Sziasztok! Megoldódott a Simson S51B-nek a gondja. (Melegen leállt, de szikra volt.) Leszedtük a hengerfejet, és lötyögött a dugattyú, ki volt kopva. Így ha bemelegedett, pont annyit tágult, hogy elmenjen a kompresszió. Már bevittem fúratni, és a dugattyúszett is jövőhéten jön. Viszont amint készen lesz, eladó sorba kerül. Karácsonyra meg akarom lepni magamat egy kicsit komolyabb 125-ös géppel.
Van amikor semmi baja sincs semminek, csak kihagyták a tűszelep alól a tömítást, így az már csak akkor zár le, amikor az úszó már beleér a karbi öntvényébe. Ilyekor szok folyni, akkor is, ha egyébbként semmi baja:)
Na most már addig van. Motorozás közben csöpögött a benya a túlfolyón. Amikor levettem a telt úszóházat, kb 1 milivel a felöntés fölött volt.
Azért a kókány mindig. 16N1-5-ös karbi van rajta. Egy S51-esen. Hát ez a kari a Swarblira való :-(
VAn az ufóház alsó részében (többen puhárnak hííják valamiért) azóval abban vn egy függőleges felömtés, ami egyrészt az ufótengelyt tarcsa a helyén,másrészt a teteje az ufószintet is jelzi egyúttal.
A feszültség szabályzó azon az elven működik, hogy a felesleges energiát elmelegíti! Nekem a feszültség szabályzó melegedett. Kicseréltem az égőket a reflektorban35/35W helyett 65/60 W-ra és a feszültség szabályzó csak langyos azóta.
Vegyél új fesszabot, és próbáld töltőről járatni generátor helyett, miközben a vezetékköteget mozgatod. Főleg a kormány környékén, ahol mozog hajlik stb.
A 2002-2003-as szériahibája hogy leég generátor, a tekercskivezetések hozzáérnek a blokk falához, és egy idő után testzárlat miatt elhalálozik. De most olvastam utána hogy neked a fasszab. hal meg
Igen, viszont az új 1 hetet volt rajta. Ezért több mint gyanús hogy valami probléma lehet vele. Nem gyári volt a szabályozó, hanem valami utángyári, de nemhiszem, hogy egy hét az élettartama. A régit szétbontottam, az miután szétégett lezárlatosodott, az új még nem zárlatos de már kifolyt a bele, meg elfüstölt. És kimérve, szétégett valamelyik dióda abban is. Mert mindkét irányba enged.
Ezt az áramfelvétel dolgot holnap kipróbálom. Amúgy tartok tőle, hogy valóban a motor működési körülményei idézik elő benne a hibát. Ugyanis egyszer meleg motornál purcantotta ki a szabályozót, egyszer meg hidegnél, szóval gondolatmenet alapján a rázkódáshoz lehet köze.:). Egyébként a tekercsek ellenállása meleg motornál valamivel nagyobbak voltak mint hideg motornál, de nem volt nagy az eltérés, és mindhárom kijövőn ugyanazt lehetett mérni.
Rendszerint nem a szint az oka.
Azért a kókány mindig. 16N1-5-ös karbi van rajta. Egy S51-esen. Hát ez a kari a Swarblira való :-(
Ha már csak annyi van menj tankolni
Köszi!
Vegyél új fesszabot, és próbáld töltőről járatni generátor helyett, miközben a vezetékköteget mozgatod. Főleg a kormány környékén, ahol mozog hajlik stb.