Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi szépen
Szerintem attól függetlenül kellene neki,max kicsit nehezebben bár nem szedtem még szét ilyen blokkot csak gondolom.
segitsetek lécci
Hello szárazon léptethet a villa? simson starról van szó
össze rakás alatt ál és szárazon probálgattuk és nem léptet
Időközben össze is fosta magát!
A probléma az volt hogy magas fordulaton szaggatott..Most raktam bele 70 helyett 80-as fúvókát.Próbakör meghúzatom, magasabb fordulaton szaggat továbbra is.Végül reped fazék hang leáll azóta meg sem nyikkan.Megszakítós gyújtás lenne ami kb 1 hónapja lett rendbe téve. Egyedül az alaplap meg a gyújtótekercs maradt.Trafó lendkerék is másik lett. Ötlet?
Hali!
Szerintetek 60/4 hengerhez mekkora fúvókát érdemes rakni?
A körítés gyári!
Kösz!
Eladó egy henger és hengerfej, igény esetén a benne lévő dugattyút is adom. Ár.: 6.000,-Ft
Először állítsd be a megszakítóhézagot, majd az előgyújtást.
üdv.akkor szinte egyre gondoltunk.1-alapvetö hibaforrás lehet.
Jó a meglátásod, valószínű ez lesz a gond. nekem polírozták a sapkát és szintén így jártam vele, eldugult a szellőző nyílása.
megnéztem mi a helyzet, a 4 vezetékből 3nak sérült volt a szigetelése, valószínű összeértek, újravezetékeltem a gyújtást, most meg a megszakítóm szikrázik ismét... már hülyét kapok, a hézag nem nagy, tuti megint kondis...
köszi a segitséget!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 60ccm/2f simsonom, megszakítós gyújtással. Van egy schwalbe-m is abban volt benne az s51es blokk. Amíg gyári kiskondi, megszakító és gyújtó tekercs volt benne addig mindíg pöcc röff volt, hozzáteszem a schwalbét még édesapám vette anno újonan. De mostanság szivat a gyújtás nem győzök kondit cserélni, most is szaggat durrog és nehezen indul. már belefáradtam! anno vettem rá egy tirisztoros gyújtást annak pedig vagy jeladó gondja vagy a tirisztor egység volt rossz. babetta gyújtást nem szeretnék rárakni főleg a világítás miatt másrészt nem egy tuning simson. yamah jog 3kj külső jeladós gyujtásban gondolkoztam. valakinek valami ötlet megszakitós gyujtással kapcs? már wartburg, trabi kondit is raktam bele szintúgy 1hónapot birt....
vedle a tanksapkát ès probáld meg.hátha kevès levegöt tud szivni.
Az mitől lehet,hogy nem folyik bele a karburátorba az anyag? mármint az uszó nincs fent akadva,mert leáll a motor ugye mert kifogy a karbibol az anyag.. lehuzom a karbirol a slagot kinyitom a csapot,és miközben folyik a benzin ki,visszateszem a karbira a slagot...tehát a slag tele van benzinnel,de igyse folyik bele a karbiba..de amint elkezdem a csapon lévő müanyag ülepitőt letekerni elkezd lefolyni az anyag a karbiba.. na ezzel mit lehetne kezdeni?:S
Tudod mi az a fázis ceruza? Mert nem úgy tűnik...
Akkor vegyél.
Kösz a választ de nincs multiméterem. Én arra gondoltam, hogy kérek kölcsön egy 12v-os fázisceruzát és ráteszem a jeladó kék vezetékére.
Az működne ?
levagdosod a hátát átforrasztod és jó is lesz
engem sokáig szopatott, hol volt szikra hol nem
Kis fesszel dolgozik szóval sima ellenállás méréssel.

Mivel abban egy U alakú lemezen van két tekercs , és a közös pontjuk a jeladó jobb oldalán a teteje felé egy kis darabon kilógó nyáklapon közösítve van, így a közös pont és a két kivezetés között mérhető a két tekercsflél ellenállása.
Gyártmánytól függően a két fél ellenállása 6-18 Ohm között lesz valahol, a lényeg, hogy a két fele 1 ohmon belüól egyforma leygen
Nekem itthon 1000ért csinálták a 2 kereket de az elsőbe van is hiba:S ráadásul a gumi fordítva van rajta ha meg lesz cserélve újra megcentríroztatom
Üdv tirisztoros gyújtásnál hogy tudnám le ellenőrizni hogy a jeladó működik-e ?
Ha mégsem sikerül valakit találnod állj neki nyugodtan.Szerezz be egy küllőkulcsot ha nincs,lehet csinálni is akár végső esetben.Fogd a kereket és tedd be az első villába,gondolom állványa kevés embernek van.Ahogy forgatod látod merre van a nyolcas benne,amerre dől ott lazíts egy kicsit a küllőn majd a mellette jobbra balra lévő másikoldalin húz,és most jó játékot hozzá.
Pedig te megcsinálhatnád neki (Te mindenhez értesz, csak időd nincs semmire), hiszen egy faluban laktok.
Én szívesen megcsinálnám (De nem értek hozzá ugye Zoli) meg +50 km az messze van
Én gyűlölöm a kerékfűzést a centrírozást meg pláne.
Kár, hogy tőlem iylen messze van..(tőled meg pláne:)
Itt az én környékemen mindegyik bringaszervizest végigkérdeztem, vagy sírtak, hogy nincs hozzá állványuk vagy bemondtak 5 rugót kerekenként.