Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja meg abba milyen gyertya kellene? Milyen hőértékű?
SZevasz Zoli!

A turbóhűtéses előgyújtása mennyi? Meg a megszakító hézag is érdekelne. Gyertyahézag, többi talán menni fog. Kicsit kijöttem a simsonból, bár másban sem vagyok annyira benn
Gonodolm olyan kávédaráló szerű hangja van..

A kiváló utángyártott fogasok némelyike ne csak excentrikus, ami már ömnagában is zajt okozna, de némelyiken sem a fogalak, sem a méret nem stimmel.
Némelyik meg egyszerűen leér fogtőre.
(vagy esetleg ezek egyszerre mind:)

Ha leszereled a puklungt és a külső váltószerkezetet, és kézzel a problémás fokozatba tuszkolod, akkor valamyleik tengelyt fogatva érezni is rendszerint, hogy nem stimmel.
Kérdezd meg a prekogoktól,ők biztosan tudják
Üdv!
Segítségre lenne szükségem mert már tanácstalan vagyok. Havernak a simüját felújítottam és a váltója csörögög. Lett a váltóban cserélve az összes golyó, furulyatengely, kuplungtengely, 1. fokozat 44 es fogaskereke 2.fokozat 22 fogaskereke. 1 esbe ha berakom behúzom a kupplungot semmi hangja, de kiengedve meg 2 esben meg 3 asba csörög mint a háborodás. 2x szétszedtem már és sehol nem érnek össze a fogaskerekek és jólvannak hézagolva.
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok
Simson star-hoz nincs valakinek a blokkról robbantott ábrája?
Sziiasztok! :)
Egy kérdésem lenne! MI lehet a baja a Simson s51N-emnek ha van szikra a gulytás tökéletes! Akkor miért nem indul? Az adagolás lehet a baj vagy a karburátor?
szia!

Csak póstán menne? Sajna össze kéne dobnom a blokkot szerdán legkésőbb. (3 seb váltó dob és a kapcsoló villa)
Ha bárhogy menne hamarabb, kérlek jelezd!
Esetleg kicserélheted a blokkban az olajat.
Üdv!

Jó állapotú kipufogót keresek könyök és rács nélkül!
Aki tud segíteni az erre az e-mail címre írjon.

thom13@citromail.hu
Hali!

Van 2 db 16"os Mz kerekem, az egyik fékkel a másik csak magában.
Átfűzéshez vagy amihez akarod. (4000 ill. 2500 Ft)

kptuning@freemail.hu
Az azért volt akkora nagy lóbaszó, mert akoribna még nem tudtak a szocialista elektronikai vállaltok normális kondenzátort gyártani.
(persze, tudtak, ha akartak, csak a civileknek nem akartak:)
Mára már a hasonló lapacitűsú és fesztűrésű satöbbi kondik nyolcad akkorák.

Deszóval na, a nagyobb nem jobb semmivel, összeségében egy igen primitív kapcsolás.
nekem az a vékonyabbik kivitel volt mindenki szarozta hogy az nem jó
beszereztem egy vastagot(legalább 2x akkora volt mint ami benne volt) tartaléknak
aztán 88 óta még mindig megy...... haver vette meg de még mindig használja
szóval az enyém isteni volt

sajna a mostani megszakítós abban nincs ilyen isteni extra, bár az meg 82 óta a gyári cuccaival megy(igaz állt legalább 10 évet egy sufniban)
A tiriegyságnek az szokott betenni, ha túlmelegszik a motor, és zsétforrasztja magát (a mint megtudtuk soha tönkre nem menő) gyújtótekercs legalján a rövidrezárt kör.

Akkor a tekerecs mielőtt kimúlna, rúg egy akkorát a tirisztorba, hogy mindent visz

Mellesleg a tiriegységben meg úgy általában a simson elektronikájában (feszabályzó satöbbi) meglehetősen vacak alkatrészek vannak, ma már simán építhető sokkal jobb alkaltrészekből is bármi.
az ecu nem megy tönkre benne sosem
én cseréltem gyújtótekercset is meg trafót is a régi gépemen, tekercset szerintem 2x is
szóval az elektronikát forrasztották az istenek mert mindent túlélt
Akkor jólvanakkor.
A világért sem akarom jobbantudni, hiszen te "már nem egy és nem kettő simpsont szereltél"
Helló!

Vonóék tengely cserével kapcsolatos jó tanácsokat elfogadok

Előre is köszi.
Heló!
Le tudnátok írni nekem Mz ts 125-höz milyen méretű csapágyak,szimeringek kellenek.
Köszönöm.
Hát igen, a Simson gyújtórafót azt az istenek tekerték, és zeusz villámaival működik, szóval az tényleg soha nem mehet tönkre...
A trafó biztos hogy nem! Olyan gyújtásproblémás Simsonnal nem találkoztam aminek trafó baja lett volna. A gyújtó tekercs is nagyon ritka.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni mert igen csak szívat egy s 51-es blokk.Az egész úgy kezdődött hogy csúszott a kuplung kicseréltem a lamellákat és utána is csúszott de nem is emel ki! Ha beállítom hogy ne csússzon akkor nem emel ki ha viszont beállítom hogy kiemeljen akkor becsúszik de elég rendesen.Most jelenleg úgy működik hogy nem csúszik a kuplung de álló helyzetben nem tudom kivenni üresbe mert viszi egy kicsit.Nem egy nem kettő Simpsont csináltam már de ezzel már 2 hete szívok. Ha valakinek van ötlete vagy esetleg tudja hogy mitől csinálja ezt akkor segítsen! Köszönöm előre is!
A harmadik meg a gyújtótekrecs, a negyedik a trafó, satöbbi..
A gyújtás alapban lesz a baj, a jeladó szórakozik.A másik lehetőség a tirisztor lesz.A jeladót sztem csak a gyújtásalappal együtt tudsz venni.Én akkor is azzal kezdeném mert az még mindig olcsóbb mint a tirisztor.
Hello! Olyan problémám lenne egy enduró simsonnal, hogy kihagyogat a gyújtása. Nehezen beindul gázra kihagyogat és leáll. Utánna már be sem indul. Karbi tiszta és vadi uj, gyertya uj denso, kábel pipa is cserélve. A gyujtás tirisztoros! Mi lehet a gond. Multkor tudtam vele menni 1km-t kb, szépen ment akkor, utánna leraktam és másnap nem indult! Tanácstalan vagyok! Testhibát még nem néztem!