Hát skacok jó nagy hányás a blokkom belül.
Mindenhol a rozsda a felületeken és lóg minden, mint a gatya.
Az "alulról nem húz" megoldódott, kapott gyári fúvóka szettet. 72 helyett 67-est.
A váltó meg lesz, amilyen lesz. Nincs nagyon értelme rá költeni. Esetleg, ha valakinek lenne egy használt de jó 3 gangos kukac tengelye és egy emelő villája....
Holvan itt csúsztatás? Ezzel a sílussal, hogy minősíteni próbálsz, hogy milyen ember vagyok, (a nem létező) dominanciádat próbálod védeni?
De látom, elfogytak az érvek, ilyenkor szokott jönni a, lazártam, nem érdemes vitázni stb. Hol van itt vita? Én is, mások is tájékozottabbak lennék, ha az állításaid szemléltetni is tudnád, mert így csak valami amit írtál.
Én meg azt mondom, hogy a Zündappot a Rigáról másolták. Keress bizonyítékot. :D
Váz: Mint írtam, már a Staré is ugyan ez a hajlított csöves megoldás, csak az ülést alatti rész préselt lemez.
Gyújtás: Nem láttam még hasonlót a Simsonéhoz (ezért kértem képet) amit ismerek két tekercses Bosch gyújtás, annyiban hasonlít, hogy alaplap, rajta tekercsek, meg lendkerék. Ugye, ez máshol is így van.
Váltó, oké hasonlít. Nyilván haladni akartak a Simson gyárban is a korral.
Ettől függetlenül, ha másolat lenne esetleg lenne pár csereszabatos alkatrész, de nincs. Pedig milyen jó volna...
A löket dologhoz meg annyit, hogy a Minarelli robogó blokknak 40x39,2, a turbós blokké 40x39,5. Ugyan már. :)
Nem, nem vettem magamra. Félre érted. Maga a kérdés, hogy miért válaszolt nekem. Azért, mert megszólítottam. Nem vette sértésnek, sem kakaskodásnak, leírta a saját álláspontját. A mega sajátos stlusában. :)
Milyen tippet adhatnék. Nem olvastam végig a problémáid, de látom, van bőven. Az én véleményem, hogy az ilyen leharcolt öreg gépeknél miután megvettük, csak a teljes szétborítás, és összerakás minden alaktrészt ellenőrizve, javítva, cserével garantálja a hosszú megbízható üzemet. Máskülönben mindig akad rajta amit épp rendbe kell rakni. Tudom, kissé költséges.
"Mi a fasznak..." Azért.
Nos, nem fasznak, hanem nekem válaszolt. Mint ahogy írta, azért mert megszólították. Úgy látom, az van a fejlécbe írva, hogy Simson. Nem hinném, hogy rontja a fórum a színvonalát, amiről éppen értekezünk, hisz a Simsonról szól, tudásunkat bővíti. Nem így van?Egyébként nagyon szívesen segítek. (Jöhetne most a nagyképű szokásos fórumos duma, hogy több Simson is felújítottam már, stb... -egyébként valóban így van.)
De azt remélem Te és Emzoli sem gondolja komolyan, hogy elvakult fanatikus vagyok...
Remélem nem küzdesz semmi komplexussal. Már csak ebből a majd felnősz szövegből gondolva...
Drága barátom!
Egyetlen szót sem szóltam Hozzád! És még azt is tisztelettel tettem!
Amit a Zolinak írtam, ahhoz meg semmi közöd. Ezt majd mi rendezzük, amennyiben ez bármilyen rendezésre szorulna.
Kérlek Téged, hogy ezek után tartózkodj az ilyen megjegyzéseitől és emeld Te is a fórum szakmai színvonalát a tudásodhoz mérten
Köszönöm szépen! A Bunkó Ádám
Zoli, remélem nem haragszol. Ezek után is igényt tartok a véleményedre!
Sajti, sajnállak, de majd Te is fel fogsz nőni. Ez elkerülhetetlen.
Attól függetlenül, hogy Te bunkó vagy, és nem boldugulsz a motoroddal, talán még válaszolhat nekem, nem de? Fórum, nyilvános, nem csak a te problémáidról szól...
helló nem tud valaki valami megoldást 51es simson kilóméter óra meghajtását átvariálni hogy első kerékről mérjen?
mindig elszakítja a spirált a gyári megoldás :/
pedig már mindent cseréltem benne
idegesítő..
Kérdés mennyire..
Levélben tudom elküldeni az úgy eccerűbb nekem.
Ha elkérhetem a számodat, keresnélek holnap.
zalfy1977@gmail.com
Igen, ha minden igaz váltó dobnak hívják. Igen és a kar is kéne hozzá. Gondolom ezekből jön össze a lógás.
Zoli. Az normális, hogy a berugó tengely , ha leveszem a deklit, lóg?
Kukactengely nincs a simson váltóban.
Ha a spirálpályás izét kérdezed azt szerintem tudok túrni.
Mindenhol a rozsda a felületeken és lóg minden, mint a gatya.
Az "alulról nem húz" megoldódott, kapott gyári fúvóka szettet. 72 helyett 67-est.
A váltó meg lesz, amilyen lesz. Nincs nagyon értelme rá költeni. Esetleg, ha valakinek lenne egy használt de jó 3 gangos kukac tengelye és egy emelő villája....
Azért nem reagáltam, mert ami motort hoztak eladásra az egy fos.
Elnézést, nem tudtam előre.
Ha valamelyik állításom nem tetszik, cáfoljad, és bizonyítsad az állításod ha akarod.
De nehogymár nekem BÁRMIT bizonygatni kelljen, mert felszólítottál rá.
De látom, elfogytak az érvek, ilyenkor szokott jönni a, lazártam, nem érdemes vitázni stb. Hol van itt vita? Én is, mások is tájékozottabbak lennék, ha az állításaid szemléltetni is tudnád, mert így csak valami amit írtál.
Én meg azt mondom, hogy a Zündappot a Rigáról másolták. Keress bizonyítékot. :D
Ilennel lehetetlen vitatkozni, és felesleleges is.
Ha bizonyíték kell, keress magadnak.
Gyújtás: Nem láttam még hasonlót a Simsonéhoz (ezért kértem képet) amit ismerek két tekercses Bosch gyújtás, annyiban hasonlít, hogy alaplap, rajta tekercsek, meg lendkerék. Ugye, ez máshol is így van.
Váltó, oké hasonlít. Nyilván haladni akartak a Simson gyárban is a korral.
Ettől függetlenül, ha másolat lenne esetleg lenne pár csereszabatos alkatrész, de nincs. Pedig milyen jó volna...
A löket dologhoz meg annyit, hogy a Minarelli robogó blokknak 40x39,2, a turbós blokké 40x39,5. Ugyan már. :)
Milyen tippet adhatnék. Nem olvastam végig a problémáid, de látom, van bőven. Az én véleményem, hogy az ilyen leharcolt öreg gépeknél miután megvettük, csak a teljes szétborítás, és összerakás minden alaktrészt ellenőrizve, javítva, cserével garantálja a hosszú megbízható üzemet. Máskülönben mindig akad rajta amit épp rendbe kell rakni. Tudom, kissé költséges.
Nem azt írtam, hogy ki a fasznak
Tehát nem Neked szólt csak Magadra vetted...ok nélkül. Ezért nem értettem...
Nos, nem fasznak, hanem nekem válaszolt. Mint ahogy írta, azért mert megszólították. Úgy látom, az van a fejlécbe írva, hogy Simson. Nem hinném, hogy rontja a fórum a színvonalát, amiről éppen értekezünk, hisz a Simsonról szól, tudásunkat bővíti. Nem így van?Egyébként nagyon szívesen segítek. (Jöhetne most a nagyképű szokásos fórumos duma, hogy több Simson is felújítottam már, stb... -egyébként valóban így van.)
De azt remélem Te és Emzoli sem gondolja komolyan, hogy elvakult fanatikus vagyok...
Remélem nem küzdesz semmi komplexussal. Már csak ebből a majd felnősz szövegből gondolva...
Egyetlen szót sem szóltam Hozzád! És még azt is tisztelettel tettem!
Amit a Zolinak írtam, ahhoz meg semmi közöd. Ezt majd mi rendezzük, amennyiben ez bármilyen rendezésre szorulna.
Kérlek Téged, hogy ezek után tartózkodj az ilyen megjegyzéseitől és emeld Te is a fórum szakmai színvonalát a tudásodhoz mérten
Köszönöm szépen! A Bunkó Ádám
Zoli, remélem nem haragszol. Ezek után is igényt tartok a véleményedre!
Sajti, sajnállak, de majd Te is fel fogsz nőni. Ez elkerülhetetlen.
és honnan tudok "normális" spirált venni?
40+ezer óta uygan azzal a gyári spirállal tolom, a kihajtásban és az órában meg 60+ezer van, és hibátlan.
Neked azért szakadhat el, mert ez utángyártottak egy része eleve túl merev, és rövid is.
mindig elszakítja a spirált a gyári megoldás :/
pedig már mindent cseréltem benne
idegesítő..