Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv!
van valakinek esetleg gyorsgázkarja?:)
Igen érthető volt. De a kuplungkinyomót hogy is tudom ki szedni? Simán ki kell ráncigálni? vagy valami trükkje van?
Kiveszed a kuplung kinyomót, majd beejtesz egy 8-as anyát a csapágy mögé. Egy laposvasba fúrsz egy 8-as lyukat, majd átdugsz benne egy 8-as csavart, amire egy újabb anyát tekersz. Felfekteted a blokkon a laposovasat az anyával és belekapatod a csapágy mögött anyába a csavart. A felső anyát elkezded csavarni a laposvas felé, ami majd kihúzza a 6000-es csapágyat. Remélem érthető.
Sziasztok!
Az érdekelne hogy a váltótengely 6000 C3-as csapágyát hogyan lehet kiszedni a blokkból? Melegítettem és próbáltam kiszedni, de sehogy se ment. Ha már csapágy csere, akkor ezt is szeretném kicserélni.
Aki tudna segíteni benne az írjon!
Köszönöm
Szevasztok!

4db FAG porvédős kerékcsapágy és 2db porvédős SKF lánckerékcsapágy eladó, nagyon baráti áron. Rajtam maradt, ezért adnám el.

Természetesen teljesen újak!
sziasztok! cserélném a képeken látható Babgulyás féle rezót gyári vagy belsőrezós kipufogóra! Lakkozni kell, de hamarosan megcsinálom. 50-60ccre jó. azért cserélem mert gyáriasítom a simsonom.
piacon az indikátor óra párezer forint, ennyiért kár kínlódni, botokkal csavarokkal
én valami 20 éve vettem harasztin a lengyelpiacon (akkor csak párszáz volt) szerintem nem használtam max 5x
de van ha kell........
ja és 19es amal karbi volt rajta, lehetséges hogy szar... pedig kb1 éves
Sziasztok!

Tegnap a simsonom az istennek nem akart beindulni, előtte meg kis fordulaton nem ment, magas fordulaton ment, de csattogott/tüsszögott. Ma meg ráraktam egy gyári karbit+gyári kipufogót. Semmit nem állitottam a karbin, pöccre indult és alapjárat is van. Igaz lomhább lett jóval, meg végre is kevesebb lett... 75km/h-t ment most meg 60at. Aztán ráraktam a rezót, és újra elkezdte azt a tüsszögést meg össze vissza ment, ha levettem a gumi csövet a légszűrőről és kézzel kb félig tetakartam a karbit akkor kipörgött.
Kb 3-4percet állitgattam és próbálgattam egyhejben és annyira fölmelegedett, hogy a rezó elszineződöt. Elvileg mennie kellene a gyári karbival, mert ez egy 50ccm/4f blokk.
A rezó meg a henger is babgulyás féle, mi lehet a rezóval?

Valakinek valami ötlet? köszönöm a segitséget!
Ha nem ütnél mellé minden HSZ-ben legalább 2 betűt, akkor biztosra kijelenhetnénk hogy nem te ülsz a gép előtt :)
eladó simson s 51 felújitot! az ára 60e
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Nemtudom már hirtelen havernak a tuning simot mennyire raktam talán 1,7-1,8 de megyeget szépen..... bár babi gyújtást is a legjobb strobival,de a legjobb olyan gyújtás ami állítja az előgyújtást.
Az egyik alapvető heylesírási hiba, a másik meg mellécsapkodás.
Normális műszaki állapotú simsonon 2 tiezd gyújtás differenciát már simán megérezni.
Mondja az, aki még egy mondatot sem tud helyesen leírni.
Hálás vagyok érte, legalább több zöldsget nem hordasz össze, mert lesz aki elhiszi.
(fej,fejez,fejezni, befejezni pontos jé)
Hát én ilyen kaliberű motornál nemfoglalkozol ilyenekkel,eddig mindegyik tökéletesen üzemel ezzel a módszerrel,ami megmár komolyabb arra ottvan a strobi.
Itt felyeztem be.
Nagy spiler vagy te hogy minden témában ott vagy
Teljesen mindegy, hogy összejelölte e vagy nem.
Még csak aatrszt sem kell cserélni, ha az alaplapot leveszed, azt uygan vissza nem teszed úgy, hgy az pontosan uygan ott nyisson.
Ennek az a magyarázata, hgy a bütyök emelése meglehetsen meredek, az alaplap meg nem pozícionált századra, ergó, nem lehetséges uygan oda visszatenni, ezéert teljesne felesleges isösszejelölni.
Mérni kell, az a pontos.
Perszek hogy nem mivel fix az előgyújtás
Akkor az már nem is Simson, de szétszedés elött mindig illik összejelölni a dolgokat.
Ha nem tett ilyet akkor meg minek szedi szét az aki nem ért hozzá
ez nagyszerű, csak ehhez a statikus beállításhoz, menet közben a gyújás időpontnak nemsok k9e lesz, tizedekkel el fog mászni.
Kivéve, ha nem az eredeti lendkerék van benne, kivéve, ha nem az eredeti főci, kivéve, ha nem az eredeti motorház, kiváve, ha satöbbi.

Sóval mérni kell nem találgatni.