sziasztok!szeretném a bolti 70/2-es hengeremet átalakìttatni!nem 4 felömlöt szeretnék,csak felbövíttetni a járatokat hogy erösebb illetve nyomatékosabb legyen!valaki elvállalná?üdv:N Bálint
Sziasztok! Kérdezni szeretnék tőletek!
Van egy simson s51-esem és beindított állapotában egy furcsa búgó hangot hallok! Mitől lehet ez? Jómagam a csapágyakra gondoltam,de nem tudom biztosan. Ha valaki tudna valami ésszerű magyarázatot adni aszt nagyom megköszönném! Üdv:Tomi
Hali! Lenne egy fontos kérdésem nem találtam még eddig kapcsolási rajzot hogy hogyan kell összekötni a babetta tirisztort és trafót egymással és hogy a többi kábelt mire kell kötni pl:
gerjesztő, alaplap,testelés bejelöltem számokkal 1-6 ig megköszönném ha valaki leirná mit mivel és mire kössek vagy tudna egy kapcsolási rajzot linkelni előre is köszi!
A k55 jól áll a gyári felnin és a szélesebb 1,85-ön is. Hátra a 2,15-re 90/80 vagy 100/80 kell. Ezekből beváltak a k63-as gumik. Ha 100-ast teszel fel, azt egy picit össze fogja húzni, 94-96 környékére, de ettől függetlenül még jól áll rajta, nekem is ilyen volt.
Már megoldódott a probléma mint írtam is. A delleknél tudtommal nem kell benzinszintet állítani, de akitől vettel jól elhajtogatta azért folyt túl nekem, de mint lentebb írtam már jó
Úszószintet kell állítanod ahhoz hogy ne follyon túl. Ha nem csináltál ilyet mindenképp szakemberhez vidd el a motort. Akkkor szokták elvinni szerelőhőz amikor már a2 órás bütykölés után elfogy a tudomány.
Úgy értem,hogy sima 60-as gyári gyújtással nincsen semmi más átalakítás rajta.gyári kipufogó vagy esetleg valami mást tegyek rá,a főtengelyt pedig azért kérdeztem,hogy jó bele a 70-es simóé,a súlyozás miatt érdekel.Meg találtam jó áron 70-es főtengelyt ha már úgyis vennem kell bele akkor legyen az erősebb,ha jó hozzá.
Köszi:zoli
Ez amit te betettél egy kínyanyi karbiba való tűszelep.