Teljesen igazad van!
Viszont a sírás nem tudom, hogy mitől lehet. A másik Szimó csendes. Amikor beteszem egyesbe, akkor még semm és amikor kezdem ráengedni a kupplungot, akkor elkezd sírni. Majd megnézem a fogaskerekek állapotát. Remélem nem csapágy. Talán a többi fokozatban nem hallani.
Ezért mondom hogy szedd le a deknit úgy könnyebb,látni fogod hogy merre kell állítani,berakod egyesbe és kiderül miért nem veszi ha megnyomod a vonóéket és bekattan akkor rögtön tudod merre kell állítani rajta.
Keress egy darab csövet aminek a belső átmérője 8mm és befér oda,a végét pedig reszeld meg úgy hogy két kis kiálló pöcök maradjon és kész is.De általában kis csavarhúzóval is odalehet férni hozzá.
Nem az enyém, ezen röhögött egy hétig az egész SM de ez tényleg zseniális nem? Egyszer kapná el az eső, nem használna több ilyen lemezt... A blokk hűtéséről ne is beszéljünk
Jó az elgondolás mindenképp kapd le a hengert,kiderül milyen állapotban van a henger,dugó,hajtókar.A csörgés sok mindentől lehet alsó felső tűgörgő,kuplung fogaskerék stb.A váltón lehet csak állítani kell egy picit,mindenesetre én leszedném a deknit és akkor talán kiderül mi a baja.A szimering csere is jó ötlet,ha már ugyis szétkapod nem tart semmiből kicserélni,bár ha jól emlékszem ezekben belül van a szimering szóval szét kell húzni a blokkot is akkor meg már ugyis kiderül minden.
A hiba lajstrom: Nincs alapjárat, csörög a henger, gyenge, és egy picit hangos egyesben a váltó, vagy a kupplung.
A váltó csak egy picit kiengedett kupplungal lehet betenni egyesbe de akkor bent is marad.
Egy hibátlan Szimóról tettem át egy karbit és azzal egy picit jobb az alapjárat de azzal is megáll 5-10 sec után.
Esetleg ötletek?
Arra gondoltam, hogy lehúzom a hengert és megnézem a gyűrűket. Esetleg egy szimering csere...
Ötletek?
POnt lakik nálam egy ilyen ténylegesn igényes af1 50 ből épített cimcony, meg lehet jól csinálni.
Az értelme mondjuk kérdéses mert emlékeim szerint az egykarú izé, meg a hkerék, magában 16 kiló:)
Na megvan a vas! Igazi Fidesz narancs színű. Egy éve nem lett beindítva. Az egyes nem veszi be, csak, ha indulásnál nyomom a véltót de utána nem bobja ki. Sajna állító szerszámom nincs. Remélem csak az a baja, mint a másik gépemnél. A többi fokozatot szépen veszi. Induláskor sír a váltó, lehet, hogy nincs is olaj a váltóban
Annyi a teendő, hogy huuu...
Kezdem a gyertyával, a gyújtással, utána karbipucc és mindent megpróbálok belőni a gyári értékre.
Szerintem a kipuff is tele van, mert ereje nem sok van a gépnek, de hangja sem
Felteszed dicsekvés céljából és nem kapod meg az elvárt dicséreteket hanem kritikát inkább és te sértődsz be rajta? Nekem bejött a poén. És a blokk fejjel lefele lesz benne?:D Vagy az aprilia lengővillát rakod be fordítva?:D
Viszont a sírás nem tudom, hogy mitől lehet. A másik Szimó csendes. Amikor beteszem egyesbe, akkor még semm és amikor kezdem ráengedni a kupplungot, akkor elkezd sírni. Majd megnézem a fogaskerekek állapotát. Remélem nem csapágy. Talán a többi fokozatban nem hallani.
A váltó csak egy picit kiengedett kupplungal lehet betenni egyesbe de akkor bent is marad.
Egy hibátlan Szimóról tettem át egy karbit és azzal egy picit jobb az alapjárat de azzal is megáll 5-10 sec után.
Esetleg ötletek?
Arra gondoltam, hogy lehúzom a hengert és megnézem a gyűrűket. Esetleg egy szimering csere...
Ötletek?
OKKER!
Az értelme mondjuk kérdéses mert emlékeim szerint az egykarú izé, meg a hkerék, magában 16 kiló:)
Annyi a teendő, hogy huuu...
Kezdem a gyertyával, a gyújtással, utána karbipucc és mindent megpróbálok belőni a gyári értékre.
Szerintem a kipuff is tele van, mert ereje nem sok van a gépnek, de hangja sem