Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MI tágult, ha bemelegedett?
Sziasztok! Megoldódott a Simson S51B-nek a gondja. (Melegen leállt, de szikra volt.) Leszedtük a hengerfejet, és lötyögött a dugattyú, ki volt kopva. Így ha bemelegedett, pont annyit tágult, hogy elmenjen a kompresszió. Már bevittem fúratni, és a dugattyúszett is jövőhéten jön. Viszont amint készen lesz, eladó sorba kerül. Karácsonyra meg akarom lepni magamat egy kicsit komolyabb 125-ös géppel.
ja igen ezt ki is ment a buksiból hiába rég volt már kezem alatt simo
szerintem vagy kosz vagy cserés a szelep azt ennyi
Van amikor semmi baja sincs semminek, csak kihagyták a tűszelep alól a tömítást, így az már csak akkor zár le, amikor az úszó már beleér a karbi öntvényébe. Ilyekor szok folyni, akkor is, ha egyébbként semmi baja:)
Úszó vagy tűszelep..
H acsöpög a karbi akkor túlfolyik.
Rendszerint nem a szint az oka.
be kell állítani és jó lesz ez a véleményem genyozni kell vele de nem az a megoldás ha cseréled hacsak nincs sok pénzed
Na most már addig van. Motorozás közben csöpögött a benya a túlfolyón. Amikor levettem a telt úszóházat, kb 1 milivel a felöntés fölött volt.
Azért a kókány mindig. 16N1-5-ös karbi van rajta. Egy S51-esen. Hát ez a kari a Swarblira való :-(
Szerintem a henger töltésének a milliméter kiszögelésének a pontos mérete
VAn az ufóház alsó részében (többen puhárnak hííják valamiért) azóval abban vn egy függőleges felömtés, ami egyrészt az ufótengelyt tarcsa a helyén,másrészt a teteje az ufószintet is jelzi egyúttal.
Szerintem nem ott kell. Amikor már csak egy rublika van és villog a visszajelző, szerintem már nincs 7mm.
Szia szerintem a tankba
Ha már csak annyi van menj tankolni
A manualban megadott 7mm-es benzin szintet hol kell mérni?
Köszi!
A tekercs a fesz. szabályzó előtt van, de elméletileg talán.
A feszültség szabályzó azon az elven működik, hogy a felesleges energiát elmelegíti! Nekem a feszültség szabályzó melegedett. Kicseréltem az égőket a reflektorban35/35W helyett 65/60 W-ra és a feszültség szabályzó csak langyos azóta.
Vegyél új fesszabot, és próbáld töltőről járatni generátor helyett, miközben a vezetékköteget mozgatod. Főleg a kormány környékén, ahol mozog hajlik stb.
igen, nálam a probléma a szabályozóval van, viszont egy hibás tekercs kitudja őt nyírni.
A 2002-2003-as szériahibája hogy leég generátor, a tekercskivezetések hozzáérnek a blokk falához, és egy idő után testzárlat miatt elhalálozik. De most olvastam utána hogy neked a fasszab. hal meg
Mi probléma volt vele?:)
Igen, viszont az új 1 hetet volt rajta. Ezért több mint gyanús hogy valami probléma lehet vele. Nem gyári volt a szabályozó, hanem valami utángyári, de nemhiszem, hogy egy hét az élettartama. A régit szétbontottam, az miután szétégett lezárlatosodott, az új még nem zárlatos de már kifolyt a bele, meg elfüstölt. És kimérve, szétégett valamelyik dióda abban is. Mert mindkét irányba enged.
Én az R1 generátorával szoptam idén
Ezt az áramfelvétel dolgot holnap kipróbálom. Amúgy tartok tőle, hogy valóban a motor működési körülményei idézik elő benne a hibát. Ugyanis egyszer meleg motornál purcantotta ki a szabályozót, egyszer meg hidegnél, szóval gondolatmenet alapján a rázkódáshoz lehet köze.:). Egyébként a tekercsek ellenállása meleg motornál valamivel nagyobbak voltak mint hideg motornál, de nem volt nagy az eltérés, és mindhárom kijövőn ugyanazt lehetett mérni.
Nem, Yamaha tt 250.
Áramfelvételt lehetne mérni akár csak siműán sorbakötve egy fogayztóval is, da z mág mindíg csak statikus próba...
Ez mié? VFR?