utána állítottál a kuplungnak? a karnál is? vagy a deklinél is?Ha nem állítsál utána ha akkor sem jó akkor dekli le és lamellákat tolómérővel megmér ha kopott csere.
S51es Simsonom van és olyan problémám lenne hogy mikor behúzom a kupungkart ás váltok egyesbe forog a kerék úgy hogy még be van húzva a kuplungkar.. Mivel behúzott kuplungal is forog a kerék ezért az elindulás lehetetlen, összes szebességnél ez van kivéve az üres.
Tudna esetleg valaki tippet adni hogyan tudnám orvosolni a problémám?
Simson váz alkatrészek eladóak potom pénzért, tégy egy ajánlatot és ha megfelelő akkor megegyeztünk.
Nincsen első villa,meg hátsó teleszkóp,meg nincsen ülés alatti vas amire az ülést fogatom fel
Van tankom ami horpadt de javítható még festeni kell, van oldaldekni,légszűrő ház,kormány, meg egyebek amit felsoroltam hogy nincs az nincs amit nem soroltam fel az van :)
Sima S51N es motor. Írj bekeske@citromail.hu-ra és meg dumáljuk a részleteket,neked is megfelelő legyen meg nekem is,hiszen én megszabadulni akarok tőle .
Sziasztok! Nem tudom valakit érdekel e de van egy komplett felújításra váró SIMSON SHUL motorom. Ha valakinek felkeltette az érdeklődését akkor ezen a számon elér: 06302335690
Úgy is próbáltam de akkor még annyira sem akar menni,így is csak úgy megy ha a keverékcsavar teljesen be van csavarva.Abból gondolom hogy kevesel mert amikor elkezd fulladni és ráküldöm a szivatót szinte majdnem kibír forogni,ebből csak arra tudok gondolni hogy több anyag kell neki....
Nézd meg a benzincsapot és ami ehez kapcsolódik,úgy tűnik mintha lassan telne meg a karbi ha áll egy ideig feltöltődik és addig oké amíg ki nem járod ami bennevan.
Üdv!
Már jó volt a motorom...egy darabig,:D de most elkezdte azt hogy megyek vele azt egy jó 10 perc után,amikor mondjuk váltanák,el engedem a gázt,és leáll..utána egy jó óra mulva elindul 10percre megint..mi lehet a gondja?
Kicseréltem a kuplung oldali szimeringet de nem ő volt a bűnös.Fél gáz fölött fullad csak szívatóval megy,alatta használható tű teljesen fent de ezekszerint még így is kevesel.... vagy a légszűrő miatt sok a levegő.... kénytelen leszek bele 70-estől nagyobb fuvit venni bele.
sziasztok! egy kérdéssel fordulnék hozzátok: 60/4-es hengerhez melyik karbival járnék a legjobban?
16n3
Dellorto PHBL 19
amal 19mm?
továbbá hogy a 16os nagysúberes karbi felbővítése mennyire körülményes, esetleg otthon is elvégezhető?
illetve a dellorto-hoz a csonkot nekem kéne legyártani?
Sziasztok! Berugó szerkezettel kapcsolatban kérdeznélek benneteket. A paraméterei ami sztem befolyásolhatja: gyári racsni, gyári rugó (de! ha összerakom marad egy kis hézag a fogak között) S70hez kapható kupplungkosár; 70es kétfelömlős alap henger keystone dugóval. Összeszerelés úgy történt mint a lehrvideóban. Rárugáskor nehezen akad meg de ha meg is akad tovább ugrik a racsni. Üdv
Szia.Lenne egy,ami számodra kitölti az igényeket.Motorilag jó,külsőleg nem a legbabább.
45.000 Ft az utolsó ár, amit gondoltam, Ha érdekel,dobj egy e-mailt.
lowzor1209@citromail.hu
egyébként Karcagon lakok,50 km durván :)
Sziasztok.
Hajdú Biharban Debrecen környékén nincs valakinek olcsón eladó simsonja?
Régebben volt pár simsonom,de pár éve lecseréltem egy cross mocira,ami nem bírta sokáig,utána robogót vettem.
A robogót meg szeretném tartani,és mellé szeretném venni a simsont.
Nekem jó az 50-es is,az a lényeg hogy olcsó legyen,és jó legyen a blokkja.
A külseje nem lényeges.
Nekem a levegőcsavarra nem reagál,és működni csak akkor hajlandó ha teljesen bevan csavarva.Előgyújtás 1.7mm,fúvóka 70es 2lyukas kehelycső,tű középen. fél gáz fölött azonnal fullad.Van esetleg valami ötleted?Én mondjuk azért nem szeretem ezt a karbit mert akármilyen jó is a motor és minden más,a levegőcsavarra nem úgy reagál ahogy kellene ez eddig az összes N1-nél amivel találkoztam így volt,és akkor még ott van az hogy az eltérő tipusok miatt a súberfedél vagy ráesik,vagy nem megy rá vagy falsot szív..... N3 a legjobb azt két perc alatt be tudom állítani.
-70-es tuning égéstér, 13:1 sűrítési viszonnyal
-90-es tuning égéstér, 12,5:1 sűrítési viszonnyal.
7 lóerős 8500-ra hangolt vezérléssel.
19mm szívónyílással.
Ár: 15000Ft
06705305174
S51es Simsonom van és olyan problémám lenne hogy mikor behúzom a kupungkart ás váltok egyesbe forog a kerék úgy hogy még be van húzva a kuplungkar.. Mivel behúzott kuplungal is forog a kerék ezért az elindulás lehetetlen, összes szebességnél ez van kivéve az üres.
Tudna esetleg valaki tippet adni hogyan tudnám orvosolni a problémám?
Nincsen első villa,meg hátsó teleszkóp,meg nincsen ülés alatti vas amire az ülést fogatom fel
Van tankom ami horpadt de javítható még festeni kell, van oldaldekni,légszűrő ház,kormány, meg egyebek amit felsoroltam hogy nincs az nincs amit nem soroltam fel az van :)
Sima S51N es motor. Írj bekeske@citromail.hu-ra és meg dumáljuk a részleteket,neked is megfelelő legyen meg nekem is,hiszen én megszabadulni akarok tőle .
Tedd legalulra a tűt.Mármint a legkevesebb fogyasztásra,ne szívjon annyi benyát.
Tanksapka szellőzője nincs eldugulva?Én úgy jártam,mindent szétszedtem,kitakarítottam mire rájöttem,hogy mi a baja.
Már jó volt a motorom...egy darabig,:D de most elkezdte azt hogy megyek vele azt egy jó 10 perc után,amikor mondjuk váltanák,el engedem a gázt,és leáll..utána egy jó óra mulva elindul 10percre megint..mi lehet a gondja?
16n3
Dellorto PHBL 19
amal 19mm?
továbbá hogy a 16os nagysúberes karbi felbővítése mennyire körülményes, esetleg otthon is elvégezhető?
illetve a dellorto-hoz a csonkot nekem kéne legyártani?
45.000 Ft az utolsó ár, amit gondoltam, Ha érdekel,dobj egy e-mailt.
lowzor1209@citromail.hu
egyébként Karcagon lakok,50 km durván :)
Hajdú Biharban Debrecen környékén nincs valakinek olcsón eladó simsonja?
Régebben volt pár simsonom,de pár éve lecseréltem egy cross mocira,ami nem bírta sokáig,utána robogót vettem.
A robogót meg szeretném tartani,és mellé szeretném venni a simsont.
Nekem jó az 50-es is,az a lényeg hogy olcsó legyen,és jó legyen a blokkja.
A külseje nem lényeges.