normális szerszámok híjján már a hengerfejet sem tudtam levenni, 2 tőcsavar kicsit hosszabb és nem ér le a krova az anyáig. így feladtam :( :(
Hasonlóan jártam a héten én is, felső kosár megadta magát, dugó kuka, hengert a jövőhéten vihetem fúratni
Annyira csak nincs beszorulva, hogy ne tudd lehúzni róla a hengert.
ki kell ütögetni
ha ügyes vagy csak a dugó lesz kuka, ha nem akkor más is
azt tudom, arra gondoltam, hogy mivel bevan szorulva a hengerbe
Hengerfejet,hengert lehúzod és kiveszed a csapszeget.
ja és a dugattyút hogyan tudom kiszedni a hengerből?
köszönöm a segítőkészségedet, hát már rég kimentem volna szerelni csak tegnap utánfutóval hozattam haza a motort és még mindig rajtavan addig meg próbálok érdeklődni a dolgokról
Még megpróbálhatod a lendkeréknél megforgatni hátha más gond van de simán levehetnéd a hengerfejet kb fél perc alatt megvan. Nekem nincs azzal a fajta dugóval tapasztalatom de szerintem ugyan annyit bír mint a bolti ezért nem éri meg.
sebességben befogja a kereket, amúgy a keystone dugattyú miben jobb mint egy sima? megéri a plusz 2ezer?
Próbáld meg, hogy tolással átfordul e. Nem biztos, hogy azért nem tudod lenyomni a berúgókart.
Nem sok..
holnap mindenképpen szét fogom szedni, az érdekelne hogy van-e rá bármi esély hogy menthető a dolog és nem kell furatni meg ilyesmi
Ha a hengerből jött, akkor vedd le a fejet.
Vélhetően a valamelyik gürgőskosár, iletve ahézagoló egy darabja szorult be valahová.
feltételezem az is közre játszott hogy a léghűtés 40fokban nem sokat ér ja és ha számít valamit, akkor 1 éve 70ccm-es a motor
hali! ma délután menet közben kerregő hang kuplung azonnal be, fék és azóta nem tudom lenyomni a berugó kart. mindenbizonnyal besültem. Mik lehetnek a következmények? minden lehetőség érdekel a legjobbtól a legrosszabig. köszi
Ilyenkor mindig elmondom,van egy 50km-t használt 60/4-eshez,kb. 7500-8000ford.hoz tervezett rezóm(Erki László gyártotta). De az én 45évemhez már túl sportos a hangja. 13ezerért vettem,de ha érdekel,8ezerért odaadom.
Nekem is lenne egy kérdésem.Most raktuk össze havernak a motort ismét volt egy dugócsere 60/4 babetta gyújtás,rezó,21es amal karbi.Eddig 80as fúvókával ment rendesen most pedig 75össel a legkisebbre véve is kormos a gyertya...nagy fordulaton pedig lehörög és rángat,üresben szépen veszi a lapot és kiforog.Még kisebb fúvóka kellene? de akkor eddig hogy ment a 80assal? és jól ment nem volt semmi baja.
Javulni nem fog az tuti,de amit simsonhoz adnak gagyi rezó az még csúnya is,akkor inkább már ez.Egyébként nekem volt mindkét etz-men gagyirezó teljesítményben nem éreztem hogy gyengébb lenne viszonmt a hangja sokkal jobb mint egy gyárinak.
Ezek a "rezók" semmihez sem jók általában, az etz hez "való" is iylen.
Mindamellett, hogy a könyökméret nem stimmel, más sem:)

Amúgy az etz is csak rosszabb lesz tőle.
Köszönöm. Kb ugyanolyan árban találtam ilyet, mint amit gyári simsonhoz hirdetnek. A tapasztalatok érdekelnek, szóval nem veszem így meg.
Nem.
(de úgyis megveszed D:)
Szerintetek javulna a motorom teljesítménye egy 125-ös ETZ-ra való rezonátorral? jelenleg 60/2-es henger van rajta