Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gumi az kitünő állapotban van!
Értek hozzá a küllő oké szar ,de csak a gumi már megér 5000ft-ot .
Így van.
nekem 4 sebességes váltóm van, csak mint lentebb beszéltük, sajnos csereérett a tengely és azért kérdezem, hogy ha veszek akkor kell-e erre figyelni, hogy 3-é vagy 4-é.... de akkor nekem mindegy, akármelyik jó!
3 sebességesnél van egy beszúrás a zégergyűrűnek, ami a helyén tartja a fogaskerekeket (mivel 1-el kevesebb van) Illetve néhány évrjáratnál ez sincs, hanem egy távtartó cső van helyette.
Ha 3-masból akarsz 4 sebességesíteni, az menni fog.
a kuplungtengelynél nincs jelentősége, hogy 3 vagy 4 sebességes igaz? mind a kettőnél ugyanolyan, csak a csőtengely más...?!
Kösz a választ!
Akkor sajnos cserés a kuplungtengelyem is, mert simán rátolom a végére a kis csapágyat ill a belső rész forog a tengelyen aminek nem kellene...
Simsonnál az összes csapágyfészek túlfedéssel van szerelve, tehát normál szobahőmérsékleten nem megy rá, a csapágy belső gyűrűjét fel kell melegíteni (max 100 fokra, felette tönkremegy) akkor tágul ki akkorára, hogy rámenjen, ez szintúgy igaz a csapágyfészkekre a blokkfelekben. Ott is túlfedéssel kerülnek be a csapágyak, hidegen beleesik, akkor az kuka (meg ha valaki hidegen össze/szét erőszakolja, az rövid úton meg fog dögleni).
Ha rámegy hidegen is, akkor az el van kopva.
1-es kell, most megmértem!
még azt meg tudod mondani, hogy a kuplung tengely végére a kis csapágy (6000) könnyen fel kell, hogy menjen vagy ha könnyen felmegy akkor el van kopva a tengely?
Csapágyboltban keress, motoros boltban általában csak 1-es van, de ha pont az a jó akkor onnan is megveheted.
ok akkor megmérem mekkora most a hézag és olyat veszek, hogy megfelelő legyen a hézagméret.... árulnak több méretben a motoros boltokban vagy valami csapágyboltban nézzek?
Fogasok közé 1-es kell, az utolsó meg legyen akkora hogy meglegyen a 0,1 mm hézag.
úgy hogy összerakod, és megméred hézagmérővel...
és mivel lehet kimérni pontosan hogy mekkora kell?
a gyári könyv azt írja, hogy 4 sebességesnél ez a hézagoló 10,5x18x1-es
Meg kell mérni, 0,1mm-re kell kihézagolni (magyarul akkora kell hogy ennyi legyen az össz hézag.
Üdv!

S51-es csőtengelyen lévő váltókerekek után a zsinórrúgó és zégergyűrű előtt milyen méretű hézagoló van?
Sziasztok!Szeretném megkérdezni hogy fejér megye környékén tud-e valaki olyan embert,aki vállalja simson hengerek négyfelömlősítését?Ha a környéken nincs is ,akkor is keresek valakit,aki jól dolgozik!
11-et ajánlottam neki érte, akkor még sokat is hát vaterán most nem láttam csak ilyen boltiakat azok meg ebből a típusból 20 és 30 ropi között mozognak. A spanolókat azt sejtettem hogy cserélni kell, mehet gondolom rá az amit jelenleg használok a bvf karbeszon.
Szvsz drága, 10 körül szokott lenni újszerű darab, ha nem kell most azonnal, akkor szerintem játsz kivárásra, hátha hamarosan sikerül kifognod olcsón. Én decemberben egy vadi új PHBG21-est vettem 6000Ft-ért vateráról :)

Bovdenekkel egyenes bovdenfeszítővel nem lesz gondod, de ezeket a hosszú hajlított bovdenfeszítőket cserélni kell.
Jaj és igen a bowdenekkel nem fogok szopni ?
Ez szerintetek megérné a pénzét ?
http://aprod.hu/hirdetes/dello...:
Üdv, az uraknak ! Nincs valakinek egy jóképű dellortó karbija amit el is adna nekem, 19-es lenne az igazi PHBG típusra gondoltam
Oszt ki mondta,hogy vedd meg?
Jó a marketingszöveg:)
Ez úgy nagyonmax 1500Ft-ot ér meg, a gumi még talán kézikocsira jó lesz, a küllők kukába valóak.
Van egy eladó simson kerekem... Nem érdekel valakit?

http://aprod.hu/hirdetes/simso...

Jó áron 5000ft-ért...
Nem tudom mi csörög a motorodban, így távolról nem is lehet megmondani a frankót.