Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló lyány! boldog új évet!
Köszi a válaszokat és a segítséget! Boldog új évet mindenkinek!
Sziasztok S51-es vázat keresek Nyíregyháza környékén korrekt áron:D
Ne találgass, ellenőrizz.
Szia!

Azért még egyszer nézd csak meg a sapka szellőzését, mert nemrég nekem is ilyen jelenség volt és a szellőző dugulása volt a motor leállásának az oka. Veszteni nem vesztesz semmit ha többször leellenőrzöd.
igen..
na akkor máris közelebb kerültél a megoldáshoz, egy hibalehetőség kilőve
Azon a lyukon tud szellőzni. Annak ott semmi baja. nicns eldugulva semmi
kitekert tanksapkával is ilyen?
tekercs cinezését meg gyors megnézheted le sem kell venni a lendkereket
bár akinek szimója van annak kell lenni lendkeréklehúzónak is otthon
Vagyis tekercs? O.o
Írtam neked fácsén is, hogy ez a "most lett" ez prekoncepciós gondolkodás, ahibakeresést akadályozza.

Persze, nyilván, a nemrég megcsináált /kicserélt akaármi ksiebb esélyle döglik be ismét, de az esély megvan.

Erre magad is rá fögsz jönni, ha majd egyszer hosszasan bosszankodsz egy hibával ami az orrod előtt van, csak a felsimerést akadályozza prekoncpció, hogy "az nem lehet rossz"

JAvításánál iylen nicnsen.
Szisztematikusan ellenőrizni kell, ez a módja.
Az most lett beállítva. az jó. Megfelelő mennyiségű van benne
Amikor megáll, zárd el a benzincsapot azonnal, és nézd meg mennyi lé van az ufóházban.
Amit leírtál úgy hangzik mint, ha elfogyna a nyál.
(mindemellett öcáz más oka is lehet)
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni... Ma mentem a motorral és úgy van, hogy megy gyönyörűen, aztán olyan 7-8 perc után olyat csinál, mintha visszaengedném a gázt neki akadozva megy aztán leáll. Utána nem indul be. Még melegen kicseréltem a gyertyát és akkor sem indult. Aztán valahogy csak beindult és az új gyertyával is ugyanez volt (bedadogás, leállás)
Régebben is volt ilyen és kicseréltük a gyújtótekercset. A cinezés valószínűleg sz*rt sem ért. Akkor gondom azért nem volt jó, mert melegen nem érintkezett. Vadi új tekercs van benne. HELP ME! Megszakító kalapácsos gyújtásom van.
némi trollkodás oylkor oldja a hangulatot:)
Zoli....Zoli....
horn.
(elnézést)
nekem a középső rovátkába van a tű, nincs a karbi tetején megakadva a bovden,esetleg nem rojtos vagy valahol a házába el van feslődve a bovden?
Sziasztok! Lassacskán rendbeteszem az 51es blokkom, meg szeretném folyamatában venni a cuccosokat, segítenétek,ha elmondanátok, a 6 db csapágy méretét,és hogy milyen javalt,továbbá a 4 szimering mekora!? Kb 4 éve raktam "rendbe" csak elkövettem azt a hibát ,hogy skf C4es illesztésüeket vettem és hát ez eléggé kottyanós! Továbbá nektek melyik csapágymárka jött be?Dugattyúból milyen márka érdemes?,én még olyannal nem találkoztam ami ne zörgött volna...
Aki tud segíteni köszönöm!
A tűt melyik fokra állítsam ?
Ok tudod, a tűre és a műpéniszre gondoltam a hüvelyben :-)
" A tolattyú és a súber rendben van?"
Nadehát a kettő egy és ugyan az :)
Egy picit olyan érzésem van, mintha nem akarnátok segíteni magatoknak csak kérdeztek...
No! Akkor nézd meg a karbit! Lecsavartad a tetejét? Minden rendben? A tolattyú és a súber rendben van?
nincsenek ilyen gondok, nekem nem a tank alatt fut a bowden
Vazzeg! Kapcsold ki a tempomat-ot!