sziasztok! ma a haverommal ki akartuk cserélni az s50b-s simsonján a kondenzátort, de észrevettük hogy el van törve az ék :/ ütögettük de meg sem moccan, nem akar kifordulni hogy kéne kivenni onnan?
köszönöm
Szvsz ebben a formában egy használhatatlan motor lenne belőle.
Hátsó villának néhány fokkal kéne a vízszintestől lefelé lenni, mint ahogy kb az összes motoron.
eladó egyedi lengővilla és központi teleszkóp és hozzá való ülésvas egyben, 30cm es nagymotor központi teleszkóp. kérdésekre válaszolok. csere kézpénzre vagy gyári lengővillára mz teleszkópra és ülésvasra egyeztetés alapján de egyebet is meghallgatok. képet tudok küldeni még és méreteket. posta megoldható és személyesen is egyeztetett helyszínen.
Köszi, de az úszószint rendben van, a keverékcsavar koppon, és így is magas. Egy német oldalon olvastam hogy 90 +- 5 ös fúvókát ajánlanak bele, majd megpróbálom egy 82-es főfuvival.
Éves licenszet kell váltani, ez az első lépés. Minden évben letölthető a licensz igénylő lap, ezt ki kell tölteni értelem szerűen, elmenni sportorvoshoz aki ad rá egy pecsétet és elküldeni Bósza Gerinek(ő intézi 2 éve, remélem jövőre is ő fogja:)).
Simson kupában 2 kategórián belül lehet indulni. Speciál és széria. Ezeknek a szabályzatát megtalálod a www.simosonosok.hu weboldal kanyarvadász topikjában.
Versenyen kötelező a motoros bőrruha, kesztyű és zárt bakancs vagy csizma. Ha ez mind adott akkor mehet a buli. Hirtelen estére ennyi.
valaki mesélne nekem arról hogy működik a versenyzés? jól informált vagyok kakucson szokott is lenni. mik a feltételek hogy lehessen versenyezni? köszi
Én három éve cseréltem le az eredeti(30éves) gyári NDK-s Pneumantot. Minta még volt rajta, de a rinacérosz bőre,baba popó volt hozzáképest,úgy szét volt repedezve! Eltettem emlékbe,majd az utód kidobja.
Hát ha remekül nem is, de teszi a dolgát egy bizonyos szintig. :) Gyári gépre nyugodtan feltenném még, de egy erősebbre már kevésbé.
Az előző kérdésedre a válasz pedig egyértelműen a K55. Utcára nem igen kell jobb és ennyiért nincs is más. Többen a simson kupa, széria kategóriában is ezzel megyünk.
nekem még a csehszlovák barum van hátul remekül dönthető
egy babettás munkatárssal szoktunk néha májerkodni a körforgalomban
7-8 kör alatt ráverek egy kört na ott szinte lábtartóig döntöm
akkor ebből a kínálatból mit javasolnál: http://www.mofaker.hu/heidenau...
érdeklődésképp
ig
azándiból nemigen számít hogy 4 ezer egy gumi vagy 7, csak feleslegesnek tartom a drágát
de könnyen meggyőzhető vagyok
évi kb 4000km-re kell
esőben nem motorozok, meg 10fok alatt sem, bár lehet kitolom 15-re az alsó határt..öregszem.....
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Szóval van egy 60/4-es hengerem, és egy 19-re felbővített gyári karburátorom.
A gond az lenne hogy pörög az alapjárat, és amikor hidegen beindítom, nagyon pörög, és nem lehet vele mitcsinálni. amíg nem melegszik addig kb 5 ezer az alapjárat, és ahogy melegszik fokozatosan esik. Eközben rajta van a szivató. Melegen sem tökéletes, mondjuk úgy már az alapjárat jónak mondható, de nem teljesen jól ejti a fordulatot. Miközben az alapjárati csavar teljesen ki van tekerve, a gáztuskó is koppon van, és a levegőcsavar is teljesen be van tekerve. Gondolom ez azért van mert a több levegőhöz több benzin is kellene, de mennyivel? A főfúvóka már nagyobb mint a gyári, de nemtudom hanyas, mert nincs rajta szám. Mekkora fúvókákat tegyek bele? Gondolom a szivatóét is ki kellene cserélni, azért pörög hidegen szivatóval is.
Előre is köszönöm.
köszönöm