Mégis meg kellene csinálni a pár ével korábbi ideámat, miszerint a felömlőket 1-es fúróval kell elkészíteni, szám szerint vagy 150 likkal.
Akkor aztán tényleg nagyot szakítana...
Saját tapasztalatokra alapozva, nekem sokkal pörgősebb lett a 4 felömlővel mint a korábbi kettővel.
Lehet elhanyagolható szempont a felömlők száma, én csak a személyes tapasztalatomat írtam lé
Alapvetően /2 f D:) ből is lehet tizenezret forgó erős motrot kreálni, mert /100 f ből is lassú , kis fordulatú masinát.
A teljesíménynek nem sk köze van ahhoz, hogy hány lik van a hengeren.
Hogy mást nem mondjak, fixes gokart, a maga 3 felömlőjével és 16 ot forgó motorjával.
Sziasztok! :)
Érdeklődnék, hogy van itt aki használ 50/4-es S51-es Simsont ?
érdekelne, hogy mik a tapasztalatok, mennyivel lett erősebb a motor(végsebesség annyira nem érdekel),
elsősorban olyanok vélemény, tapasztalata érdekel aki gyári karburátorral használja(kellett a új fúvóka stb) és gyári kipufogót használ hozzá
Na üzemmelegen kicsavartam 4 és fél fordulatra így bizonyult a legjobbnak, veszi a lapot szépen.
Csak azon gondolkoztam hogy így a keverék szegényedett?
Mivel most bejáratós a masina, nyugodtabb szívvel mászkálnék vele ha kicsit többet kapna. Olajat így is rakok bele bőven, de azért...
Sziasztok. Egy 16N-1-es karburátorom van. A pontos típusa rejtély. Alapjárati és egy levegő állító csavar van rajta. Kérdésem hogy ezt a levegő állítót mennyire kell kicsavarni?
köszönöm