Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
Eladnám a simsonból megmaradt dolgaimat ha kell írj emailt :ricsi369@gmail.com
üdv:
Star blokkot ujíttok. elvesztettem a kuplung rugó biztosittó alatti tányért.
Tudok venni a boltba?
Helló. Egy komplett MZ villa érdekel valakit?
Ez jó ötlet. Ezt nem is néztem. :) Babetta gyujtás. Köszi.
Ha Babetta gyújtásról beszélsz, akkor lehet az a gond, hogy nem azonos irányban vannak tekerve a tekercsek, így ellentétes fázisban dolgoznak, kioltják egymást. Megoldás hogy úgy kötöd össze őket, hogy azonos irányba legyen a tekercselés.
Ha meg Simson gyújtásról ott rég rosz ha összekötöd a tekercseket:D
Három világítás tekercs van, +1 gerjesztő és +1 jeladó.
Van egy világítástekercs egy töltés és egy gyújtástekercs.
Sorba kötni őket nem szabad. (ahogy látom nem is értesz hozzá)
Szerintem nézegesd a kapcsolási rajzokat vagy kérj meg valakit aki ért is hozzá.
Üdv mindenkinek. Egy Simson világítással küzdök ami nem akar összejönni. Adott a 3 nagyvasmagos tekercs. Ha külön-külön mérem 4- 13 voltig termel fordulattól függően, terhelés nélkül. Ha sorba kötöm őket leesik 3-5 volt közé. Nem testzárlatos egyik se. Az ellenállásuk 3-4 ohm körüli egyenként. Miért nem adódik össze a feszültség ha sorba kötöm őket? Köszönettel várom az ötleteket.
Annó a babetta gyújtásom miatt vettem egy komplett babetta blokkot, kicsit több mint 3mm volt a gyűrűhézag.:)
Biztos jól hasított.
A minimum?
2tized ekkorka motoroknál.

A kopáshatárt meg valami ordenáré 1mm körül adja a könyv asszem:)
Sima 50es hengernél mennyi a gyűrűhézag?
Amit mondtam havernak is 60as van amal21,rezó,babi gyújtás egyesbe gázra emelte az elejét azért igaz ez pörgős 9ezertől indul,bár eléggé elcseszett egy henger ez.... A szívó nyílás is fellett bővítve 19re? nem tudom elképzelni hogy gyári karbival és kipuval jobb lenne mint hogy hozzá való rezóval és nagyobb karbival.Konkrétan mi a gond vele?lehet hogy csak nem megfelelő a fúvóka benne,akkor lehet bárhogy állítani nem lessz jó.
Állítgattam hónapokig,mégsem lett jobb. Van hozzá készített rezó, az sem műxik ahogy kellene. Gyári B-s kipuval+16n3 karbival,16-os első láncossal 60 körül van az utazója,elég normálisan gyorsul a 110kilóm alatt és úgy 80 körül van a vége. Ezzel én megelégedtem,de ha valaki lenne aki beállítaná a 19-es karbit+a rezót,az jó lenne. (mindig meghajolok a nagyobb tudás előtt! )
Havernak ideiglenes megoldásként amal21 van a gyári 50es hengeren,nemhiszem hogy a karbi a rossz csak beállítás kérdése.
Ha sima 60as nyugodtan elég a gyári karbi és kipu,esetleg kicsit nagyobb fúvóka és kész,persze ha több felömlős és van egy hozzá tervezett kipu akkor azért elviselne egy nagyobb karbit de így fölösleges.
Csak az én véleményem, mivel az a karburátor és kipuff az 50eshez optimális és egy nagyobbhoz szerintem nem elég, bár attól is függ hogy milyen az a 60as henger ( forgi féle)..
jobban megér befektetni a jobb minőségűbe
Párszáz forintos tajvani csapágyakat rakott már valaki a motorjába? Mennyire lehet szar? Persze nem a főtengelynél...
A 60/4f hengerem, A bvf 19n1-el,tök sz@r! A 16n3-mal+minden OK!
Miből sikerült ezt kiszámolnod?
rakhatni rakhatod de egy 19essel és egy rezóval többet tudna
Valakinek simson váz alkatrészek nem kellenek? van tank is még.
Gondolkodtam rajta én is de szerintem ne vesződj vele, jó az úgy ahogy van :)
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy 16n3-as karburátorhoz rakhatom e a 60-as hengert? előre is köszi!
Egyik havernak is volt ilyen régen,gyújtás oldali szimering volt az alapjáraton nem pörgött tőle hanem lefulladt.Miután leáll nézd meg van-e szikra,esetleg másik gyertyával mi a helyzet.