Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szóval akkor 1 vas atom és 3 szén atom a tuti kombináció?
Mint a motorszerelő topikban múlt héten megtudtuk, a csapágyon a C jelzés a széntartalmat jelöli:)
(mekkora:)
Sziasztok simson starhoz keresek telokat. Aki bármit tud kérem jelezze.
köszi
hát de biztos ?
nem C hanem C3, és a blokkban mindenhová ez KELL! normál radiális hézagú nem jó!
Gyári fényezésű tank, ne baszd el ezt is, vegyél valami átfestettet és azt pingáld ki.
Tankot és dekniket szeretnék lefújni metál (fényes) zöld spray festékkel. Érdemes lefesteni ?
Ma szerintem lerántom a hengert is. Akkor már legyek túl mindenen.
Ezt nem tudom,én váltóba soha nem raktam c-set csak a főtengelyhez.
Ha jól gondolom a váltót "c" csapágyakkal szerelték gyárilag. Van egy nagyon pici lógása a nyeles tengelynek.
Természetesen párban cserélem, új német ugy.
Persze tudom én is hogy együtt kell cserélni a kettőt,külön nem is érdemes csak elkoptatná a régi az újat.
Iszonyatos kávédaráló hangja lesz, ha nem egymáshoz való, nem egyformán összekopott ferde fogasokat raknak össze.
Primert is úgy érdemes cserélni mint szekundet: szettben, egyszerre mindent.
Az is kuka! Most írtam az apródon két srácnak is. Sőt rendeltem S51-es gázmarkolatot is és oldal deklit is.
link Épp most találtam ezt a hirdetést,kérdezd meg szerintem olcsón odaadja.A kuplungkosáré is kopott?
Azt még nem. Nem akarok minden este ezzel szopni
Megpróbálok 2-3 órát dolgozni csak.
Honnan lehetne fogaskerék szettet szerezni occón? Ma még így is el kell vinnem a deknit az esztergályos barátomnak.
Tudod, mindenkinek a kezében van a nyomatékkulcs
Hát akkor voltak betegségei rendesen.Igen működik a gyújtás rendesen akksi nélkül is,a szimeringgel én is megjártam egyszer beesett és nem akartam vele szenvedni így raktam még egyet,tökéletes úgy is.Az hogy beleért a kosár a deknibe lehet rossz hézagolástól is,lehet túl sok alátét van alatta,a hang pedig valószínűleg akkor a kopott fogasok és az olajhiány miatt volt.Rendbeteszed és jó lesz a hengert is leszedted?
Ne is vitatkozz!

Na szétkaptam a blokkot. Legnagyobb meglepetésemre tirisztoros a gyújtás. Na itt van az első kérdésem, hogy az teljes erővel tud működni akksi nélkül is?
A lendkerék oldali szimering olyan gatya volt, hogy gyertya nélkül tekerve a főtengelyt, szuszom, mint egy terhes ló.
Természetesen cseréltem. Amit visont beszívtam és ne röhögjetek ki, a másik oldali szimeringből kettőt raktam be. A főtengelyen megkopott a záró felület, viszont a többi helyen tökéletes volt. Így ameddig engedett a szim.ház beljebb ütöttem, ott szép a záró felület és kivülre is betettem egy másikat
Ott is szép a tömítő felület
Amikor leszedtem a deklit egy deka olaj nem volt benne. Max 1 deci. Cserében minden tiszta rozsda és pakura. MIndent kimostam.
Még két Xakta. A kisfogas és a kupplung kosár fogas olyan szar, hogy mutogatni kéne. Na ebből vagy bontott vagy új szar :-)
Amit viszont végképp nem értek: Beleért a kupplung a deknibe NA ott mi lehet?

NA lehet regényt olvasni
Nemfogok veled vitatkozni.

lehetsz rajongó, de nem ártna, ha egyúttal realista is lennél..
Én az vagyok.
A szoci táborban szemérmetlenül lopkodtak, karórától atomtitokig,mindenflét, a Simson gyár sem volt kivétel.

Kezdték az Awo val, és folytatták a többivel
Hát ez már nem lehet túl nagy akadály
Már csak arra a szar gázmarkolatra kéne valami kultúrát megoldás. Kb egy bontott s 50 vagy 51 es gáz markolat.
Karonülő kutya legyek, ha holnap nem szedem szét
Amíg szét nem szeded csak találgatni tudunk ugyis.
Kedves Emzoli!
Hogy hitelesek legyenek eme állításaid, légyszíves emeld már be az említett nyugati kismotorok képeit!
Magyarázd már meg, hogy miért akarod lejáratni a márkát, aminek állítólag rajongója vagy.
A turbós blokkon tisztán látszik, hogy pedálos blokk leszármazottja.
Az S50 vázon is látszik, hogy a Star vázból született.
Ugyan már. Ne vezesd félre az embereket. Persze, hogy hasonlítanak egymásra a korabeli kismotorok, gyártmánytól függetlenül. Most is így van, nagymotoroknál is.
Más motorban is volt vonóékes váltó, akkor azt is másolták valamiről?