Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy esetleg a magyar dugó rövidebb?
Jól lecsesztetek, hogy nincs értelme a végnyomás mérésnek de azt nem mondtátok, hogy nézzem meg a dugattyút, hogy meddig megy fel a hengerben

Lehet, hogy ezért kicsi a nyomás? Lehet, hogy vastag a henger talp tömítés?
Na látod! Jó az a papír nehezék. Egyébként én sem tudom tökéletesre belőni de elfogadtam így. Egy kicsit szegény alul és keveselve pöfög de, ha zárok a levegő csavaron, akkor meg befullad....

Azért egy újabb karbit én is kipróbálnék.
Kapott egy 72-es főfúvókát és egy másik tűszelepet mert a régi kicsit szorult.
És működik!
Az, hogy nicns eldugaszolva még nem jeletni azt, hogy eredetielg sem volt:)

Azért írta Geri a bemarást.
Nincs ledugaszolva. Majd a főfúvóka méretével még eljátszok egy kicsit. Köszi a hsz-t.
Azokba a karbikba ahol a féklevegő csatorna a légszűrő felé nyitott kell a 4 furatos keverőcső, amikben le van dugaszolva és egy bevágás van oldalról, azokba a 2 furatos kell.

A tűvel meg részterhelést lehet állítani, nyélgázon a tű nem szól bele semmibe, kizárólag a fúvóka.
Fura.... én azt mondom ne vacakolj vele,volt egy pár darabom itthon de már megszabadultam tőlük papírnehezéknek még jó lehet
Ha a tűn annyit állítok hogy alul majdnem belefullad a benzinbe akkor is lehörög fölül. A tartó rúd 4 lyukú, ha jól tudom csak a fojtott motoroknak volt 2.
Ha csak nyélen csinálja a hörgést akkor valószínű keveset kap.ha sokat kapna akkor alul fulladna és felül menne jól,ezekbe a karbikba 72es főfúvóka kell legalább,de számít az őt tartó cső is van 2 és 4lyukú,de én azt mondom ha jó az újabb karbival hagyd azt,lehet istenítik de én pl az újabbra szavazok azzal minden motort tökéletesen be tudtam állítani amilyenre akartam.a gyertya színe pedig ne tévesszen meg van amikor nem mérvadó.
Van egy alkatrész motorom és annak a karbija az n1-es. Azért szerettem volna rárakni, mert mindenhol Istenítik... Még egy fúvóka és tűszelep cserét kipróbálok, ha ez sem hozza a várt eredményeket, akkor megy vissza a polcra. A legérdekesebb számomra az, hogy a gyertya szép őzbarna, mégis szar az egész ahogy van. Lehet hogy én vagyok a hülye ehhez a karbihoz, de gyári beállításokkal szerintem mennie kéne.
Ne is kínlódj vele,ha van újabb karbi akkor minek? én szinte mindegyiken lecseréltem nekem az n1 egyáltalán nem jön be,van aki meg arra esküszik....én sem tudtam pontosan belőni soha ahogy szerettem volna.
A Schwalben? Azon nem gyári, már így vettem.
Egyébként nem vele van gond, hanem egy S51 Enduroval. A Schwalbet már eladtam...
Jól látom, hogy talán nem gyári a gázmarkolatod?
Nem vagyok profi de nagyon lelkes
Az lesz, köszi az eddigi válaszokat.
Akkor nézz főfúvóka méretet.
Légszűrő egy hete tisztítva, gyújtás tökéletes (egyébként tirisztoros)
A 16n3-as karbival tökéletesen működik, tehát tuti hogy karburátor hiba. Csak azt nem tudom hogy mi.

Sztenderen négyesben csutkagáznál úgy viselkedik mint egy autó amikor tiltáson pörög. Felpörög, lehörög, visszaesik a fordulat, megint felpörög és így tovább...
Amúgy őskori karbi lehet, mert még túlfolyó sincs rajta, csak egy lyuk az oldalán (persze nem ez a hiba, csak érdekesség képpen írtam).
Gyújtás? Légszűrő?
Úszószint a Simson.hu-s cikk alapján lett beállítva az ott található értékekkel, súbertű helyzetén is állítottam, de csak rosszabb lett. Még egy főfúvóka cserét fogok csinálni, de szerintem lényeges javulást az sem fog hozni.
Úszószint, főfúvóka, súber.....

Ezekkel tudsz adni neki még egy picit. Nekem az alacsony szint miatt csinálta ezt a gép.
Üdv!

Van egy 16n1-es karburátorom. Alacsony fordulaton tök jó, gyönyörűen húz a motor, de ha teljes gázt adok akkor lehörög, ezért 50-nél nem is megy többet.
A karbi úgy van belőve hogy a gyertya őzbarna, tehát elvileg a súbertű helyzete jól van beállítva.
Próbáltam a levegő csavarral állítani rajta. Ütközésig betekert és teljesen kicsavart állapot között már minden hol volt, de ugyan úgy rossz.
Van egy n3-as karbim is, azzal tökéletesen megy, szépen kipörög.

Szerintetek mi lehet a baja a karbinak?
Igazából én soha nem tartom be a gyári értéket.... ha azt akarom hogy alul legyen erős többre veszem,ha pörgős gépről van szó kevesebbre.
1,5mm
A gyújtás 1,8mm holtpont előtt,de gondolom azt jól állítottad.Tessék ebből mindent megtudhatsz. link