Sziasztok!
Valaki tudna segíteni hogy sziromhoz hol lehet kapni fúvókákat több méretben 72-es től felfelé kéne, 75 vagy 78 ha létezik valahol ilyen. köszi
- gyári tirisztor egység
- S51 váltótengely 3sebességes
- S50 bontott hajtókar+alsócsap+tűgörgők
- S50 váltókar
- megszakítós gyújtás alaplap
(megszakító, gyújtótekercs nélkül)
- simson km-óra spirál (70cm)
- simson univerzális lendkerék (tirisztoros és megszakítós gyújtáshoz) új!
- Aprilia Sr DiTech injektorfej
- TEC AS-41 cdi
- schwalbe első lengőkar
- enduro/cross kuplungkar bilincs, csak kar kell hozzá
- S51 gyári alapméretes henger+hengerfej+dugó még használható (37,98-as dugó)
- yamaha dt 80-125 vészleállító+gázkar ház
- Cz-Jawa 125-250 (csepptankos,körhengeres) alkatrészek eladók szinte minden,ird meg mi kell és
megnézem,hogy van e.
Az ÁRAKAT MEGBESZÉLJÜK!
Képeket kérésre küldök, a képeken nincs rajta minden alkatrész!
Posta ok,de csak utánvétellel vagy előre utalással küldöm!
Személyes átvétel Salgótarjánban megoldható.
Csere nem érdekel semmire!
Köszi az infót :)
Kipufogópucolás meglessz :)
Hengermódosításon elgondolkozok....
Amúgy füllre hallgatózva nekem nagyon úgyfest és szemre/pár mérés hogy ez tűgörgő/hézagoló illetve henger-dugó kopásból jön a hang...
hallotam már simson súber ill primer fogaskerék hangot mind a kettő valahogy más hangot adat magából ez olyan jellegzetes hang a henger felől
találtam weboldalt látom készítesz pár alkatrészt ez a hézagoló ott írtad csak 1,5mm-ösbe készíted nekem 1mm-es férne be írtad módosítani is kéne a dugón ezt otthoni szonten hogy tudnám pontosan megoldani két oldalról egyformán kibővíteni elférjen?És a felület is elfogadható minőségű maradjon a dugón?
Eltömődött kipuval ezt fogja csinálni mindenképpen.
HA felemeled a kipublakot, 16 nál nemgen érdemes följebb menni ha mást nem csnálsz vele.
Ennyivel még mindíg eléggé alacson fordulatról is megy, és talán egy kcisit kevésbé is csattog alapjáraton.
Régebben a dugókban szorosan ült a csapszeg.
Némelyik utángyűártó is így dolgozik, de vannnak normálisabbak (de ezt te is tudod)
Hézagolót tudok adni normális minőségűt 300/db áron.
Csörömpölés sajna sok helyről jöhet.
Ha a primert már cserélték akkor például onnan.
Abból nem létezik elfogadható utángyártott.
A fogházag új korukban is nagyobb mint a gyári megengedtt kopásérték..
Ilyne öreg hazsnált motorknál érdemes kapásból kipucolni a kiput, mert a simsont a tüöbbség mindenféle ocsmány olajjal hajtja, és a kipu eltömődik.
Én felfügegsztve szoktam kiégetni az első részét a dobnak.
Alulról begyújtom és hagyom magától leégni belül.
Nem erőltetem kompresszorral mert tönkremegy a krómozás.
Kivülről vizes ronggyal hűtve és magától égetve rendszerint nem lesz baj vele.
A tompító betétet megában ki lehet égetni, a végdarabot meg általában elég kimosni.
Kitekered a nyolsac csavart és simán széthúzod a cuccot.
Amedig szétjön annyi elég hogy a teljes szétszedéshez be tugjál nyúlni a felső szárban lévő zéger kiszedéséhez.
Utűna az alsó szárban elforgó pálcika másik fégét megfogod fogóval.
Na én meg ott tartok, hogy kicseréltem a szimeringeket, a belsőket igaz nem, a vadiúj gyertyát egy másikra. Belőttem a karbit gyári értékre. Ekkor gyönyörű alapjárat keletkezett. Viszont, ha leállítom a motort, és gáz nélkül indítom, akkor felpörög, ha újra állítom az alapjáratot,(csavar, be-ki) akkor megint jó minden. Nem tudom mi lehet még a baja. Gázadásra nem ejti vissza a fordulatot, csak, ha megrángatom a gázkart. A bowdent néztem, szépen dolgozik.
Üdv!
Valaki segítsen legyenszíves mert mostmár meggyujtom ezt a szart:D
Rugásra nem indul,még ha 159szer rugom meg akkorse.De ha berakom sebességbe és SÉTÁLOK vele kurva lassan,akkor 4-5m-en beindul...egyik nap üzemi hőfokon volt,hazaértem vele,10mp alapjárat után leállt,és az istenért nem indul el,csak tolásra ugyanugy,de akkoris csak ha huzom a szivatot. Fogalmam sincs már mi lehet vele,menet közben semmi baja,cseppet nem fullad,tökéletesen muzsikál,egészen addig amig meg nem állok és alapjáraton van,akkor 10ből 8szor leáll,de van h pöfög akár 15 percet is gond nélkkül. Nem tudom mit kezdjek vele,segítsen valaki legyenszíves:)
sziasztok!
Valaki megtudja mondani,hogy az 51es tankot és a két deklit mennyi festékből lehet lefesteni?továbbá ha "szép" a régi festés akkor csak vízbecsiszolás elég? nem kell szórógitt meg ilyesmi?
Valaki tudna segíteni hogy sziromhoz hol lehet kapni fúvókákat több méretben 72-es től felfelé kéne, 75 vagy 78 ha létezik valahol ilyen. köszi
- gyári tirisztor egység
- S51 váltótengely 3sebességes
- S50 bontott hajtókar+alsócsap+tűgörgők
- S50 váltókar
- megszakítós gyújtás alaplap
(megszakító, gyújtótekercs nélkül)
- simson km-óra spirál (70cm)
- simson univerzális lendkerék (tirisztoros és megszakítós gyújtáshoz) új!
- Aprilia Sr DiTech injektorfej
- TEC AS-41 cdi
- schwalbe első lengőkar
- enduro/cross kuplungkar bilincs, csak kar kell hozzá
- S51 gyári alapméretes henger+hengerfej+dugó még használható (37,98-as dugó)
- yamaha dt 80-125 vészleállító+gázkar ház
- Cz-Jawa 125-250 (csepptankos,körhengeres) alkatrészek eladók szinte minden,ird meg mi kell és
megnézem,hogy van e.
Az ÁRAKAT MEGBESZÉLJÜK!
Képeket kérésre küldök, a képeken nincs rajta minden alkatrész!
Posta ok,de csak utánvétellel vagy előre utalással küldöm!
Személyes átvétel Salgótarjánban megoldható.
Csere nem érdekel semmire!
sparxx@tvn.hu
70/628-2271
Ezzel mondjuk vitatkoznék. :)
Kipufogópucolás meglessz :)
Hengermódosításon elgondolkozok....
Amúgy füllre hallgatózva nekem nagyon úgyfest és szemre/pár mérés hogy ez tűgörgő/hézagoló illetve henger-dugó kopásból jön a hang...
hallotam már simson súber ill primer fogaskerék hangot mind a kettő valahogy más hangot adat magából ez olyan jellegzetes hang a henger felől
találtam weboldalt látom készítesz pár alkatrészt ez a hézagoló ott írtad csak 1,5mm-ösbe készíted nekem 1mm-es férne be írtad módosítani is kéne a dugón ezt otthoni szonten hogy tudnám pontosan megoldani két oldalról egyformán kibővíteni elférjen?És a felület is elfogadható minőségű maradjon a dugón?
Tehát a lefújásról meg a koxolásról.
Eltömődött kipuval ezt fogja csinálni mindenképpen.
HA felemeled a kipublakot, 16 nál nemgen érdemes följebb menni ha mást nem csnálsz vele.
Ennyivel még mindíg eléggé alacson fordulatról is megy, és talán egy kcisit kevésbé is csattog alapjáraton.
Régebben a dugókban szorosan ült a csapszeg.
Némelyik utángyűártó is így dolgozik, de vannnak normálisabbak (de ezt te is tudod)
Hézagolót tudok adni normális minőségűt 300/db áron.
Csörömpölés sajna sok helyről jöhet.
Ha a primert már cserélték akkor például onnan.
Abból nem létezik elfogadható utángyártott.
A fogházag új korukban is nagyobb mint a gyári megengedtt kopásérték..
Ilyne öreg hazsnált motorknál érdemes kapásból kipucolni a kiput, mert a simsont a tüöbbség mindenféle ocsmány olajjal hajtja, és a kipu eltömődik.
Én felfügegsztve szoktam kiégetni az első részét a dobnak.
Alulról begyújtom és hagyom magától leégni belül.
Nem erőltetem kompresszorral mert tönkremegy a krómozás.
Kivülről vizes ronggyal hűtve és magától égetve rendszerint nem lesz baj vele.
A tompító betétet megában ki lehet égetni, a végdarabot meg általában elég kimosni.
Kitekered a nyolsac csavart és simán széthúzod a cuccot.
Amedig szétjön annyi elég hogy a teljes szétszedéshez be tugjál nyúlni a felső szárban lévő zéger kiszedéséhez.
Utűna az alsó szárban elforgó pálcika másik fégét megfogod fogóval.
Előre is köszönöm! Az egyik villában elforog az alsó csavar
- gyári tirisztor egység: 2000Ft
- S51 váltótengely 3sebességes: 500Ft
- S50 bontott hajtókar: 1000Ft
- S50 váltókar: 1000Ft
- schwalbe S51 váltókar (22mm) 1500Ft
- megszakítós gyújtás alaplap
(megszakító, gyújtótekercs nélkül):2500Ft
-Aprilia Sr DiTech injektorfej: 2500Ft
-TEC AS-41 cdi: 1500Ft
-schwalbe első lengőkar: 1500Ft
-enduro/cross kuplungkar bilincs, csak kar kell hozzá: 1000Ft
-S51 gyári alapméretes henger+hengerfej+dugó még használható: 6000Ft
posta ok, csak utánvétellel vagy előre utalással küldöm.
Csere érdekel: s51 gyújtásoldali deknire, alső könyök+hollander,megszakitós lendkerékre
képeket kérésre küldök.
e-mail: kistothzso@gmail.com
HA több, pont ezt csinálja!
Valaki segítsen legyenszíves mert mostmár meggyujtom ezt a szart:D
Rugásra nem indul,még ha 159szer rugom meg akkorse.De ha berakom sebességbe és SÉTÁLOK vele kurva lassan,akkor 4-5m-en beindul...egyik nap üzemi hőfokon volt,hazaértem vele,10mp alapjárat után leállt,és az istenért nem indul el,csak tolásra ugyanugy,de akkoris csak ha huzom a szivatot. Fogalmam sincs már mi lehet vele,menet közben semmi baja,cseppet nem fullad,tökéletesen muzsikál,egészen addig amig meg nem állok és alapjáraton van,akkor 10ből 8szor leáll,de van h pöfög akár 15 percet is gond nélkkül. Nem tudom mit kezdjek vele,segítsen valaki legyenszíves:)
Első teló szétszerelésben szeretnék segítséget kérni tőletek. Alúlról próbáltam de az egyik szárban elforog a tengely
Valaki megtudja mondani,hogy az 51es tankot és a két deklit mennyi festékből lehet lefesteni?továbbá ha "szép" a régi festés akkor csak vízbecsiszolás elég? nem kell szórógitt meg ilyesmi?