Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát hallod van baj nem kicsi... belezavarodtam, mit hova kössek! Tudnál adni elérhetőséget, azt megköszönném!
(Szemérmetlenül magmra vettem D:)
No,mi fáj?
Sziasztok! Valaki van itt aki esetleg nagyon ért a VAPE gyújtáshoz, mert akadt egy kis gondom vele... Előre is köszi a segítséget!
Hát aki nemért hozzá az lehet összekókányolja így... igazából énsem bonyolítom túl egy csavarhúzó beleüt kicsit és azzal kipattintom,semmiképp a fészeknél vagy a tengelynél és a régi szimeringgel vagy egy megfelelő nagy krovával szépen körben bekocogtatom a szélénél.
Háát, van az a felhazsnáló, aki a külső gyűrűnél szedi ki, és a kalapács hegyével rkja vissza, s ha nem egy könnyen, kívül bezsíroza
Igen elég csak a kisfogast levenni.
A kupplung oldalon nem kell levennia kupplungot ugye? Elég csak a főtengely fogast?
Vitonos szimering és tuti nemlesz vele gondod,praktika nemigen van síkba bekocogtatod és ennyi.
Sziasztok! Eladó lett a Simsonom, ha valakit érdekel, hívjon nyugodtan.

A hírdetés itt megtekinthető.

Véleményt meghallgatok, a motorral kapcsolatban.
Érdemes valami jobb fajta szimeringet venni a főtengelyhez? Van valami praktika amire figyelnem kell, mint kezdő Simsonosnak?
csiszolópapír vagy finom lemellás csizsoló, polírpaszta aluhoz,polírkorong, polírozógép
segitség kéne hali srácok megtudná nekem valaki mondani hogy milyen szerszámok és anyag kell polirozáshoz.első villa meg oldaldekni meg egy pár alkatrészt szeretnék házilag polirozni.köszönöm.
A vee rubber nem annyira szar. Nekem k42-es mintával az van hátul, de szárazon nincs vele gond. Aszfaltos focipályán döntögettem a Simsont , de tapadt rendesen. Vizes betonon (nem aszfalt, hanem igazi beton út) viszont olyan mintha taknyon mennék vele. Homokban pedig szeret farolni, de úgy olvastam hogy ezzel a mintával ilyen a Heidenau is.
robogón olyan 5-6 ezer felé előjöttek a hibák a gumiban
tisztára göröngyös lett a felülete, mintha 2 rétegből lett volna és bement a rétegek közé
A te ajánlatodnál az eső oldalon volt 800-zal olcsóbb.
Egyrészt.
Másrészt , meg egy valamirevalüó guma 15-20 ezret elmegy egy kismotoron, ezek a távolkeleti csodák meg nem, hogy az egyéb tulajdonságaikról ne is beszéljünk.
Gondolom, most az jön majd, hogy még nem próbáltam.
Ez tény, és nem is fogom, mert nem hiszek a csodákban.
Ki kell próbálni, mert pozitívan fogsz csalódni.
Eddig akárki megvette csak dicsérte, hogy ennyi pénzért ilyen minőséget kapott :)
pedig van valami himi-humi márka
mondjuk ami 2,75ös az már 3300
a vee rubber nem annyira gáz nekem az van az elején és semmi baja
tart úgy mint a 20+éves cseszlovák gyártmány

jövőre azért tervezek venni egy garnitúrát
Én nem találtam 4000 nél olcsóbban.
Perse, aki iylen wee rubber, deestone és hasonlókat feltesz a motrára, az emg is érdemli hogy egyrészt pofáraessen, másrészt, hogy pár ezer után újat vegyen mert elkopik:)
mofakernél van 3 ezer alatt is nem akciós árban
A nem akciós áráért meg már normális is van:)
http://www.quad-motorgumi.com/...

AKCIÓS ÁR: Scarabeora, Simsonra, stb....
Ha nagyobb karbi akkor gondolom van valamilyen tuning is,de ha nincs akkoris jobban fogja venni a lapot.
Csak a Simo nem a pörgös fajta