Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik leginkább faék egyszerűségű karburátor, ha nem tudod beállítani az nem a karbi hibája...
Ahogy levettem a hengert a sonkák is elég olajosak,és a gyertyánál is feltünően sok az olaj kicserélem az lessz a biztos.Hát akkor nem vagyok egyedül ezzel a karbi utálattal megpróbálom valahogy belőni bár szivem szerint ledobnám róla és lecserélném N3-ra csak nincs már olyan karbim tavaly az utolsót az s50-re raktam.
ez a 3. év hogy hozzá sem kell nyúlni a karbihoz pedig n1 van
hétvégén üzemeltem be 2 rúgás és indult, bár ez a múlt tavaszi 1 rúgásos indításhoz képest sokkal rosszabb teljesítmény.........
rátettem egy nagy csumpi benzinszűrőt, a túlfolyóhoz egy méter hosszú csövet aztán azóta semmi hiba
KLÁNTÁRS!
Én is útálom ezt a karburátort...rakás gané.
váltóolaj..hát..vedd le a karbit,ha úgy is úszószintet nézel,gyertyát tisztísd meg,rakd vissza,egyes betesz,udvaron párszor körbetol,aztán ha hót dzsuva,akkor valószínűleg szimering.
Amúgy a karburátor beállítást ne kérdezd,nagyon nyűgös egy karburátor,iszonyatos útálatot érzek iránta :DD
Összeraktam így jó lett a gyújtás.Viszont valamiért nem jó a motor,16N1-es karbi van rajta 70-es fúvókával a kehelycső két lyukas nem négy,üresben sem birom rendesen leforgatni mert fél gáz fölött fullad,menni is csak szinte negyedgázzal lehet vagy fél gáz szivatóval.A karbit kitakarítottam tiszta,holnap megnézem azért az úszószintet is,mikor beindítottam erősen füstölt bár lehet a szivató miatt de nem 2T illata volt hanem erős olaj,kicserélem a szimeringet lehet eszi a váltóbol aztán bízom benne hogy sikerül beállítani valahogy nemvagyok kibékülve a 16N1-es karbikkal
Hát..erről gőzöm sincs :D
Én ma tekercseltem egyet újra,tökéletes lett :D
AMúgy 40 cm...nem oszt nem szoroz,vagyis igen,de a te esetedben nem hinném,hogy észbontó változás lenne...jó az,használd.
Hali

Köszi,neten találtam hogy így van bekötve a trafó azért írtam rég kötöttem már be megszakítós gyújtást.Más a gyújtótekercs felső pár menete sérült volt ezért letekertem kb 40centi,ettől még jó lesz? talán nem befolyásol olyan sokat....
Gyári kipufogó,mindent megold,vagy a faragás lett elcseszve.
Egyszerű,hőlégfúvó,vagy gázperzselővel felmelegíted az alumínium házat,/hamár szétment a csapágy/ És valami szerszámmal kihúzod..Hidd el,ki fog jönni :)
Szeva.Nem,nem jó.A bekötési elv jó,de a trafónál van baki.
Gondolom Trafón 1(-) és 15(+) Felirat van.A vezetéket a 15-re húzd,az lesz a te részed,az egyest pedig vidd be a légszűrőházba,test miatt.
Egyébként.A gyújtókábel van felül,balra ppz,jobbra negatív,99%ban így van.
A gyújtótekercs és a kis kondi rá van kötve a megszakítóra és innen megy a trafó 1-es lábára így jó?
Sziasztok

Ismét tulaja lettem egy s51-es gépnek,vannak rajta elég érdekes megoldások ezért úgy ahogy van szétkötöttem az egész gyújtást.Kerestem neten rajzokat de nem világos hogy akkor most hogyan is kössem be.Az érdekelne hogy a kis kondit,a gyújtótekercset,és a megszakítót hogyan kössem be hogy a trafó 1-es pontjára vigyem.Előre is köszi.
Gyertyahézag jó?
Sziasztok! Van egy s51-es Simson-om 60-as, két felömlős hengerrel, gyári 50-eshez való karburátorral. Az a gond, hogy melegen nagyon nehezen indul. Hidegen könnyen indul, hidegen-melegen is jól megy minden fordulatszám tartományban, alapjárata is stabil. Ha lefullasztom, és rögtön berúgom, azonnal indul. Ha várok egy kicsit, gyakran még akkor is. Ha a gyjtáskapcsolóval állítom le, ekkor is nehezen indul. De, ha lefullasztva állítom le, és várok kb. 5 percet, már szintén alig akar beindulni, nem is röffen, csak sokadik rugdosásra hirtelen beindul. Tolásra (gurulásra) is ugyanez a helyzet, nagyon nehezen akar beindulni, csak hörög. Mi lehet a probléma?
Tulajdonképpen ki lehet szedni, megfelelő szerszámokkal, a fészkek sérülése nélkül, csak a szerszám legyártása vagy 3x annyi idő mint ami alatt széthúzza az ember meg összeteszi, ha meg boltban veszi a felszerelést akkor az árán vehet egy másik Simsont.
Másik probléma meg, hogy az oké hogy kiszedjük, csak az újat be kéne tenni, aztán az meg már a lehetetlent súrolja, hogy ne tegye tönkre a csapágyat beszereléskor... :)
csak egy csövet kell rávarrni és kijön
néha a blokk is túléli
Van az a kőműves, aki kivési a csapágyat:)
Ha nem akarsz szopni, szét kell húzni.
ha már az a csapág szét ment lehet nem árt neki egy teljes generál.
helló
olyan gondom van 51-es az első lánckerék csapágya szétment és cserélni szeretném
de a blokkot nem akarom azért szétszedni
valaki adjon már tanácsot hogyan szedjem ki
Lenne egy amatőr kérdésem a rutinosabb szerelőkhöz-tuningolókhoz .
Van egy 60/4 es Simsonom és vettem rá egy Amal 19T-t, és már nagyjából be is állítottam hogy jól menjen, de hidegen nincs semmi panasza, ha felmelegedik akkor hirtelen kövér gázhúzásra megbicsaklik egy kicsit a motor. A váltásoknál pedig nem esik vissza alapjáratra a fordulat. (mintha egy kis gázt húznék neki kuplungolás közben)
Ha valaki tud segíteni vagy van tanácsa, szívesen fogadom
üdv tettem egy gyújtótekercset az alaplapra, van egy barna szál kivezetve a tekercsből az a kondira megy ?
tegyél bele póóver szelepet aztán jó lesz
Üdv!
Ha valaki tud adjon tippet! Simsonba akarnék valami normálisabb 12 voltos gyújtást venni..valami robogóéra gondoltam. Szerintetek melyik az ami nem túl sok melóval beleszerelhető?
Kösz!
A motoromon mikor egyesben kiengedem a kuplungot, akkor nagyon gyenge, alig bír menni, egy kis idő után mikor már eléri a 4- ezres fordulatot akkor úgy megindul mint az állat. Onnan már baromira nagyot megy. Csak olyan rossz így vele motorozni, hogy alul van egy üres luk ahol a motor nem csinál semmit, meg így állandóan 4- ezer felet kell tartani a fordulatot, egyszerűen alatta halott a motor.