Eddig 2 bontatlan gyári blokkot húztam szét, és mind kettőben a gyári szimering volt, ragasztva. ugyan olyan fehéres valamivel, szóval szerintem a gyárban is ragasztották:) Persze valami olyan ragasztó volt hogy kis erőltetésre simán kibillent a szimering.
Ha táboritól vetted szerintem nemlesz vele gond,nálam a sima gagyi párszáz forintos fekete is elment többezer km-t.A ragasztást arra értette hogy a szimering szélét körben vékonyan megkened pl szilikonnal,ez akkor segít ha a fészek már karcos mondjuk mert barbár módon szerelték...de biztonságból havernak is ígyraktam bele a gyújtásoldalon a biztonság kedvéért.
Hogy őszint legyek, hazsnált motorházba én is ragasztom:)
Eg y lehellez vékony szilkonréteggel, de nem kinyimásellen, hanem mert mndegyik motorház össze van karcolgatva, nincs eflületi minőség rendesen.
én is csak azt a zöld hubert ismerem, olyanom volt szerintem 500km sem bírt, utána alig indult
nekem valami "német" duplaajkas(alias porvédős) van mindenhol kék színű 3-400ft-os árfekvésben
eddig még jó
Zoli! Félreértés ne essék én tökéletesen adok ma véleményedre. Csak kiborít ez a homály.....a kereskedőkben.
Tény, ez barna. Persze az, hogy Viton, nem jelzi számomra semmi. Főleg, hogy hány ajka van? Mi ez? Pornó film?
Csak ezért van tele a f@szom az ilyen kelet szarokkal. Amikor a Banditot javított, csak minőségi Japán alkatrészeket építettünk be és nem is lehetett hozzá vita tárgyát képező gagyit kapni.
Akkor hol az igazság? Ahány válasz, annyi féle. Ezek szerint a Tábori jól átvert? Amikor az eladó mosolyogva azt mondja "ez a jó minőségű, drágább szimering"
Én nem soktam ezeken a márkákon rágódni.
Én nem láttma még huber szimermingből csak azt a zöldet ami nem járműbe való.
Én a sima magyar szimmeringet hazsnálom, ha van huber, vitonból akkor éljen, az vélhetően alkalmas
Lehet,h elcsesztem? Én tudtalan, vitonos szimeringet vettem ugyan de hubert.
Bele se tegyem? A boltban az füzték hozzá,h ragasszam be. Mivel szoktátok?
MIlyyen blokk van abban a sváblerben?
Ha túrós, akkor mindkát oldalon házagolni kell (keress javkönyvet) és olajterelő is kell mindkét oldalra, ha 5x1-es blokk ban benne akkor csak a jobb oldalába kellolajterelő és hézagoló.
Aztán mivel teljesen rossz helyen gyújt a motor, folyton kilöki, így hát nincs mit tenni, körbeütögeti a szimering fészkét vágóval, hogy "jól szoruljon" a szimering...
Eg y lehellez vékony szilkonréteggel, de nem kinyimásellen, hanem mert mndegyik motorház össze van karcolgatva, nincs eflületi minőség rendesen.
Azért kétkedtem, mert a motorosboltok tele vannak alkalmatlan szimmeringekkel, pl zöld huberrel:)
nekem valami "német" duplaajkas(alias porvédős) van mindenhol kék színű 3-400ft-os árfekvésben
eddig még jó
Tény, ez barna. Persze az, hogy Viton, nem jelzi számomra semmi. Főleg, hogy hány ajka van? Mi ez? Pornó film?
Akkor hol az igazság? Ahány válasz, annyi féle. Ezek szerint a Tábori jól átvert? Amikor az eladó mosolyogva azt mondja "ez a jó minőségű, drágább szimering"
Én nem láttma még huber szimermingből csak azt a zöldet ami nem járműbe való.
Én a sima magyar szimmeringet hazsnálom, ha van huber, vitonból akkor éljen, az vélhetően alkalmas
Az lehet viton valóban..
olyannal volt már dolgom régebben
bár eladáshoz jó, mert olcsó és pár hétig simán bírja
Ha azt a zőőd fost vetted,azt elis helyezheted a megfelelő edényben.
(nagy fekete a kapunál)
Bele se tegyem? A boltban az füzték hozzá,h ragasszam be. Mivel szoktátok?
Ha túrós, akkor mindkát oldalon házagolni kell (keress javkönyvet) és olajterelő is kell mindkét oldalra, ha 5x1-es blokk ban benne akkor csak a jobb oldalába kellolajterelő és hézagoló.
További infók lelhetőj fel a moser.de oldalonpéldául vagy a motelek.net oldalon.