Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És az úszó nem lyukas (lötyög benne a benzin)
Van ennél egyszerűbb is. Mivel a lendkeréken és a blokkon is van jelölés ott ahol a kettő egy állásban van ott kell nyitnia a megszakítónak
Sziasztok! olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy Simson starom, és mikor nagyjából üzemi hőmérsékletre jut, ömlik a karbiból a benya. viszonylag új tömítés van benne, úszószintet ma lőttem be tolómérővel. nincs több ötletem, hogy mi lehet a baj. Remélem tudtok segíteni! előre is köszönöm!
Értem, ez is egy nagyon jó gondolat. Rádaásul semmi spéci cucc nem kell hozzá...
Köszi
Mondok egy biztos megoldást amihez nemkell semmi különleges eszköz.Fogj egy 10es csavart rajta egy anyával.A gyertyameneten keresztül dugd be a csavart,keresd meg a holtpontot és a rajta lévő anyát tekerd le a menet tetejéig.Fogj egy tolómérőt és a csavar vége és az anya alja közti távot mérd le,ehez add hozzá az előgyújtás értékét simsonnál 1,6mm kb jó vagyis ennyivel tekered feljebb az anyát.Bedugod és addig forgatod vissza hogy az anya felfeküdjön.Most fogod és fellazítod az alaplap két csavarját és óvatosan addig forgatod az alaplapot hogy ha egy kicsit is fordítasz a lendkeréken előre akkor pont nyisson a megszakító is,csavarok meghúz és röffentheted.
Igen, érthető volt. Köszönöm
Jó kis oldal ez :D
szerintem így érthető lesz
https://sites.google.com/site/...
Hát azt a mérő órát nem hiszem hogy be tudnám szerezni...
Igazából arra lennék kíváncsi hogy pontosan mit hogyan, hol lehet beállítani a megfelelő gyújtás érdekében. Utána már megoldanám én azt profi eszközök nélkül is. Csak az egésznek a menetét nem látom át.
tolómérő nem az igazi(bár a hurkapálcától jobb)
nem tudsz indikátorórát szerezni?
én szétszedtem egy gyertyát annak a közepében pont jó megáll
Sziasztok.
Hozzáértők segítségét kérném! A héten megjönnek a blokkba a csapágyak, szimeringek stb... De egy problémám akadt/ fog akadni. Mikor leszedtük a lendkereket vizsgálgattam az alaplapot és a blokköntvényt, hogy hol is van az a kis karcolás rajtuk. Igazából csak az alaplapon találtam, de el is feledkeztem róla és kivettem. Így sajnos most az eredeti beállításokat nem tudom visszaállítani? Utánaolvastam az előgyújtás beállításának, de nem jutottam előrébb.
Megszakítós rendszerről lenne szó. Addig értem hogy tolómérővel a felső holtpontot kimérjük és akkor utána kell nyisson a megszakító..
Aztán utána már homály hogy az alaplap eltolásával mit érek el.
Aki ért az ilyesmihez az kérem írja le
Köszi, Széles utat
üdv!
ha érdekel valakit,van egy ugyanolyan farokidomom eladó/csere mint a videón látható lila simsonon!


http://youtu.be/GQVK-awRI1Q
Sziasztok!

Olyan gondom lenne a kis gépemmel, hogy hidegen ráhúzom a szivatót, gáz nélkül berugom beindul, félig visszatolom a szivatót szépen pötyög, olyan erő van benne hogy ihaj, viszont melegen,vissza engedem a gázt pötyög párat azt leáll és ott ahol hidegen felmegyek 3dikban, ott melegen csak a kettest bírja el!
A tűt,teljesen mindegy hova teszem,nincs változás,fuvókát kisebbet tettem bele kipróbálásképpen, úgy meg volt az alapjárat melegen is,bár néha úgy is leállt, viszont gyenge volt! Más karbival is próbáltam,ugyan ez a jelenség! Ötlet esetleg valakinek?
neki megbocsájtottam, mert valami tanuló lehetett a boltban meg volt légkondi így ráértem hűsölni
"de a zindekxsz nem piros!"
D:)
én múltkor 2 csavaros hátsólámpa búrát kértem a szimóhoz
a kismuff kotorászik erősen az indexbúrák között, aztán amikor azt mondja hogy nincs akkor mondom neki a pirosakat nézze át tuti lesz...
lett is
Ugye már meséltam a 60as évek óta maszek motoralkatrész boltost, aki szerint a sisonban nincs csapágyhézagoló:)
Kedvencem a helyi boltos, akinél bármit megyek vásárolni, az egy minimum negyed órás magyarázás, mert ő mindig jobban tudja mi kell a Simsonomba. :) (bár utóbbi időben már szerintem rájött hogy nem érdemes velem harcba szálni.)
A kopott motor rendszerint mégrosszabbul megy, ha meleg is.
Szegény csak megismátelte amit valami betonrépa boltos-aki előző üzeltében lehet, hogy hagymát árult mondott neki
Ha nem a tágulás okozza ezt, (amit boltban is mondtak) akkor mi?

(Nem kötekedésből, hanem tudatlanságból kérdezem, mert igen, elhittem amit ott mondtak.)
* És melegen a kompresszió is elmegy.
Ezek szerint átvertek? Ha igen, akkor mivel is?

Leírom még egyszer:

-Nehezen indul a motor, és ha teljesen bemelegszik leáll. Kis szünet után, megint indul. Szikra melegen is van. Dugulás nincs, karbi beállítva, nem kap sokat. Szimeringek jók, cserélve lettek.

Ha mondtok jobbat, mint a kopott dugattyú elhiszem Nektek, de sok minden nem maradt.
Kolega...

Uygan az a hőterhelsés éri a dugót, meg a hengert,viszont a két tárgy tömege között vagy tízszeres különbség van, és a felületük is cseppnyit különböző, ebből kifolyólag melyik melgszik jobban?
Ebból fakadóan melyik tágul jobban?

Ráadásul, a hengerben vashüvely van, amnek a hőtágulása még csakvletlenül sem nagyobb mint az alu dugóé:)

SZóval a blotban valami nagyeszű mondott neked valami jó nagy zöldséget:)
Ne irkálj már ennyi baromságot, mert elhiszi még valaki.....
Boltban elmeséltem a dolgokat, és ott mondta, hogy a henger gyorsabban tágul, mint a dugó. (?) Akkor még nem tudtuk, hogy lötyög a dugattyú, és el van kopva. De igaza lett, nem szarakodok gyűrű cserével, akkor már mehet minden.