Elég nehéz ez a dolog, nem tudom, mi van akkor , ha az egyik "fázis" menetzárlatos. De ha a három lámpa egyformán világít, akkor a feszültségszabályzó a hiba.
Nem tudod, mert lehet, csak menetzárlat van. Az ellenállás eltérés nem mérhető. Azt pedig csak akkor látjuk, ha szétszedtük.
Még azt nézd meg a testhez nem zárlatos-e?
Az akku benne van a motorban és így indul, jár, stb.:) Csak a szabályozó van lehúzva így nincs töltés, de azonkívül minden elektromos rendszer hibátlanul működ:)
Ahol a vezetékköteg kijön a blokkból, vagy bemegy valahová ahol zárlatba kerülhet. Keresgélj. Olyan nincs, hogy minden jó mégis rossz,ezért rákapcsolsz oda 12 V-ot akkutöltőről pl.ahol egyébként is kapja , és ki fog jönni ha valahol gond van.
A vezetékköteget az első szabályozó cseréjekor átnéztem, semmi rendelleneset nem találtam.:) Az első tönkremenetel az valami tankolást követő indításkor következett be, a mostani pedig kb hidegindítás után 1 perccel. Szal az üzemmeleg állapotot meg sem közelítette a motor.
Az ottan felül az a három szegmens,az rútul fekete, az bitrosan melegedett valamitől.
Ha nemesik közel velamihez ami erősen melegítette kívülről (monnyuk kipukönyök) akkor lehet éni a gyanúperrel, hogy ottan ez megdöglendett.
Maga a vellanyrenccer tényleg stabil tápról vizsgálható, elsősorban áramfelvétel tekintetében.
CSak ez sajna továbbra is, statikus és nem üzemszerű próba..
Viszont, a emgfekedett szegmensek gondolatébresztőek:)
Talán egy cseredarbbal volna jó próbálni, ieltve az alaplapot-mint mondtam- kellene terhelésre lepróbálni.
Na ez a qrva hiba! Nem tudod , hogy a motor miatt vagy a tekercs miatt ment tönkre a feszültség szabályzó. A motor áramkörökben lehet valahol időszakos zárlat pl. Legelőször is a motort kellene valami egyenáramú tápegységről próbálni. De még ez sem 100 %, mert mi van akkor, ha a bemelegedés után megy valami valahol zárlatba? Felül az a négy tekercs elszíneződés gyanús, de nem biztos , hogy rossz.
Vagy átvizsgálni a vezetékköteget, nincs-e kidörzsölődve valahol!
Remek kérdések, hosszú ideig lehet kísérletezni.
Ma reggel jobban átvizsgáltam a tekercset, és találtam a gyantán repedéseket, de az is lehet hogy normálisak, csak mivel nincs még ilyen témában tapasztalatom, nemtudom eldönteni. Igyekeztem valamennyire használható képeket készíteni.
Esetleg ha vkit érdekelne. :D
Még azt nézd meg a testhez nem zárlatos-e?
Keress valami villamossághoz értő havert, vele nézzétek át.
Ha nemesik közel velamihez ami erősen melegítette kívülről (monnyuk kipukönyök) akkor lehet éni a gyanúperrel, hogy ottan ez megdöglendett.
Maga a vellanyrenccer tényleg stabil tápról vizsgálható, elsősorban áramfelvétel tekintetében.
CSak ez sajna továbbra is, statikus és nem üzemszerű próba..
Viszont, a emgfekedett szegmensek gondolatébresztőek:)
Talán egy cseredarbbal volna jó próbálni, ieltve az alaplapot-mint mondtam- kellene terhelésre lepróbálni.
Vagy átvizsgálni a vezetékköteget, nincs-e kidörzsölődve valahol!
Remek kérdések, hosszú ideig lehet kísérletezni.
Vasmagos tekercsnél nemigen számít a tekrecselés menet-menet melé vagy nem mivolta.
Rendszerint szemre nem látszik semmi...