HALI! komplett ducati gyujtás simsonra!alaplap,lendkerék,cdi egyben 15000ft,fesszabályzó hozzá 3000ft!mindig van több darab! telefon 06304906559 ugyanitt bontatlan elsőfékrendszerek tárcsával10000ft
Eladó 3 sebességes simson Blokk
15.000 ft vagy csere is érdekel.
Főként 4 sebis blokkra:DD De más értelmes dolgot is meghallgatok.
11.000km van benne.
Nem lett széthajtva.
06302203429
Kurcsics.barnus@gmail.hu
A főfúvóka volt már 72-75-ös is. Egyikkel sem volt jó.
Az alapjáratira már nem emlékszem...
A tünetek azok voltak, hogy kis fordulaton ment a motor, nagy fordulaton csak horkolt, lassan gyorsult...
Hiába tettem a tűt bármerre, nem segített. A keverékcsavarra se nagyon reagált.
Ha teljesen gyári a karbi még,akkor azért nemtudod beállítani mert a főfuvi csak 67es benne,talán az alapjárati is kisebb valamivel de az olyan sokat nem befolyásol.Mik a tünetek?
Nekem -5 van. Az is KR 51-es volt.
Nekem tökéletes lett de szívtam vele egy picit.
Mi a jelenség? Mekkora fúvókák vannak benne és mekkora a benya szint?
Sziasztok! Ma cseréltünk dugót, és raktuk fel a fúrt hengert. ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS hibátlan! Összerakás után 3. rugásra indult, és 1 óra fagyos könnyed motorozás után is hibátlanul ment. Leállítottam, és ugyanúgy indult melegen. Lehet igaza volt a boltosnak, a lényeg, hogy jó minden.
Amíg benne van a nyomópálca, nemigen jön ki.
Ha már ki van belezve, tőben alányúlsz kétoldalról, és óvatosan felfelé feszíted.
Alul va egy műanyag csapágy, az nem engedi.
Abban az a mókás, hogy ha kihúzod a tengőt, alul a drótzéger tutira lentmarad a likban a műa csapágy alatt.
Tehát ha kiveszed, horgászhatod ki a csapágyat és a drótzégert is.
(mucsán rendszerint elvesztik mert nem is tudják, hogy ottan van oylan. Utána kijár a kuplungkar:)
Sziasztok,
segítségeteket szeretném kérni, abban hogy mi lehet a baja a simsonnak hogy állandóan pörög. Nem adom rá a gázt akkor is. levettem róla a légszürőt akkor nem nagyon pörgött ( de még mindig pörög) akárhogy állítjuk be nem jó!
evvel az etz hátsóval milyen lenne a szimó rugózása az igen jelentős testsúlyom alatt?
jobb-rosszabb-ugyanolyan
?
Csak kíváncsi lennék, hogy szerintetek egybe lehet-e hangolni?
15.000 ft vagy csere is érdekel.
Főként 4 sebis blokkra:DD De más értelmes dolgot is meghallgatok.
11.000km van benne.
Nem lett széthajtva.
06302203429
Kurcsics.barnus@gmail.hu
Az alapjáratira már nem emlékszem...
A tünetek azok voltak, hogy kis fordulaton ment a motor, nagy fordulaton csak horkolt, lassan gyorsult...
Hiába tettem a tűt bármerre, nem segített. A keverékcsavarra se nagyon reagált.
Nekem tökéletes lett de szívtam vele egy picit.
Mi a jelenség? Mekkora fúvókák vannak benne és mekkora a benya szint?
S51-es simson 16N1-12 swalbe karbi van.
Jó lehet ez rá? Sehogy sem tudom beállítani...
További szép napot!
esetleg csere?
Szokott a nehéz kupplung valami hibára utalni vagy csak Simson? :-)
Ha már ki van belezve, tőben alányúlsz kétoldalról, és óvatosan felfelé feszíted.
Alul va egy műanyag csapágy, az nem engedi.
Abban az a mókás, hogy ha kihúzod a tengőt, alul a drótzéger tutira lentmarad a likban a műa csapágy alatt.
Tehát ha kiveszed, horgászhatod ki a csapágyat és a drótzégert is.
(mucsán rendszerint elvesztik mert nem is tudják, hogy ottan van oylan. Utána kijár a kuplungkar:)
Ha lenne valakinek kiáltson már rám!
segítségeteket szeretném kérni, abban hogy mi lehet a baja a simsonnak hogy állandóan pörög. Nem adom rá a gázt akkor is. levettem róla a légszürőt akkor nem nagyon pörgött ( de még mindig pörög) akárhogy állítjuk be nem jó!