Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem első alkalommal látsz Szimót! Tekerd le a larbi tetejét és nézz bele, nem e akadt fent valami vagy nem tört e el a rugó. Ilyen fordulatnál banális hiba van. Nem szorult meg a gáz bóvden a tank alatt? Nézd meg
hát nagyon magas olyan mintha tövig húznám neki a gázt :D
gázbóvden? Kezd itt. Annyira magas? Mennyire magas?
Üdv. A simsonomnak magas az alapjárata,hiába csavarok az alapjárat csavaron nem segít. mi lehet a gond ? nagyon sűrgős lenne
Igazából vagy a CDI vagy a Trafó :D
Holnap visszarakom a régi trafót ha azzal megy akkor a CDI volt a rossz ha azzal nem megy akkor Trafó és akkor szétvertem egy jó CDI-t :D
Bölény simson
szerintem 1 délelőtt fel lehetne mókolni, mert a hátulja felfekszik az ülésvason az elejére kellene csak egy kis trükk
az ülés meg pont passzol a tank nyílásába
23 literes, bár szerintem az utolsó 1-2 liter benne maradna
olyan 700km felé lenne vele a hatótáv
meg még 2 oldalra 1-1 20l kanna aztán szinte meglenne a moszkva oda-vissza tankolás nélkül
Blokkgeneráltól blokkgenerálig elmegy egy tankkal d:)
valaki nem tervez hosszútávtúrát szimóval?
van egy tank ajánlatom számára
a 3kj az a blokk tipusa, a 2ya meg a gyújtásé:)

Na m volt a baja a haszonvasnak?
Köszönöm de megoldódott. Köszönöm mindenkinek a tippeket aki próbált segíteni.
Vettem ma másik cdi-t meg trafót de sajnos ezen a cdi-n megint más színűek a vezetétkek. Esetleg a színek alpján valamit tudnál mondani van egy zöld egy piros egy narancssárga ami tuti a trafóé meg két rózsaszín az egyik kicsit világosabb. Tudom ez így eléggé hülye kérdés de hátha...
Ez 3kj asszem :D fene tudja. Primer szekunder ez nem tudom mi :D
Áhh kb 3 éve raktam fel azóta ment most mi a fene a baja. Most lett újra fújva a motor rakta össze mondom megyek vele egyet jág jól is ment egszer csak akadozva ment mondom karbi kipucoltam utána is akadt és egyszer járt alapjáraton leállt és azóta se kép se hang már borzalmas ideges vagyok
2ya vagy m a répa a jog gyújtásának e neve
Nembonyi
Megkerese például a motelek.akármin a gyújtásod, ottan megvan midnen elenállásértéke a zalaplapnak.

A trafó meg ha jóül emlékszem a primer oldalon 2 ohm alatt vn, a szek-en meg valami 4Kohm
Nemaz a smily-t akartam a végére :)
Sajnos nem tudom ,hogyan kell ezeket kimérni én nem értek az ilyesmihez nekem ez kínai én kaszni és fényező vagyok nem értek az ilyesmihez...
most összeütöttem a gyertyahézagot és most van szikra ezzel a gyertyával de nem indul. De másik gyertyával még mindig nincs szikra.
Ezt nem lehet távgyógyítani.
Keresd ki az ellenállás értékeket és ellenőrizd le a alaplapot meg a trafót.
Ha azok mérve jók, akkor a cdi hibás, bar az a fajta igen ritjkán romlik el.
Nem mexás ez egy jog gyújtás jeladós. A a záró retesz is teljesen jó helyen van és ép is a vezetékeket is megnéztem nincsenek kidörzsölődve. Egyik nap még ment kicsit akadozva pörgött fel. Majd járt alapjáraton egyszer csak megállt és azóta ez a jelenség áll fent...
A pipa jó a gyertya jó másik motorból van ami ezen volt azt meg kiprobáltam már 2 másik motoron és mind 2 indult vele tehát az is jó. Lehetséges hogy a CDI vagy a trafó a rossz?
Ha megszakítós, és viszonylag kis rugásra jó 5mm-t átüt kék szikrával pipa nélkül, és pipával nem oké, akor a pipa nyilván rossz.
akkor az szerintem nincs jó helyen
egyszer amikor elnyíródott az ék akkor jártunk így
gyönyörű kék és még hallani is ahogyan serceg
Nem megy.