Gondolom valamilyen folytás lehet,ha rácsavart fedéllel nem jön fel teljesen hosszabb súber például,ezért mondtam hogy szedjen le a tetejéből annyit amennyit takar a szívónyílásnál.de ez persze csak akkor ha tényleg így van,és nem más miatt van betekert bowdenfeszítő stb.
Súber fedelét én mindenképp ráhúznám mert falsot szívhat,ha nem nyit teljesen vágj le a súber tetejéből mondjuk.Sokkal nagyobb végsebességet ne is várj tőle kicsik a kerekei,állítsd be a karbit rendesen és ha jó erőben van a gép lánckerék cserével tudsz variálni talán úgy ki lehet hozni 50es utazót.
Simson robogot vásároltam 1990év gyújtás megszakítós 12v-os
Karbi eredeti kis suberes. motor nem igazán volt babrálva 1 idös tilaj 10000km.
Nos megvettem a végsebessége 40km hegyen völgyön.
Én alakítottam a kipufogón +suber hollandiját nem húzom le koppig mert akkor nem nyit teljesen.A kipufogóból a könyök csövet lerövidítettem úgy 6cm-es lett.
Most a tapasztalatom 55km a végsebessége! de viszont 15km megtétele után kapkod rángat kihagy magasabb fordulaton kis fordulaton jónak tűnik! gyorsításnál tortyog.
Bár nem tudom milyen volt előtte mivel nem használtam.
Gyújtás beállítva megszakító hézag is !Gyergyát cseréltem!Karbit takarítottam!
Ez a leírás szerintem inkább csak balesetveszély előállítására alkalmas. Ha hosszabb teleszkópot akarsz akkor SR-é hosszabb ~50mm-el. Ha annál is több kell, akkor más motorét kell beépíteni.
Sziasztok!
Mennyire helyénvaló ez a leírás? http://www.simson.hu/index.php...
Szereztem 2 légpuskarúgót, amiken belül még 1-1 kisebb van. Nem elég csak az eredeti rúgó belsejébe becsúsztatni és úgy összerakni?
Az energia lendkerék is elég könnyű,legalábbis a gyárihoz képest így szerintem nem lesz baj vele,és lesz bőven áramod mindenhez,ha teheted én lecserélném a helyedben.Mivel ez is jeladós gyújtás és a babettához képest szerintem aligha nehezebb a lendkerék ugyanúgy forgós marad,esetleg nem veszi olyan jól a lapot.
Babetta kontra eneriga gyújtás szerintetek ? Lehetőségem lenne lecserélni a tablettát energiára, bár szerintem forgósabb a tabletta, kontra az energiával viszont lenne normális fényerőm, esetleg valaki aki már használta mind 2-őt az írhatna valamiféle összehasonlítást nekem, ha szépen megkérem ! Az lenne az igazi ha a kettőt kombinálni lehetne forogjon, és gázra kerekeljen, de viszont legyen nála kraft a lámpákhoz is bőven !
Geri! NEm vagyok én ennyire szőrszál hasogató. Pont nem is érdekelne, ha végre menne alul is. Csak kurvára idegesít, hogy alul nincs ereje.
Tök igazad van, ebben az esetben gyári minden.
Mi a megoldás? Csere minden? MIért van az, hogy az egyik ember azt mondja, hogy a Tábori egy béna fasz, a másik meg meg van elégedve vele :-(
Akkor most fúrás vagy szar lengyel vagy mi a búbánat?
VAgy használjam így?
Megoldás erre hogy normális fejet csinálni, meg a henger tetejéből leszedni amit lekell. Vagy másik megoldás hogy leszarod, ha nincs szétkopva a gyári 3,5 kehes csikót tudni fogja.
Gyári hengereknél általában el van baszcsiszva és nem megy fel a szintig, ez egyrészről ugye koránt sem optimális dolog, hisz az ideálisnál nagyobb présrés, és egyéb izék vannak.
Másrészről az S51 gyári hengerfejével nem jó ha feljön szintig, mivel a friciék antifejlesztésbe fogtak, és míg a régi S50"ültetett" valamilyen szinten illesztett hengerfej volt, az S51-nél már csak egyszerűen rá van baszcsizva a tetejére a fej, azt feltenni központosan konkrétan lehetetlen.
Így aztán ha feljönne a dugó színig, esetlegesen egy rosszul felrakott fejbe beleérhetne...
új vagyok itt aforumon
Kérdésem lenne!
Simson robogot vásároltam 1990év gyújtás megszakítós 12v-os
Karbi eredeti kis suberes. motor nem igazán volt babrálva 1 idös tilaj 10000km.
Nos megvettem a végsebessége 40km hegyen völgyön.
Én alakítottam a kipufogón +suber hollandiját nem húzom le koppig mert akkor nem nyit teljesen.A kipufogóból a könyök csövet lerövidítettem úgy 6cm-es lett.
Most a tapasztalatom 55km a végsebessége! de viszont 15km megtétele után kapkod rángat kihagy magasabb fordulaton kis fordulaton jónak tűnik! gyorsításnál tortyog.
Bár nem tudom milyen volt előtte mivel nem használtam.
Gyújtás beállítva megszakító hézag is !Gyergyát cseréltem!Karbit takarítottam!
Tanácstalan vagyok szerintetek mi lehet a baja?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Mennyire helyénvaló ez a leírás?
http://www.simson.hu/index.php...
Szereztem 2 légpuskarúgót, amiken belül még 1-1 kisebb van. Nem elég csak az eredeti rúgó belsejébe becsúsztatni és úgy összerakni?
A fúvóka méretével nem lehet "tuningolni".
Lesz valami változás ha a karbiba 80-as fő fúvókát rakok ?
A duci működik a babetával csak a baj van.
Tök igazad van, ebben az esetben gyári minden.
Mi a megoldás? Csere minden? MIért van az, hogy az egyik ember azt mondja, hogy a Tábori egy béna fasz, a másik meg meg van elégedve vele :-(
Akkor most fúrás vagy szar lengyel vagy mi a búbánat?
VAgy használjam így?
Másrészről az S51 gyári hengerfejével nem jó ha feljön szintig, mivel a friciék antifejlesztésbe fogtak, és míg a régi S50"ültetett" valamilyen szinten illesztett hengerfej volt, az S51-nél már csak egyszerűen rá van baszcsizva a tetejére a fej, azt feltenni központosan konkrétan lehetetlen.
Így aztán ha feljönne a dugó színig, esetlegesen egy rosszul felrakott fejbe beleérhetne...