Azért még egyszer nézd csak meg a sapka szellőzését, mert nemrég nekem is ilyen jelenség volt és a szellőző dugulása volt a motor leállásának az oka. Veszteni nem vesztesz semmit ha többször leellenőrzöd.
kitekert tanksapkával is ilyen?
tekercs cinezését meg gyors megnézheted le sem kell venni a lendkereket
bár akinek szimója van annak kell lenni lendkeréklehúzónak is otthon
Írtam neked fácsén is, hogy ez a "most lett" ez prekoncepciós gondolkodás, ahibakeresést akadályozza.
Persze, nyilván, a nemrég megcsináált /kicserélt akaármi ksiebb esélyle döglik be ismét, de az esély megvan.
Erre magad is rá fögsz jönni, ha majd egyszer hosszasan bosszankodsz egy hibával ami az orrod előtt van, csak a felsimerést akadályozza prekoncpció, hogy "az nem lehet rossz"
JAvításánál iylen nicnsen.
Szisztematikusan ellenőrizni kell, ez a módja.
Amikor megáll, zárd el a benzincsapot azonnal, és nézd meg mennyi lé van az ufóházban.
Amit leírtál úgy hangzik mint, ha elfogyna a nyál.
(mindemellett öcáz más oka is lehet)
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni... Ma mentem a motorral és úgy van, hogy megy gyönyörűen, aztán olyan 7-8 perc után olyat csinál, mintha visszaengedném a gázt neki akadozva megy aztán leáll. Utána nem indul be. Még melegen kicseréltem a gyertyát és akkor sem indult. Aztán valahogy csak beindult és az új gyertyával is ugyanez volt (bedadogás, leállás)
Régebben is volt ilyen és kicseréltük a gyújtótekercset. A cinezés valószínűleg sz*rt sem ért. Akkor gondom azért nem volt jó, mert melegen nem érintkezett. Vadi új tekercs van benne. HELP ME! Megszakító kalapácsos gyújtásom van.
Sziasztok! Lassacskán rendbeteszem az 51es blokkom, meg szeretném folyamatában venni a cuccosokat, segítenétek,ha elmondanátok, a 6 db csapágy méretét,és hogy milyen javalt,továbbá a 4 szimering mekora!? Kb 4 éve raktam "rendbe" csak elkövettem azt a hibát ,hogy skf C4es illesztésüeket vettem és hát ez eléggé kottyanós! Továbbá nektek melyik csapágymárka jött be?Dugattyúból milyen márka érdemes?,én még olyannal nem találkoztam ami ne zörgött volna...
Aki tud segíteni köszönöm!
Egy picit olyan érzésem van, mintha nem akarnátok segíteni magatoknak csak kérdeztek...
No! Akkor nézd meg a karbit! Lecsavartad a tetejét? Minden rendben? A tolattyú és a súber rendben van?
Azért még egyszer nézd csak meg a sapka szellőzését, mert nemrég nekem is ilyen jelenség volt és a szellőző dugulása volt a motor leállásának az oka. Veszteni nem vesztesz semmit ha többször leellenőrzöd.
tekercs cinezését meg gyors megnézheted le sem kell venni a lendkereket
bár akinek szimója van annak kell lenni lendkeréklehúzónak is otthon
Persze, nyilván, a nemrég megcsináált /kicserélt akaármi ksiebb esélyle döglik be ismét, de az esély megvan.
Erre magad is rá fögsz jönni, ha majd egyszer hosszasan bosszankodsz egy hibával ami az orrod előtt van, csak a felsimerést akadályozza prekoncpció, hogy "az nem lehet rossz"
JAvításánál iylen nicnsen.
Szisztematikusan ellenőrizni kell, ez a módja.
Amit leírtál úgy hangzik mint, ha elfogyna a nyál.
(mindemellett öcáz más oka is lehet)
Régebben is volt ilyen és kicseréltük a gyújtótekercset. A cinezés valószínűleg sz*rt sem ért. Akkor gondom azért nem volt jó, mert melegen nem érintkezett. Vadi új tekercs van benne. HELP ME! Megszakító kalapácsos gyújtásom van.
(elnézést)
Aki tud segíteni köszönöm!
Nadehát a kettő egy és ugyan az :)
No! Akkor nézd meg a karbit! Lecsavartad a tetejét? Minden rendben? A tolattyú és a súber rendben van?