köszi!
szóval akkor most lett csak igazán jó?
csak fura volt hogy egy kicsit megpöccintem és már old is
ha eladásra kerül, akkor versenykuplung lesz a neve az extrák között
Mé baj, az, ha úgy működik a puklung, ahogy kell?
D:)
Én pont azzal szoktam szívni, hogy túl hosszú úton emel ki rendszerint
Amúgy a blokkkon lévő kiemelőkar alaphelyzete erősen befolyásolja ezt.
kuplung kérdés:
miért old ki kb 2mm húzás után a kuplung teljesen? persze a holtjáték után
nem csúszik egy kicsit sem, csak olyan on/off lett a kuplungom
24 ezer van benne nem gondolom hogy el lenne kopva, eddigi szimókon sosem volt ilyen "probléma" pedig volt amelyik sokkal többet ment
Szervusztok
Olyan problémám van az S51-el,hogy utazó sebesség után megállásnál fullad a motor.Többször fel kell pörgetni,hogy eltudja indulni vele.Avagy lassan indul el.ami ügye elég nagy probléma egy lámpánál.
Mitől lehet ez?
Köszi a segítséget
Ha nagyobbra veszed a megszakítóhézagot akkor sem? ha nincs más állítsd akkorára ahol még nyit,és utána állítsd be az előgyújtást.Egyébként vagy elkopott a megszakító,vagy a bütyök a lendkeréken.
Sziasztok , most egy olyan problémám akadt a gépezettel hogy a megszakítóm nem nyit ki akármit csináltam nem nyit ki ha forgatom a lendkereket kézzel kibírom tolni könnyen de maga nem nyitja.
Ötletek hogy mi lehet a baja ?
baszki ne mond már hogy nem tudsz szerezni egy 10es csőkulcsot, vagy egy hosszabb fejű krovát
csak van szomszéd-ismerős hogy kölcsönad negyed órára egy szerszámot
mivel a hengert meg a fejet nem tudtam levenni, próba képpen a gyertya lyukán keresztül megütögettem a dugattyút, egy idő után megindult, tehát most mozog, szikra van, kerék nem blokkol, de be indítani nem lehet. Olyan mint amikor kivesszük a gyertyát és rárúgunk egyet. Gondolom valahol levegőt kap. feltételezem a dugattyú meg a henger fal között a kipuból, de mivel még nem volt ilyennel dolgom ez csak tipp.
szerintem akkor vidd el hozzáértőhöz
hajdanán a szertelen fiatalkoromban én "menet közben" újradugóztam/gyűrűztem a szimót a puszta közepén, csak egy csőkulcs meg egy flakon víz kellett hozzá
volt hogy egy szelid oda-visszát nem bírt egy gyűrűszett aztán szerelem volt a réten
28.000 huf
szóval akkor most lett csak igazán jó?
csak fura volt hogy egy kicsit megpöccintem és már old is
ha eladásra kerül, akkor versenykuplung lesz a neve az extrák között
D:)
Én pont azzal szoktam szívni, hogy túl hosszú úton emel ki rendszerint
Amúgy a blokkkon lévő kiemelőkar alaphelyzete erősen befolyásolja ezt.
miért old ki kb 2mm húzás után a kuplung teljesen? persze a holtjáték után
nem csúszik egy kicsit sem, csak olyan on/off lett a kuplungom
24 ezer van benne nem gondolom hogy el lenne kopva, eddigi szimókon sosem volt ilyen "probléma" pedig volt amelyik sokkal többet ment
Olyan problémám van az S51-el,hogy utazó sebesség után megállásnál fullad a motor.Többször fel kell pörgetni,hogy eltudja indulni vele.Avagy lassan indul el.ami ügye elég nagy probléma egy lámpánál.
Mitől lehet ez?
Köszi a segítséget
Ötletek hogy mi lehet a baja ?
csak van szomszéd-ismerős hogy kölcsönad negyed órára egy szerszámot
hajdanán a szertelen fiatalkoromban én "menet közben" újradugóztam/gyűrűztem a szimót a puszta közepén, csak egy csőkulcs meg egy flakon víz kellett hozzá
volt hogy egy szelid oda-visszát nem bírt egy gyűrűszett aztán szerelem volt a réten