Sziasztok!
A motorom 10 000 km után minden jel nélkül hatalmas csattanással leállt menet közben. Eltört a főtengely, pedig nem hajtottam...
A lendkerék kúpos része is megsérült. Sehol nem találok tirisztoros lendkereket.
Ebben kérem a segítségeteket! Ha van valakinek tirisztoros lendkereke eladó vagy tud olyat aki bont ilyen gépeket az szóljon! Köszönöm előre is!
Ha megszakítós, akkor kicsi a hézag tipikus hiba, ha bekapcsolod a világítást elgyengül. (Érdemes a megszakítóhézag állításával az előgyújtást is megnézni)
Tudnátok segíteni nekem?
Egy simson főtengely szeretnék felújíttatni Debrecenben.
Egy olyan szerelőt keresek aki el is válalja és nem arany áron.
Esetleg valaki tudna nekem ajánlani valakit.
A felkapcsolt pilacs beterheli a motort, valszeg ez a plusz terheles mar eleg neki hogy benazzon. Viszont ha igy van akkor gondolom mar nincs valami jo eröben a motor vagy amugy is kicsit szegenyre van karburalva hidegen meg aztan nem akar menni sehogysem.
Kondit csekkold le. Mar ha megszakitos a gyujtasod... Szeret a helye kiszoposodni az alaplapban, es olyankor szeret kretenül viselkedni. Legjobb megoldas szamüzni az alaplaprol a közepdobozba, rendes bilincsel megfogni aztan nem lesz vele baj.
Üdv.:
Szeretném megkérdezni a rutinosabb tuningolókat hogy mi változna a motoron ha a kipufogónyílást kiszélesíteném? (trapéz alakú szélesítés, 60/4-es hengerről lévén szó)
Hello tudna nekem vki segíteni? Simsonon babetta gyujtàs van hidegen tökéletesen indul de melegen rugàsra nincs szikra csak ha betolom.Elektronika már lett csinàlva hozzá a gyujtò az meg egy honda dio é a gerjesztő jò mert màr màsikkal is pròbàltam mind 2ő màr átekercselt nagyvasmagosra és az alaplap is àtt van de lehet hogy melegen az szarakodik?
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy szerintetek miért lehet az, hogy ha hidegen beindítom a motort, tökéletesen megyek vele meg minden, de ha a fényszórót felkapcsolom indulásnál és nem fél óra múlva, akkor 1-2 km-ig nem szépen egyenletesen jár a motor menet közben hanem mintha "darálva" húzna, alacsony fordulaton jó, csak ha már gyorsabban mennék fele és meg húzom a gázt akkor ilyen, minden sebességben, de mire kiérek a faluból teljesen jó ott is minden. Gondoltam rá, hogy addig melegszik be a motor üzemi hőmérsékletre, de fényszóró nélkül meg jó az első perctől kezdve. Ha számít valamit akkor tirisztoros, 70ccm, 16n1 karburátor.
Sziasztok.
Remélem tudtok segíteni. Eddig tökéletesen müködő-ezalatt értem, hogy első rugásra indult mindig és tökéletesen ment-simsonom mostanába nagyon nehezen indul és menet közben is olyan mint ha kihagyna. Kicseréltem a gyertyát újra ezután elsőre indult de kb 2 óra múlva ismét menet közben kihagyott áés mostanra ugyan az a helyzet mint az elején. Megnéztük a tekercseket hibátlan az összes és nincs több ötlet hogy mi lehet a baj.
a test simónál gyárilag alap. 3 tekercs van , 4 vezeték
ugyanis, gyújtó , világító, illetve a 3. tekercsből ( töltő és féklámpa) jön 2 vezeték. a test alap.
Persze az egyik a gyújtó a másik a világító tekercs,a föld pedig közös.A másik két vezeték pedig a töltőtekercs lenne ez egy teljesen különálló tekercs nincs letestelve így 1-1vezeték.
Lehet olyan, hogy az alaplaptól feljövő 4 vezetékből csak kettőben van feszültség? mert ahogy olvastam kell egy gyújtó, világító, töltő.
S51 megszakítós gyujtású.
Üdv emberek! Nagy a baj!
Visszahoztam az életbe egy 14 éve használaton kívüli Start. Jó lett de menet közben instabil az egész. Az eleje megy össze- vissza. Cseréltem kormánycsapágyat amitől egy darabig kevésbé mászkált, de most ugyan olyan rossz mint volt. A kerék nem üt, megforgattam a kezemben a tengelynél fogva. Mi lehet a gond?
A motorom 10 000 km után minden jel nélkül hatalmas csattanással leállt menet közben. Eltört a főtengely, pedig nem hajtottam...
A lendkerék kúpos része is megsérült. Sehol nem találok tirisztoros lendkereket.
Ebben kérem a segítségeteket! Ha van valakinek tirisztoros lendkereke eladó vagy tud olyat aki bont ilyen gépeket az szóljon! Köszönöm előre is!
Hét elején nyomatom a cuccot.
Érdeklődnék, hogy valaki nem tud valami infót emzoliról ?
mert fórumokban sem látom, email-re se válaszol.
valaki tud róla valamit ?
Tudnátok segíteni nekem?
Egy simson főtengely szeretnék felújíttatni Debrecenben.
Egy olyan szerelőt keresek aki el is válalja és nem arany áron.
Esetleg valaki tudna nekem ajánlani valakit.
Köszönöm.
Szeretném megkérdezni a rutinosabb tuningolókat hogy mi változna a motoron ha a kipufogónyílást kiszélesíteném? (trapéz alakú szélesítés, 60/4-es hengerről lévén szó)
előre is köszönöm
Remélem tudtok segíteni. Eddig tökéletesen müködő-ezalatt értem, hogy első rugásra indult mindig és tökéletesen ment-simsonom mostanába nagyon nehezen indul és menet közben is olyan mint ha kihagyna. Kicseréltem a gyertyát újra ezután elsőre indult de kb 2 óra múlva ismét menet közben kihagyott áés mostanra ugyan az a helyzet mint az elején. Megnéztük a tekercseket hibátlan az összes és nincs több ötlet hogy mi lehet a baj.
ugyanis, gyújtó , világító, illetve a 3. tekercsből ( töltő és féklámpa) jön 2 vezeték. a test alap.
S51 megszakítós gyujtású.
Visszahoztam az életbe egy 14 éve használaton kívüli Start. Jó lett de menet közben instabil az egész. Az eleje megy össze- vissza. Cseréltem kormánycsapágyat amitől egy darabig kevésbé mászkált, de most ugyan olyan rossz mint volt. A kerék nem üt, megforgattam a kezemben a tengelynél fogva. Mi lehet a gond?