Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Zoli,

köszönöm a felvilágosítást! Most olyanra érdekelne mit mondasz, hogy egy teljesen szétszerelt s51-ez váz összerakásához mik kellenek? Szilentek, persely, csapágy, távtartó. Mi minden ilyen -amit talán nem is említettem a felsorolásban kell, miből mennyi, van-e jó esély rá, hogy silányt veszek belőlük. Ha nagyon ráérsz, azt is belefűzheted -az előre köszönt!, válsaszodba, hogy melyik cucc hova való.. Mert nem láttam meg atomjairá szedett házat és boltban kicsit büszkébb leszek, ha nem, mint néző állok csak a vásárlásnál. :))
Sziasztok!
Hány fogas a gyári első lánckerék egy S51 B-n?
Hello.
Nincs valakinek enduró merevítője?
Az első képen egy 6 voltos töltőtekrcs látható.
A másodkon meg nem értem mi az a csomó vagy mi, de az gyújtótekercsnek (megszktós) látszik.
Hi team,

Na ezekből a borzalmakból (http://hu.fotoalbum.eu/gaborau...), meg tudja valaki mondani a külön fényképezett 2 tekercsről, hogy melyik, melyik, mi? ELŐRE MENTsÉGEmRE mondom, hogy így jutott hozzám a minap minden és itthon nincs szerszámom ezért nincsenek az S51 alalapon a tekercsek azon az egyen kívül ami nem ragaszkodik a lendkerékhez. Az S50-ébe se tudtam belecsavarozni azt az egyet, ami nincs a lapon.

DE KÉRDÉSEM! Az lett volna, viszont inkább fáradtság miatt nem bonyolódok bele... meg közbe rá is jöttem, hogy valszeg ahhoz járó motor kéne, hogy kiderítsem valamelyik termel-e többet, mint ami a készülő motorom gyujtó tekercse. Mindez olyan felütéssel érdekelt volna valahonnan szedett infó alapján, hogy ha többet tölt a gyjtó tekercs, akkor erősebb a sziikra, biztosabb az indulás, az alapjárat és esetleg az "erő", szal jobban reagál kisebb fordulaton és határozottabb nagyon.
Mazlink van... Egyenlore jobbnak tunik. Holnap ezzel megyek dolgozni... Legfeljebb elkesek :)
Csak egy tipp volt de hátha bejön minden más tényezőt kizártál/cseréltél túl sok már nem maradt,engem mz-n szivatott a tirisztoros gyújtás máig sem tudom mi volt a baja,igaz az másabb így már csak két hiba forrás marad a tirisztor vagy a lendkerék,utóbbi nem tűnik túl esélyesnek az vagy jó vagy nem.
Ma megvettem, holnap berakom. Ha nem az a baja jössz két rugóval :)
Valakinek nincs eladó értelmes 60/4-es hengerszetteje?
Szia

Nekem egy olyan tippem lenne esetleg,hogy amikor bemelegszik áthúz a tekercs szigetelése és nem ad elég áramot,vagy a tirisztorban valami.Ha cseréled akkor viszont inkább robogó gyújtást tegyél fel rá,csak előnye van a gyári simsonhoz képest.
Help help!

Nagy az én bánatom! S51 tirisztoros gyujtással.
Melegen ledadog.
Melegen a tünetek:
tünet 1: húzom neki a teli gázt, és néha néha elkapja, olyankor pöfög kettőt, aztán semmi.
tünet 2: folyamatosan engedem vissza a gázt, amíg nem talál egy olyan fordulatot, ahol már rendesen működik, de ez a fordulat folyamatosan lejjebb lejjebb esik.

Amit csináltam eddig:
karburátor 16N1 gyári fúvóka és súbertűre cserélés, gyári beállítás
trafó cseréje tirisztorosra, mert nem az volt rajta
gyujtásjeladó tekercs újraforrasztása a simson.hu-n leirtak alapján
karbiban benzinszint jó, benzin rendesen folyik a tankból, ledadogáskor ha elzárom a benzincsapot és leszedem a karbi benzin tartályát a szint jó benne (tehát nem benzint nem kap, hanem valószínüleg szikrát)
3 különböző gyertyával próbáltam, mindháromnál ugyan az a tünet
gyertyakábel cserélve
trafóhoz menő kábelek újravezetékelése

amit látok:
ketté van törve a lendkerék egyik mágnese (pont az egyik ami a gyujtás jelet adja)

amit kérdezek:
lendkereket cseréljem ki? nem látom értelmét, mert hidegen tök jól működik)
gyujtás alaplapot cseréljek (gyujtásjeladó)? nem látom értelmét mert megforrasztottam

tippek ötletek?
Bocsi,de elfoglalt a munkám,holnap küldök mailban infót+fotókat. Köszi a türelmed!
Írtam azt hiszem 2 napja mailt, vagy elkelt?
Az enduronégygang.
Sziasztok.
Kérdezni szeretném, hogy az S53 és az S51 között van valami mi különbség az alakján kívül? Talán erősebb motor van benne?
Üdv.Valaki tudna segíteni?Kéne egy egyszerűen kivitelezhető hengertuning,60 ccm-re.
No nem 12e fordulat,meg 18 Le,csak hogy ne fogja meg a szembeszél. :D
Simson 60/4F új henger keystone dugattyú szettel eladó.
8000-re hangolt
19mm szívónyílással.
17000Ft

06705305174
k.zoltan_1983@freemail.hu
És különben! Egy okosan kimért, esetleg már kipróbált központi rugós átalakítással rendesen bugis lesz a Szim, ha van benne kraft (8-10le) is? Mert hát nyilván nem keresztbe csúszni akarnék vele, de rugalmasabbá tenni. Mindenhogyan ez utóbbi jellemző KOMOLYAN megjelenne a stock szerkezethez képest? Későbbi tervem, csak mozgatja nagyon a fantáziám.
ühm, körvonalakban látom mennyi lenne. Nézd a termékeim között van valami ami, ha esetleg érdekel előnyösen juthatna tulajdonodba.
Azt mondod szép és eladó. Öregurasan állapítom meg kérdezve.
Figyu, emailem gbr.auer87@gmail.com, ha nem publikálnád az árát, meg persze a csavar menetek is faszák -de nem szeretnélek megsérteni! Tehát ha gondolod, itt is mondhatsz rá egy árat.
Abból, hogy hány felömlője van egy motornak, nem fog kiderülni semmi, sem fordulatszám, se teljesítmény, se az, hogy milyen karbi kell rá vagy, hogy milyen kipufogó, szó szerint nem jelent semmit a felömlők száma, mégis az emberek 90%-a azt hiszi, hogy igen...
Amekkorára ki van marva a csonk,egyébként 19 is elég hozzá.
Egyébként jobb fajta 60/4-hez (+hfej, rezó) 19 vagy 21 az előnyösebb?
Ici-pici alku van.