Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia ez nagyon sok lenne most a mindenféle egyéb kőccség mellé amibe lesznek a dolgok.

Amúgy mindegy, hogy babszi, simson tirisztoros, vagy vape a gyújtás? Jól beállítva ugyanúgy veszik a lapot?
Szia! Nálam ugyanez volt, gyújtás tekercset cserélt benne a mester 8-ért és jó lett.
Versenyhengert ki farag? Igényes, minőségi szép munkára gondolok.
2 éve kivittem az Erzberg rodeora szaladgálós motornak a legótvarabb Simsonomat, egy nagyon-nagyon-nagyon lelakott, de bontatlan blokkos szürke 6V-os Endurot. A padock-ban csodájára jártak a németek, az egyik versenyszerelő meg akarta venni, (mert hogy ilyen volt a megboldogult nagyapjának) 250 euroért, de nem adtam
Lényegesen nagyobb kultusza van a Simsonnak náluk, főleg a volt NDK területen. Ebből fakadóan lényegesen drágábbak náluk a Simsonok, de persze nem is a hazai műszaki állapot uralkodik köztük.
helló szeretnék pár infót szerezni arról h Németországban menyire felkapott ez a Simsonozás , illetve h menyire van ott alkatrész és h keresett lenne e ha ott akarnék el adni egy komplett simsont !
Szia!
Miért akarsz dobfékes felniket a mocidra? Ha már csinálod akkor inkább tárcsafékes legyen.
Az első futómű átalakítása nagyon egyszerű, csak a teleszkópszár átmérőjét kell tudni. A simsonéval megegyezik a yamaha tzr 50-es.
Tehát csak kihúzod a régit a villahídból és betolod az újat. A hátsó futómű csere is kivitelezhető,de az már hozzáértést igényel.
Ha valakinek van kedve egy kicsit feldobni a vasat, annak én is tudok adni komplett első és hátsó futóművet tzr-ből.
A tzr-es hirdetések között található.
Sziasztok! Szerintetek a puch maxi fékbetétjei amik ebbe a felnibe: http://www.jofogas.hu/vas/Sims... mennek felérnek a gyári simson fékekhez? Disznós 10le biztos lesz majd a motor amire kellenek és semmit sem tudok a puch maxiról. Van egy másik páros is https://mail-attachment.google... amiről azt írja a srác, hogy egy 60-as ktm-ről vannak (típust nem tudok) és, "annyi hogy a hátső fékfedélhez kell egy fékkar, akér simsonét is rálehet rakni!". Elhiggyem és egyáltalán?
Előforudlhat hogy kis fordulaton nem szivja a hengerbe a benzint?
nem lenne elég vákum?
Üdv!
Segítségre lenne szükségem mert ötletem sincs mi lehet a baj...
Tehát,elinditom a motort,megyek vele addig semmi baj nincs,de amint megállok, hagyom alapjáraton,kb fél perc mulva leáll a motort,és utána rugásra egyáltalán nem,tolásra meg csak nagyon nehezen indul.De ha elindul és megyek vele addig megint semmi baj,de ha megállok ugyanez a szisztéma.. mi lehet a gond?
Hülye egy ötlet volt... Hogyan szoktatok bronzperselyt sajtolni mert nekem nem jött ma össze...
Sziasztok! Tudom nem simsonos a kérdés de hátha tudtok rá mondani vmit. Babetta 207 es hajtókarba bronzpersely helyett lehet e valamilyen tűgörgős csapágy megoldást alkalmazni?
Üdv
okok érteem köszönöm :D
A tűnek magának lejjebb kell lennie,de a rovátkában igen feljebb kell raknod.
am nem feljebb kell raknom h kevesebbet kapjon? elvileg nagyon kevés lett kirszelve belőle ilyen nagyon vékony vmivel ott ahol vettem
Reszelve? lehet ezmiatt kap sokat...ha tudsz vegyél bele egy 72eset kb 100ft és azzal lődd be szerintem.
ja meg 16-n1 es a karbi nagysúberes
igen 70 van benne de elvileg ki lett kicsit reszelve a közepéből és így elvileg nagyobb :) jó akkor amint hazaértam csütörtökön megpróbálom
Kössz! Akkor ez nem drága dolog. Legalább ez nem.
90 es hez kell egy hosszab primer, mer tha gyorsabban forog, nehezebben csúszik meg.
Beleteszel 1,8as rugót és haliali.
Most nézem 60as henger,akkor is elég a 72es főfuvi max.
Ez azért van mert sokat kap és mikor húzod neki belefullad a benyába kicsit.Hanyas fúvóka van benne?Ha sima 50es henger 72-es már bőven elég,bár karbi függő is.Rakd lejjebb a tűt aztán levegőcsavar és jólesz az.
Sziasztok! Vaterán simson tuningolással foglalkozik egy ember Lacca444 (Erki László) vele egyeztettem egy meglepetés simson tuningot. Homályos agyamban megjelent a kép, hogy a bunkó városi autós szedegeti az állát, amikor éppen úgy alakul, hogy menni kell. Na most ehhez egy S51 3seb. széria van birtokomban amiből alakulna ez a szaladós motorka. Dilemmában vagyok, hogy vásároljak tőle egy 60/4f 8le hengerszettet és egy tervezett rezót + 4 sebis váltót és tirisztoros gyújtást, vagy az eredetileg elgondolt S90 ~18le -ba vágjak (junk) bele. Ez utóbbiról a következőt leveleztem Erki Lászlóval:


"Szia!

:) pont van egy ilyen hengertervem ami 90es és 17-18 lovat tud csúszó kuplunggal 1esbe 1 kerékre vette magát.

Ez egy osztott kipus és szívós 4f henger ezért a kivitelezés: 16000
nyershüvely: 5000
hengerfej tuning: 2000
fúrás verseny dugóval: 10000
karbi bővítése 19re ha nagy súberes: 2000
tervezett rezó: 11000
blokk felmarása: 5000
70es könnyített erősített főtengely: 13000 (új)
3 sebis váltóhoz a 4. re kiegészítő szett 12000 de ez így hosszzú áttét lesz ennyiért inkább vegyél egy gyári 4es kiosztású váltót ami rövid."

Szeretnélek titeket megkérdezni, hogy tulajdonképpen mire elég egy 60/4f + rezó 17-es, vagy nagyobb első lánckerékkel, mit szól a kuplung, ha a 90-es henger alakul. Erősen számít mit mondtok, mert nem lapátolom a pénzt. Nagyon érdekelne, hogy mit tud egy 60/4f + rendes rezó és hozzá felmart karbis trió. 70-esem volt, de nem tudom hány lóerő stb, de szerettem, hogy nyomatékos volt. Emiatt gondolkodok a 90-esen, mert nem részingelek, persze valamit pörögjön, de ne kelljen ehhez induláskor komolyabban pörgetni a sima városi forgalomban. Hát előre köszönök mindent!
oké köszi :)
sokat kap.