Akkor dugó gyűrű csere, hengerfúrás a megoldás? Mennyire lehet gond mert hétvégente ha jó idő van akkor egyhúzásra lemegyek vele 150km-t is. Köszi a választ
Az hogy Babetta, vagy Simson gyújtás van rajt nem befolyásolja az előgyújtás mértékét, az 1,6 megközelítőleg jó lesz. De ha 1,5-re sikerül valószínű észre sem veszed, ha csak le nem villogod.
félretettem ínséges időkre, kicsit visít motorféken mindkettő
már ha lehet motorfékről beszélni a szimón.....
mondjuk a mostani meg akkor visít ha húzom a gázt
Hát jó kosarat nem darabolok szét, szóval ha használható akkor nem érdekel, általában börzézni szoktam szarrákopott darabokat. :)
Egyébként ha csak a kosarat nézed, és összeszorzod, akkor úgy tűnhet hogy én nagyot szakítok ezen, a valóság meg az hogy nem is annyira, hisz a laposvasat is számolni kell, vágókorong fogy, fogy a CO2, fogy a huzal, pörög a villanyóra. Szóval nincs ezen 100% haszon meg hasonlók.
Már lassan 1 éve hirdet valami ombre vaterán, egy ilyen hengert, valószínű onnan indult a dolog.
Ráadás az állatja úgy adja elő mintha ez valami forradalmi tök jó dolog lenne.
Erre gondoltam én is, hogy nagyon terhelné a dugót.
Most még nem tervezek ilyen átalakítást köszi, majd csak ha elkopik a hengerem. A gyűrűk már marhára ciripelnek. (Nem a tűgörgő, mert azt már cseréltem, és a hengerből jön, az tuti) A 70-es henger egyébként úgy készül hogy kiveszik a perselyt, felfúrják az alut, és megy bele egy nagyobb persely?
Majd ha oda jutok olyat szeretnék ami nem forog nagyon, csak kb annyit mint a gyári, hogy tartós legyen. Meg nem akarok se rezót, se nagy karbit. Csak egy olyan szintet mint a gyári 70-esek voltak.
nagyon be fog billegni a dugó, helytelenül kopik majd,esetleg meg is ragadhat,vagy eltörik a dugó.
Ha gondolod, 2000Ft-ért felmarom a blokkod.
Egy új vagdalatlan hengert 7500Ft-ért tudok.
Sziasztok. Olvastam valahol hogy S51-re úgy rakták fel a 70-es hengert, hogy a blokkot nem marták ki, hanem a persely hengerből kilógó részét egyszerűen levágták. Az lenne a kérdésem hogy mennyire életképes ez a fajta megoldás?
-4 felömlő kialakítása: Star,Schwalbe, 50,51,60,70,80,90,100 hengereken
(7000Ft henger,hengerfej átalakítással)
-51-es blokk átalakítás 70ccm-re: -blokk marás (2000Ft)
-70 henger (új,Almot 9500Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft
(új70-es h.fej 4000Ft)
-70-es kovácsolt hajtókaros erősített sportfőtengely (német 16000Ft)
-S60,S70,S50,Schwalbe hengerek 5,6 felömlős ablakolt dugattyús kialakítása (8000Ft).
-S50,star,schwalbe 80ccm (50mm furattal) henger készítés:
-Hüvelycsere,blokkmarás, hengerfej
átalakítás,és igény szerinti henger kialakítás(2,3,4,5,6 felömlősre)
25.000Ft-tól
-S51-re 90ccm-es henger készítés: -hüvely csere, blokkmarás,hengerfej
átalakítás, és a henger teljesítmény igény szerinti kiképzése 2,4,5,6
felömlőssé honda racing,és keystone dugattyúvalszerelve,hengerfej
alakítással. (25.000Ft-tól)
-100,105,110ccm átalakítás: -2,4 felömlős nyomatékos verziókban honda
dugattyúval,henger,hengefej alakítással 25.000Ft-tól
Bővebb infó email-ben, vagy telefonon.
06705305174
Ennek még a dupláját is simán megéri.
A paraszt meg ingyen sem viszi el mert közébassza a csavarhúzót:)
már ha lehet motorfékről beszélni a szimón.....
mondjuk a mostani meg akkor visít ha húzom a gázt
Egyébként ha csak a kosarat nézed, és összeszorzod, akkor úgy tűnhet hogy én nagyot szakítok ezen, a valóság meg az hogy nem is annyira, hisz a laposvasat is számolni kell, vágókorong fogy, fogy a CO2, fogy a huzal, pörög a villanyóra. Szóval nincs ezen 100% haszon meg hasonlók.
van kettő is itthon
ha már ilyen jó áron adod a szeleteit
Ráadás az állatja úgy adja elő mintha ez valami forradalmi tök jó dolog lenne.
Igazi mucsai megoldás.
Most még nem tervezek ilyen átalakítást köszi, majd csak ha elkopik a hengerem. A gyűrűk már marhára ciripelnek. (Nem a tűgörgő, mert azt már cseréltem, és a hengerből jön, az tuti) A 70-es henger egyébként úgy készül hogy kiveszik a perselyt, felfúrják az alut, és megy bele egy nagyobb persely?
Majd ha oda jutok olyat szeretnék ami nem forog nagyon, csak kb annyit mint a gyári, hogy tartós legyen. Meg nem akarok se rezót, se nagy karbit. Csak egy olyan szintet mint a gyári 70-esek voltak.
nagyon be fog billegni a dugó, helytelenül kopik majd,esetleg meg is ragadhat,vagy eltörik a dugó.
Ha gondolod, 2000Ft-ért felmarom a blokkod.
Egy új vagdalatlan hengert 7500Ft-ért tudok.
-4 felömlős henger készítés: Star,Schwalbe, 50,51,60,70,80,90,100 hengereken (7000Ft)
(henger,hengerfej átalakítással)
-51-es blokk átalakítás 70ccm-re: -blokk marás (2000Ft)
-70 henger (új,Almot) (9500Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft
(új70-es h.fej 4000Ft)
-70-es sportfőtengely (Mza-tuning 16000Ft)
-S50,star,schwalbe 80ccm (50mm furattal) henger készítés:
-Hüvelycsere,blokkmarás, hengerfej
átalakítás,és igény szerint henger kialakítás(2,4,5 felömlősre)
25.000Ft-tól
-S51-re 90ccm-es henger készítés: -2,4,5 felömlős kivitelben honda racing,és keystone dugattyúval, hengerfej alakítással (25.000Ft-tól)
-100,105,110ccm átalakítás: -2,4 felömlős verziókban: honda dugattyúval,
Henger ,hengefej alakítással 25.000Ft-tól
Bővebb infó email-ben, vagy telefonon.
06705305174