Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem neked írtam.
Na ma fény derült a váltó hibára. És tök véletlenül.
Levettem a deklit és közben nézegettem, hogy mi lehet a hiba. Levettem a fokozat stabilizálót, hogy cserélhessek O gyűrűt. Összerakásnál még nem raktam vissza és így tökéletes volt a váltó minden fokozatban. Akkor jöttem rá, hogy így nagyobbat tud az emelő mozdulni, ami a kukacot tekeri. Természetesen nem az emelő útja lett rövidebb a gyárinál, hanem annyira kikopott a kukac és a bele illeszkedő kar, hogy azért nem tud váltani. Megoldottam de ezt nem merem leírni.
Majd alkalom adtán csere újra.
Valahogy nem vagyok a híve! Inkább veszek egy újat. Viszont annyira nem lehet az megkopva, ha a gyári alap méretű gyűrűnél 2 tized hézag van. Ez a gyári alap érték...
Mert azt írtad hogyha bekopik jó lesz, közben meg nem.
Mert engem jobban érdekel....
sosem értettem hogy a 2-3 ezres fúratást miért akarja kispórolni mindenki
Mert mondjuk O.Viktor ötvenévest kevéssé érdekelte volna.
Ezt most mért nekem írod?
Illetve e vasmag kötepét és a kivágás közepéét
Nem ártana..

Közelítő pontosságal úgy lehet, hogy a jeladó fémrézsét (vasmag) és a forgórész kivágását egy pontra állíod akkor ottan gyújt.
(legalábbis a javkönyv szerint:)

A valóüsgában viszont ennél kicsit odáébb, ráadásul a tiris kissé húzza is a gyújtást, szóval a strobi a biztos
Amikor az "bekopik" akkor pontosan oylan szar alakhibás lesz, mint amit most kidobott belőle:)

Illetve nem, mert a henger közben tovább kopik, tehát ez az állapot soha nem következik be a cucc csak egyre roszabb és rosszabb leszen:)

nem is tudom hogy magyarázzam ennek a dugócserének a célszerűtlenségét..
Talán még az a gyerekjáték a leg kifejezőbb hasonlat, aminél egy táblába vagdalt likakba kell különböző alakú testeket betenni.
Téglalap alakú likba téglalapot, kör alakkú kukba gömböt, satöbbi.

Namsot ahelyzet az, hogy a kopott henger az a négzet alakú nyílás, amibe már annyiszor lett beletéve a kocka, hogy a sarkai már lekerekedtek.
Namost ha ebbe javítás felkiáltással mindenáron egy gömb van beletéve, és csodáűlkozva van, hogy nem stimmel, akkor nem a gömb a hibás:)
Ha nem akarsz tuningolgatni meg hasonlók, akkor a következő túlméretre kell fúrni tisztességes dugattyúval és kézcsókolom.
Tirisztorosnál, hogy a bánatba tudom a legegyszerűbben belőni az gyújtást? Mindenképp kéne a strobi?
Megéri az ár különbséget a 60-as henger szett? VAgy csak szívni fogok vele? Csapágyak...stb, vagy maradjon az 50-es?
Majd húzom a Bandittal!
Már csak rosszabb (gyengébb) lesz!
Szerintem lelehet vagni csak lekopatja a vazat a lanc.
Szuper. Köszönöm!
Gondolom abból nem lesz baj, ha levágom a szétszakadt láncvédő gumit. ? Elmegy anélkül is gond nélkül...
jó lesz az ha bekopik. Nekem is az O gyűrűnél folyt de azért mert a váltó tengelye volt kikopva. Amúgy jó lett a dekni?
Majd az új dugó is alakhibás lesz
NA azért egész jó lett. Qrvára élveztem ma a motorozást vele. Majd, ha felvet a píz, kap egy 60-as szettet:-)
Igen az O gyűrű ereszt. Gondolom oda jó egy sima Ogyűrű és nem kell a Szimó boltba rohanni. Ahogy néztem, nem olyan nagy gáz cserélni.
Persze az is 30 éves, mint minden más benne.
Éppen akartam mondani, hogy 10 ből 12szer nem a szimmeringnél folyik, hanem az O gyűrűnél.

Kis forduatra meg azért gynege, mert egy alakhibás hengerbe betettél egy új dugót...
Ma megkapta az új dugót és gyűrűt. Szépen muzsikál és renben van az alapjárat is.
Ami furcsa, hogy kis fordulaton nagyon gyenge. Na ez nem tudom, hogy mitől van, viszont ha forgatom, akkor erős. A kipuff gyári és elől 15ös, asszem gyári fogas van.
Sajna az új szimering ellenére is folyik a váltó karnál. Ha minden igaz a két tengely között. Ezt még cserélnem kell és akkor megnézem a váltó mehanikát is.
itt századokról van nagybaaszó, az, hogy átlátsz közöttük, nem éppen egzakt mérés:)

Kopott he ngert meg kell furatni a gyűrűzés nem megoldás.
A duócsere dettó, mert a henger eléggé bonyolult alakúra kopik
Hülye egy dolog, hogy érzésre nem tudom megállapítani, hogy a dugóm kopott e vagy elég e csak egy gyűrű csere. Az normális, hogy ha fény felé tartom, átlátni a henger és a dugó között? Természetesen csak épphogy... Ha belerakom a hengerbe a dugót, átesik rajta. (gyűrű nélkül)