Mértem kompromisszumot a két Szimón.
A régebbi mocim, ami jól húz alulról, ott most mértékegységet ne nézzünk, mert az indikátor papír dieseles de 24, a a másikon, ami nem húz alul ott 17.
Azért ez az érték már bőven a henger és a dugó cseréről árulkodik.
Tapasztalatotok szerint mit érdemes venni? Persze alap ötvenesben.
Én árultam, de már elkelt, jelenleg egy Race P20-on van, ott hibátlanul üzemel. Nem kell tőle tökély minőséget várni ennyi pénzért, de azért nem is olyan fúdegagyi.
Nem emlékeztem rá, hogy milyen minőségű. Csak arra, hogy valaki ilyen jellegű cuccot árult. Azt hittem komolyabb szerkezet. Akkor így marad a bowden, de ha már elszakadt, elgondolkoztam a hidros alternatíván.
Kevéssé tartottam éltszerűnek hogy egy R1re egy kínai hidroizét szeretnél felszerelni..
Azt hitem valami humor vagy iylesmi.
Fogalmam sincs, hogy elér e az R1 en a kuplungig, vagy, hogy egyáltalán alkalmas e rá.
Sziasztok! Régebben valaki árult itt egy hidraulikus kuplung szettet. Ha még meg van, lehet hogy érdekelne. Vagy ha tudjátok ki árulta egy elérhetőséget mondjatok. Köszönöm!
Sziasztok olyan problémám lenne hogy napi használatban van a simson s51em és amikor le forog teljesen akkor valami csörög benne de ha nem használom 1 hétig akkor kb 25-30km ig nem csörög ha le forgatom felső tűgörgő nem rég lett cserélve és egyszerűen nem értem mi baja lehet
Helló
Egy 15éve a padláson lévő Simson S51B 2-4 Electronic típusú mocit próbálok újra rendberakni . Már összevan rakva az egész , és sikerult elinditani is , csak van pár furcsa dolog , cask úgy ad szikrát vagyis csak ugy lehet beindítani is , ha bevan tolva és tolás közbe a gyujtáskapcsolón kapcsolok pl 3 ból 2 be . utána már gyúl berugasra is , és a gyujtaskapcsolo más állásaiban is működik , cask amíg hideg akkor van ez a dolog .. Namármost a bekötést egy részben én csináltam meg , nemtudom az lehet-e a gond , ebben kérném a segítségeteket , valamint ha nem mindig veszi be a kettest hanem atugrik 3ba , nemvagyok még járatos a Simsonokkal , ezért előre is bocs ha hülyeségeket kérdezek ... és köszönöm a segítséget előre is :)
Ha megszakítós akkor közvetlenül a gyújtótekercs vezetékét érintsd a hengerhez vagy valamelyik testhez ha úgysincs normális szikra akkor kondenzátorra tippelnék.
Helló, hol keressem a hibát? a jelenség: gyertya a hengerfejre és nézem, hogy van-e szikra és olyan 3-4 rúgásonként van egy, az viszont egészséges szikra.... csak ez édes kevés ahhoz hogy beinduljon vele :D a motorblokk S50 viszont a gyújtás szerintem 51-esé
A régebbi mocim, ami jól húz alulról, ott most mértékegységet ne nézzünk, mert az indikátor papír dieseles de 24, a a másikon, ami nem húz alul ott 17.
Azért ez az érték már bőven a henger és a dugó cseréről árulkodik.
Tapasztalatotok szerint mit érdemes venni? Persze alap ötvenesben.