Simson teljesen alkalmatlan cross-ra, az S51E-nél is az Enduro csak fantázianév, ugyan úgy tök alkalmatlan terepre. Ha crossosítani akarod, akkor azt úgy kell kezdeni hogy szerzel valami bokorugró vázat és beleoperálod a blokkot. :)
Megkérik az árát. Mondjuk ha gyári és sértetlen akkor talán megér annyit. Bár ha azt benzinre költöd akkor elmész vele2 hónapig a xarfelnivel is.
Engem a karbi szopatott folyton.....volt, hogy ami az úszót tartja tengely azt egy letört és méretre vágott szakszerűen beszerelt bozótból lenyúlt gazzal pótoltam amíg haza értem vele
Régi szép idők
legalább el tudom vinni vállon a szimót ha defekt van
most épp azon agyalok hová lehetne tenni egy pótkereket a szimón (olyan bbkapitány minőségben)
nyáron volt egy defektem, késtem majd fél órát aztán azóta is avval baszogtatnak
engem meg az ideg széjjeltépett mert eddig még sosem csíptem ki belsőt, a szimón meg 2x is egy defekt során
mondjuk nem a gyári felni hanem az a görbe szélű vas felni arra extraszar feltenni
de a börzéken 5-7 ezreket kérnének egy majdnem jó állapotú gyári felniért... agybaj.......
S50b van nekem 3 seb fok.
Úgy vettem 17-el és végét nem láttam annyival ment de mire felgyorsultam
Aztán ugye földúton használom nagyrészt ment rá 14-es
Mondjuk így is erős szembe szélnél 3-ik félgáz mert tovább nem megy hiába húzom
Nem egy erős gép de arra amire kell pont elég. Csak mikor sár van nem lehet vele kimenni mert megragad. Lehet crossositani kellene bár már nem nyúlok, hozzá mert fater is használja.
Max veszek egy másikat oszt megfabrikálom aztat ha oda kerülök.
szokott olyant csinálni hogy a tűszelep fennakad, ez általában akkor sikerül amikor túl nagy az úszó mozgása és kijön teljesen a helyéről
egy időben szívtam a kisipari tűszelepekkel olyan nagy volt a furata hogy el bírt benne mozdulni oldalra a tűszelep
vagy valahol hozzáér a házhoz az úszó
sziasztok! mi a baja a karburátoromnak ha az tűszelep rendesen elzár amikor az úszóházat leveszem, de feltettem ,kinyitottam a benzincsapot és járó motornál is folyik a túlfolyón, úszószint tökéletes.
Nyugodtan vedd meg.
Nekem semmi bajom vele.Én eléggé döntögetem neki és nem 55-60al közlekedek de nem csúszik nem is kopik gyorsan.Esőben is tapad.De persze ott már óvatosabban kell vezetni
valami ilyesmire gondoltam
melóba járni 2x20km naponta 40-45km/h tempóval
hidegben vagy esőben nem lenne használva
csak azért kérdezem mert néha sikerül egy noname gyártónak is alkotni elfogadhatót a sok sz@r között
sokat nem akarok szánni rá nehogy a gumi miatt lopják el a motort
Szia
Gondolom ezekre a gumikra gondolsz: http://www.mofaker.hu/fortune-...
Mi 3 ezer körül vettünk, egy sima utcai gumit hátulra. Felraktuk felfújtuk és azóta is jó. Nem tapasztaltunk semmi féle gyors kopást. Rendesen utcán van használva. Amit megjegyeznék, hogy kicsit puhább az egész gumi, de ezenkívül semmi baj nincs vele.
mofakernél kapható 5000ft-vagy alatti árfekvésben van valakinek gumi tapasztalata?
a jóidőig be kell szerezni egy garnitúrát
eltettem télire a műszert aztán a jó csehszlovák gyártmányom már nagyon repedezett
simson kr51/2 4 gangos blokkal szerelt 85 os eladó! 50 ezer az irány ár hibás robogót vagy bármilyen motort beszámolok! csak Telon ! Tel.szám 06 20 3757104 0-24 ig
Engem a karbi szopatott folyton.....volt, hogy ami az úszót tartja tengely azt egy letört és méretre vágott szakszerűen beszerelt bozótból lenyúlt gazzal pótoltam amíg haza értem vele
Régi szép idők
most épp azon agyalok hová lehetne tenni egy pótkereket a szimón (olyan bbkapitány minőségben)
nyáron volt egy defektem, késtem majd fél órát aztán azóta is avval baszogtatnak
engem meg az ideg széjjeltépett mert eddig még sosem csíptem ki belsőt, a szimón meg 2x is egy defekt során
mondjuk nem a gyári felni hanem az a görbe szélű vas felni arra extraszar feltenni
de a börzéken 5-7 ezreket kérnének egy majdnem jó állapotú gyári felniért... agybaj.......
Úgy vettem 17-el és végét nem láttam annyival ment de mire felgyorsultam
Aztán ugye földúton használom nagyrészt ment rá 14-es
Mondjuk így is erős szembe szélnél 3-ik félgáz mert tovább nem megy hiába húzom
Nem egy erős gép de arra amire kell pont elég. Csak mikor sár van nem lehet vele kimenni mert megragad. Lehet crossositani kellene bár már nem nyúlok, hozzá mert fater is használja.
Max veszek egy másikat oszt megfabrikálom aztat ha oda kerülök.
130 kg! EMBER vagy ember!
igaz én 130kg vagyok meg akkora a hátam mint egy ágymatrac
hátha megjavul gyorsan
egy időben szívtam a kisipari tűszelepekkel olyan nagy volt a furata hogy el bírt benne mozdulni oldalra a tűszelep
vagy valahol hozzáér a házhoz az úszó
Nekem semmi bajom vele.Én eléggé döntögetem neki és nem 55-60al közlekedek de nem csúszik nem is kopik gyorsan.Esőben is tapad.De persze ott már óvatosabban kell vezetni
A leírtakhoz szerintem teljesen kiváló....
melóba járni 2x20km naponta 40-45km/h tempóval
hidegben vagy esőben nem lenne használva
csak azért kérdezem mert néha sikerül egy noname gyártónak is alkotni elfogadhatót a sok sz@r között
sokat nem akarok szánni rá nehogy a gumi miatt lopják el a motort
Gondolom ezekre a gumikra gondolsz: http://www.mofaker.hu/fortune-...
Mi 3 ezer körül vettünk, egy sima utcai gumit hátulra. Felraktuk felfújtuk és azóta is jó. Nem tapasztaltunk semmi féle gyors kopást. Rendesen utcán van használva. Amit megjegyeznék, hogy kicsit puhább az egész gumi, de ezenkívül semmi baj nincs vele.
a jóidőig be kell szerezni egy garnitúrát
eltettem télire a műszert aztán a jó csehszlovák gyártmányom már nagyon repedezett
A blokk külső polírozását mivel szokták csinálni?
ird be zsolti czeglédi 1 af1nek látszó motor van kint
17-vót és 14 lett rá téve.( előre) Hátra nem nyúltam.
Majd most az XT-re górok hátra 45 helyett 47-et