Az a baj ,hogy nem indul a motor nincs szikra. Cseréltem első körben gyertyát semmi pedig működő motorból vettem ki utána cseréltem pipát és továbbra sem volt szikra cseréltem kábelt úgy sem volt. Na utána levettem a pipát meg a gyertyát és a kábelt a hengerhez érintve van szikra. De ha piát rakok rá már nincs. Mintha nem jutna el a feszkó a pipából a gyertyáig pedig jó a pipa mert működő motorról volt az is meg a másik gyertya is.
Hát ha a kábelen még van lóba..szó szikra pipa után nincs akkor arra felé kéne a bajnak lenni. Suzukinál nekem is volt ilyen baj, haveromnak Simson kistraktornál. (gyárilag 51-es blokkos)
Hali!
Van egy Aprilia AF1-es gépem, hiányoznak róla dolgok, cserélném 50-51-es Simsonra. Kinézet nem érdekel, blokk ha működik nem árt :D tamasitibor95@citromail.hu, vagy akár ide is írhatsz elmondok róla mindent! Kellemes ünnepeket!
Boldog karácsonyt mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Tegnap rángatott a motorom. Ma indult de ma is akadozva pörgött fel. Járt alapjáraton egyszer csak megált és azóta nem indul. Nincs szikra. a gyertyánál se pipáról de gyertyakábelról van. Leszedtem már a lendkereket is de ott sem találtam semmi rendelleneset. Most ez CDI vagy trafó. Jah amúgy egy yamaha 3vp jog gyula van a gépen. CDI-m van otthon másik. Trafó nincs most kéznél másik.
abból van kettő kettő meg egyszerre nem döglik meg
amúgy a hátsó tárcsaféket teljesen feleslegesnek tartom(nekem terepen) mert a legszarabb dobfék is tud állóra fékezni
ráadásul a fenntartása/karbantartása drágább is
de mint írtam ezek nekem nem tetsző dolgok az én felhasználásom szempontjából
persze ha vennék egy motort amin hidraulikus kuplung van nem cserélném le bowdenesre
Elfogadom nem vitatkozni akarok, de ha ez a szempont, a bovden elszakad, azt tudod út szélén javítani? Nálam ha elszakadt (eddig 2 alkalom volt), akkor hazajöttem vele, kuplung nélkül.
Meg mentem már 1,6-os rugós szarral, és nekem speciel baromi zavaró hogy erőszakolni kell a kuplungot, ezt is ezért vettem. Csak mivel némileg átértékeltem a helyzetet, és a special helyett inkább szériába indulok jövőre, így felslegessé vált, az ára most fontosabb.
összehasonlította a ktm magura kuplungját a yamaha bowdenessel nemigen volt különbség
szóval nem azt mondom hogy szar hanem azt hogy felesleges
ha villogni kellene a motorral tuti feltennék ilyesmit, de használni(főleg messzebb) nem kellene
tuti hogy tartósabb mint a bowden(szimó kategóriában) de javítani lehetetlen útközben
Ennek elsősorban az az előnye, hogy 1 ujjas lesz a kuplungolás, mondjuk egy 5 lamellás 1.6-os rugós cuccal már eléggé izmozni kell ha bovdenes, ennek meg van akkora áttétele, hogy simán behúzod egy ujjal. És ugye másod sorban nem döglik meg olyan hamar mint az 500Ft-os bovden.
mert ha éppen szikrázik és szép sárgás akkor az ló@ sem ér