Simson s51 Electronicom van 60/2-es hengerrel gyári kis súberes karbival. A karbiban a tűt melyik vágásba kell tenni hogy ne keveseljen és ne kapjon túl sokat ?
szerintem utángyártott a téma, de nem hinném,hogy hosszú lenne, mert mire felérek a karbitól a gázkarig, már szépen feszül...tehát jó. nem kisebb, sem nagyobb :D
Nem tud vki robbantott ábrát valahonnan hozzá? mert én netetn alig találtam, illetve egyet, de az is pici :S
arra gondolok valami a csúszkával lehet, vagy valami mással ami kormányon van, csak nem tudom mi, mert egy robbantott ábrát sem találtam neten róla, amiről kivehetném, mit hova a gázkarnál...
Egy kérdéssel fordulok hozzátok!
Van nálam egy Schwalbe, aminek az összerakásán picit megakadtam. Szét nem én szedtem, igy most tanácstalan vagyok az ügyben.
A problémám, hogy a csúszkás gázmarkolatot nem tudom összerakni :S illetve ugy vélem jól raktam össze mindent, de a gázkart, ha elhúzom, nem ugrik vissza....megnéztem a bowdent, az jó. Meglestem a súbert, az is szépen jár, szóval semmi elképzelésem nincs, mit cseszhettem el :S
tudnátok segiteni?
jaja össze raktam már párat magamnak, nincs vele gond igazán. Csak a saját dolgom akartam megkönnyíteni azzal hogy megkérdeztem merre kell állítani . De jó lett az a lényeg
simson elcectronicom van tirisztoros 12voltos rendszer.
60/4-es henger az mennyit fogyaszthat alattam 65kg vagyok :D
vagy más egyéb módszerrel hogyan növelhetném a teljesítményt ?
jelenleg 60/2-es hengerem van és gyári karbi kis súberes (más karbit,henger nem szeretnék rárakni). 16-os első fogaskerék.
Aki tud egy jó módszert az írjon.
Na de úgy volt hogy össze raktam 4 éve a blokkot akkor csak 2és3 volt benne.
Mini rigába volt 60as hengerrel meg 13as fogaskerékkel ment így is, nem kellett az egyes
Az állítószerkezet, tulajndonképpen a vonóék alaphelyzetét állítja be.
Ha a csőanyát az óramutató járásával egyező irányba tekered, akkor a vonyójéket kintebb hűzza a csőtengelyből ( a puklung felé) ha ellenekzőleg tekered, akkor meg a lánvkerék felé tolja.
Mivel a fogaskerekek a lánvkerék felé növekszenek, ha az óramutaó járásával egyezően tekered a tshőanyát, akkor az 1es- ha ellnekezőleg, akor a tmagasabb fokozatok felé fog elmozduln az alaphelyzet.
Értelmszerűen, az alaphelyzet elmozdulása egyúttal azt jelenti, hogy ha túltekered az 1 es felé például, akkor felfelé nem fogja venni a sebességeket és fordítva meg fordítva.)
Az általad vázolt probléma lehet tisztán beállítási és méret probléma is.
Az utángyártott alkatrészekkel rendszerint politechnikázni kell.
Ha leveszed a kuplundeklit, jobban látszik, hogy a szerkezet mikor nem talál a henlyére, mert oylankor a sebesség bekapcsolása után a vnóék nem kerül feszültségmentes áűllapotba.
Üdv, a váltódobot nézd meg hogy jól ki van e hézagolva, tengely irányban ne nagyon mozogjon semennyit sem, ha az jó és továbbra sem veszi, akkor az állítócsavaron mindig csak keveset tekerj, van is arra egy gyári érték de én most meg nem mondom hány miliméter pontosan de attól függetlenül is be tudhatod állítani, bár nekem valamiért úgy rémlik hogy ha a fenti fokozatokat nem veszi akkor befele kell tekerni azaz a henger irányába, esetleg még lehet kopott léptető villa vagy a léptető villa rugó nem jó helyen van beakasztva ezáltal nem is húz vissza vagy akadozva tudsz csak váltani vele, remélem tudtam segíteni.
Adott egy 1es simson , egy vödörből raktam ma össze. Új a henger , főtenfő meg egy csomó minden csak a váltó a régi.
Az a problémám hogy a váltót nem nagyon tudom beállítani. 1-es már megvan de felfelé vag átugorja a kettest vagy túl megy a hármason szóval a kettő három nem az igazi. A karbi alatt lévő csavart merrefelé állítsam és mennyire érzékeny? fél menetenként haladjak, de merre? próbáltam erre is arra is.
Lehet egy hogy utángyártott magyar léptetőhenger került be, már nem emlékszem pontosan. Az okozhat ilyen hibát ?
A lengőkarnál a jelölt helyre mennyi szilentgumi megy, 1 vagy 2 db?
Nem tud vki robbantott ábrát valahonnan hozzá? mert én netetn alig találtam, illetve egyet, de az is pici :S
Nem hosszú a bowden pár centivel?
Egy kérdéssel fordulok hozzátok!
Van nálam egy Schwalbe, aminek az összerakásán picit megakadtam. Szét nem én szedtem, igy most tanácstalan vagyok az ügyben.
A problémám, hogy a csúszkás gázmarkolatot nem tudom összerakni :S illetve ugy vélem jól raktam össze mindent, de a gázkart, ha elhúzom, nem ugrik vissza....megnéztem a bowdent, az jó. Meglestem a súbert, az is szépen jár, szóval semmi elképzelésem nincs, mit cseszhettem el :S
tudnátok segiteni?
60/4-es henger az mennyit fogyaszthat alattam 65kg vagyok :D
vagy más egyéb módszerrel hogyan növelhetném a teljesítményt ?
jelenleg 60/2-es hengerem van és gyári karbi kis súberes (más karbit,henger nem szeretnék rárakni). 16-os első fogaskerék.
Aki tud egy jó módszert az írjon.
5 éve
Na de úgy volt hogy össze raktam 4 éve a blokkot akkor csak 2és3 volt benne.
Mini rigába volt 60as hengerrel meg 13as fogaskerékkel ment így is, nem kellett az egyes
Most eltekergettem és csak 1-es van
Az állítószerkezet, tulajndonképpen a vonóék alaphelyzetét állítja be.
Ha a csőanyát az óramutató járásával egyező irányba tekered, akkor a vonyójéket kintebb hűzza a csőtengelyből ( a puklung felé) ha ellenekzőleg tekered, akkor meg a lánvkerék felé tolja.
Mivel a fogaskerekek a lánvkerék felé növekszenek, ha az óramutaó járásával egyezően tekered a tshőanyát, akkor az 1es- ha ellnekezőleg, akor a tmagasabb fokozatok felé fog elmozduln az alaphelyzet.
Értelmszerűen, az alaphelyzet elmozdulása egyúttal azt jelenti, hogy ha túltekered az 1 es felé például, akkor felfelé nem fogja venni a sebességeket és fordítva meg fordítva.)
Az általad vázolt probléma lehet tisztán beállítási és méret probléma is.
Az utángyártott alkatrészekkel rendszerint politechnikázni kell.
Ha leveszed a kuplundeklit, jobban látszik, hogy a szerkezet mikor nem talál a henlyére, mert oylankor a sebesség bekapcsolása után a vnóék nem kerül feszültségmentes áűllapotba.
Adott egy 1es simson , egy vödörből raktam ma össze. Új a henger , főtenfő meg egy csomó minden csak a váltó a régi.
Az a problémám hogy a váltót nem nagyon tudom beállítani. 1-es már megvan de felfelé vag átugorja a kettest vagy túl megy a hármason szóval a kettő három nem az igazi. A karbi alatt lévő csavart merrefelé állítsam és mennyire érzékeny? fél menetenként haladjak, de merre? próbáltam erre is arra is.
Lehet egy hogy utángyártott magyar léptetőhenger került be, már nem emlékszem pontosan. Az okozhat ilyen hibát ?