Iszonyatos kávédaráló hangja lesz, ha nem egymáshoz való, nem egyformán összekopott ferde fogasokat raknak össze.
Primert is úgy érdemes cserélni mint szekundet: szettben, egyszerre mindent.
Azt még nem. Nem akarok minden este ezzel szopni
Megpróbálok 2-3 órát dolgozni csak.
Honnan lehetne fogaskerék szettet szerezni occón? Ma még így is el kell vinnem a deknit az esztergályos barátomnak.
Tudod, mindenkinek a kezében van a nyomatékkulcs
Hát akkor voltak betegségei rendesen.Igen működik a gyújtás rendesen akksi nélkül is,a szimeringgel én is megjártam egyszer beesett és nem akartam vele szenvedni így raktam még egyet,tökéletes úgy is.Az hogy beleért a kosár a deknibe lehet rossz hézagolástól is,lehet túl sok alátét van alatta,a hang pedig valószínűleg akkor a kopott fogasok és az olajhiány miatt volt.Rendbeteszed és jó lesz a hengert is leszedted?
Na szétkaptam a blokkot. Legnagyobb meglepetésemre tirisztoros a gyújtás. Na itt van az első kérdésem, hogy az teljes erővel tud működni akksi nélkül is?
A lendkerék oldali szimering olyan gatya volt, hogy gyertya nélkül tekerve a főtengelyt, szuszom, mint egy terhes ló.
Természetesen cseréltem. Amit visont beszívtam és ne röhögjetek ki, a másik oldali szimeringből kettőt raktam be. A főtengelyen megkopott a záró felület, viszont a többi helyen tökéletes volt. Így ameddig engedett a szim.ház beljebb ütöttem, ott szép a záró felület és kivülre is betettem egy másikat
Ott is szép a tömítő felület
Amikor leszedtem a deklit egy deka olaj nem volt benne. Max 1 deci. Cserében minden tiszta rozsda és pakura. MIndent kimostam.
Még két Xakta. A kisfogas és a kupplung kosár fogas olyan szar, hogy mutogatni kéne. Na ebből vagy bontott vagy új szar :-)
Amit viszont végképp nem értek: Beleért a kupplung a deknibe NA ott mi lehet?
lehetsz rajongó, de nem ártna, ha egyúttal realista is lennél..
Én az vagyok.
A szoci táborban szemérmetlenül lopkodtak, karórától atomtitokig,mindenflét, a Simson gyár sem volt kivétel.
Kedves Emzoli!
Hogy hitelesek legyenek eme állításaid, légyszíves emeld már be az említett nyugati kismotorok képeit!
Magyarázd már meg, hogy miért akarod lejáratni a márkát, aminek állítólag rajongója vagy.
A turbós blokkon tisztán látszik, hogy pedálos blokk leszármazottja.
Az S50 vázon is látszik, hogy a Star vázból született.
Ugyan már. Ne vezesd félre az embereket. Persze, hogy hasonlítanak egymásra a korabeli kismotorok, gyártmánytól függetlenül. Most is így van, nagymotoroknál is.
Más motorban is volt vonóékes váltó, akkor azt is másolták valamiről?
(mekkora:)
köszi
Primert is úgy érdemes cserélni mint szekundet: szettben, egyszerre mindent.
Megpróbálok 2-3 órát dolgozni csak.
Honnan lehetne fogaskerék szettet szerezni occón? Ma még így is el kell vinnem a deknit az esztergályos barátomnak.
Tudod, mindenkinek a kezében van a nyomatékkulcs
Na szétkaptam a blokkot. Legnagyobb meglepetésemre tirisztoros a gyújtás. Na itt van az első kérdésem, hogy az teljes erővel tud működni akksi nélkül is?
A lendkerék oldali szimering olyan gatya volt, hogy gyertya nélkül tekerve a főtengelyt, szuszom, mint egy terhes ló.
Természetesen cseréltem. Amit visont beszívtam és ne röhögjetek ki, a másik oldali szimeringből kettőt raktam be. A főtengelyen megkopott a záró felület, viszont a többi helyen tökéletes volt. Így ameddig engedett a szim.ház beljebb ütöttem, ott szép a záró felület és kivülre is betettem egy másikat
Ott is szép a tömítő felület
Amikor leszedtem a deklit egy deka olaj nem volt benne. Max 1 deci. Cserében minden tiszta rozsda és pakura. MIndent kimostam.
Még két Xakta. A kisfogas és a kupplung kosár fogas olyan szar, hogy mutogatni kéne. Na ebből vagy bontott vagy új szar :-)
Amit viszont végképp nem értek: Beleért a kupplung a deknibe NA ott mi lehet?
NA lehet regényt olvasni
lehetsz rajongó, de nem ártna, ha egyúttal realista is lennél..
Én az vagyok.
A szoci táborban szemérmetlenül lopkodtak, karórától atomtitokig,mindenflét, a Simson gyár sem volt kivétel.
Kezdték az Awo val, és folytatták a többivel
Hogy hitelesek legyenek eme állításaid, légyszíves emeld már be az említett nyugati kismotorok képeit!
Magyarázd már meg, hogy miért akarod lejáratni a márkát, aminek állítólag rajongója vagy.
A turbós blokkon tisztán látszik, hogy pedálos blokk leszármazottja.
Az S50 vázon is látszik, hogy a Star vázból született.
Ugyan már. Ne vezesd félre az embereket. Persze, hogy hasonlítanak egymásra a korabeli kismotorok, gyártmánytól függetlenül. Most is így van, nagymotoroknál is.
Más motorban is volt vonóékes váltó, akkor azt is másolták valamiről?