Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok! valaki meg tudná nekem mondani hogy zárt állásban hány mm az úszószint? mert valahol 25mm-ert, máshol 27-28-at mondanak.
köszönöm
Mégis meg kellene csinálni a pár ével korábbi ideámat, miszerint a felömlőket 1-es fúróval kell elkészíteni, szám szerint vagy 150 likkal.
Akkor aztán tényleg nagyot szakítana...
nm akarlak megbántani de a felömlők száma igen is számít!
eladó simson s 51
A nyáron kapott 1 fúll generált!
nyáron kapott zsír új gumikat is!
ára 60e

e-mail:czegledizsolt@freemal.hu
tel:06307316232
Saját tapasztalatokra alapozva, nekem sokkal pörgősebb lett a 4 felömlővel mint a korábbi kettővel.
Lehet elhanyagolható szempont a felömlők száma, én csak a személyes tapasztalatomat írtam lé
Naja...

Alapvetően /2 f D:) ből is lehet tizenezret forgó erős motrot kreálni, mert /100 f ből is lassú , kis fordulatú masinát.

A teljesíménynek nem sk köze van ahhoz, hogy hány lik van a hengeren.
Hogy mást nem mondjak, fixes gokart, a maga 3 felömlőjével és 16 ot forgó motorjával.
Mikor hagyjátok már abba ez a "pernégyeff"-es baromságot? Ez nem jelent semmit, szinte teljesen lényegtelen információ.
Nekem 70/4f volt, azt lehetett érezni, jó volt.
A sima 50/4f szerintem csak pörgősebb lesz, teljesítménynövekedés nem sok lesz.
Nem sok különbséget fogsz érezni.
sziasztok
eladó:
s51 3sebis komplett váltó
első hátó fék
gyujtás kapcsoló
s50 s51 50/60 ccm es heger hengerfej
vágott sárvédő
vágott hajlított ülésvas
kormány
tárcsafék
vázmerevitő lábtartóval
hátsó lámpa
ülés
16" króm kerék ráf simson
KÉPET TUDOK KÜLDENI POSTA OK
ÁR MEGEGYEZÉS SZERINT! :)
Sziasztok! :)
Érdeklődnék, hogy van itt aki használ 50/4-es S51-es Simsont ?
érdekelne, hogy mik a tapasztalatok, mennyivel lett erősebb a motor(végsebesség annyira nem érdekel),
elsősorban olyanok vélemény, tapasztalata érdekel aki gyári karburátorral használja(kellett a új fúvóka stb) és gyári kipufogót használ hozzá
Bele.
Üdv emberek s50-es simsonba belelehet tenni a tirisztoros gyújtást úgy, hogy működjön is vagy lehetetlen ?
1-2 közdarabod kell esztergálni,hogy teljesen passzoljon.
Amúgy nagyon jól rugózik.Jobb mint a simson teleszkópok.
Az sem tesz jót neki ha túl sokat kap, akkor tökéletlen az égés és még többet kell erölködnie
Na üzemmelegen kicsavartam 4 és fél fordulatra így bizonyult a legjobbnak, veszi a lapot szépen.
Csak azon gondolkoztam hogy így a keverék szegényedett?
Mivel most bejáratós a masina, nyugodtabb szívvel mászkálnék vele ha kicsit többet kapna. Olajat így is rakok bele bőven, de azért...
közdarabbal kapcsolatban tud vki segíteni?
Biztos hogy erősebbek mint a gyáriak,és ennyi pénzért elég jó üzlet is.
Addig amíg rendesen kipörög és jól veszi a lapot is nem torpan meg ha lenyelezed mondjuk hanem egyből észreveszi magát máramennyire tudja.
Kell egy közdarab.
ducati energia gyújtáson kell vmit alakítani hogy jó legyen a simsonhoz?
Értem, köszönöm!
Betekered teljesen tövig utána kitekered 4 teljes fordulatot plusz-minusz fél fordulat. Viszont csakis üzem meleg motornál állítgasd ezt.
Sziasztok. Egy 16N-1-es karburátorom van. A pontos típusa rejtély. Alapjárati és egy levegő állító csavar van rajta. Kérdésem hogy ezt a levegő állítót mennyire kell kicsavarni?