Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Van egy simsonom és olyat csinál hogy mikor kimegyek vele az erdőbe és rá egy 5 percre kb elkezd röfögni vagy nem tudom hogy mondjam. Szóval nem pörög fel rendesen, olyan hangot ad mint amikor szívószállal belefújunk egy pohár vízbe.
Amikor még hideg a motor akkor egy picikét fulladozik, de aztán már ha meleg akkor sima úton nincs vele baj.
Először arra gondoltam, hogy dugulása van kipucoltam a karbit aztán ugyan olyan volt, utánna a gyertyát kicseréltem azzal is csak röfögött.
Mi lehet a baj, talán nem kap elég benzint vagy sokat kap?
Megnéztem tényleg,de nekem tökéletes volt úgy is... de egy nyomógomb akkor és testrehúzni ez is kb pár perces meló.
A gyújtáskulcs nem testre húzza?
De.
Csak kap minden egy jó nagy feszültséglökést (nem mellesleg ez akár a billenés közben lévő kapcsoló érintkezői között át is húzhat).
Szerencsére a Simsonon minden túl van méretezve, különben nem nagyon tolerálná az ilyesmit.
Vagy az... nekem is mondták már hogy nem jó ötlet de évekig működött tökéletesen,sőt haveromé most is ilyen.a gyújtáskulcs sem testre húzza.... ha elveszem a trafótol a delejt akkor nem hiszem hogy bármi baja lenne.
Ez eléggé nem jó ötlet.

A gyújtást nem megszakítani kell, hanem a leállításhoz letestelni.
Nem mindegy..
Fogod és a trafó egyik vezetével sorba kötöd a kapcsolót.én csináltam már úgy is hogy a testet vagy az áramot szakítottam meg mind a kettő jól működött és nem lett baja,kb ennyi az egész csak.
És hol a kérdés?
helló az lenne a kérdésem hogy van egy 51es megszakítós gyújtású motor
a leállítása szivatóval történik
azt szeretném megcsinálni hogy egy kis billenő kapcsolót kötök rá
de nem tudom hova kössem pontosan
előre is köszönöm a válaszokat!
Meg még a tankra is,ugye? Köszi!
Valakinek nincs star-hoz robbantott ábrája? Leginkább a blokkról érdekelne.
Az ülésre simán.
Nem.
Lehet leesett a dobról a zéger....vedd le a deknit és nézd mi történik vagy épp mi nem.
S 50-re, rá tudom rakni az S51 hengert? (restellem,de nem tudom)
Üdv. mi lehet a baja a váltómnak ha eddig vette a sebességet utána már elég nehézkesen vette msot meg már csak az 1est meg az üreset veszi utána a 2,3,4 et nem ? Mekkora a gond?
csucsogott a zsírtól
a dekni meg az első lánckerék alatt fullon volt a zsíros gumireszeléktől
láncot is 3x kellett átmosni átfújni mire tiszta lett
most felraktam egy másik gumiszettet meglátom mi lesz belőle
olajozás után zsírozn kell a lánct.
A zolaj a láncnak a zsír a búrának kell.
na
ahogy nézegetem a láncvédő bakelit kicsit hosszabb mint kellene aztán összenyomta a gumi láncvédőt és meghajolt
most levagdostam a "bakelit"(ló@ bakelit, ócska szar műanyag) peremét most jobban becsúszott
hátha.........
szerintem jól állt a lánc
Ha a gyári 6 voltos foLYtóra (hihi) kötöd a 12 voltos izzót,(háccsófény) annak az a viccos eredmáénye, hogy gázra halványul:)

Ez oylan mint Lovász féklámpája, ami ha lenyomtad a fékpedált, akkor elaludt.)
Nekem volt, hogy egyszer megfeszült a lánc, és hozzá ért. A silent miatt feszülhet meg, lazítottam rajta, aztán jó lett. Persze, ha laza, az is csinálhat ilyet.
Laza vagy megnyúlt lánc?