Én robogó gyújtásra szavazok,a lendkerék sokkal könyebb ezáltal pörgős is lesz,jeladós,és bőven termel elég áramot,egy hasonló közdarab kell hozzá mint a babszihoz.
Üdv, valaki nem tud nekem egy jó kis dellorto phbg 19-es karbit jó áron illetve babszi gyújtás helyett valami hasonlóan jól forgós gyújtást ajánlani, de világító tekercsel rendelkező gyújtásra gondoltam :))
Igen ezt tudom énis,csak nemértem váltóáramnál sorban mi a haszna... mert egyenáramnál szűrés és pufferelés az rendben,de még ígyse látom értelmét motornál....
Igazából csak vergődöm. Még mindig a tökéletlen alapjárattal szívok. Ha 10-15 másodpercig hagyom járni alapjáraton, akkor nehezen, fulladva veszi a túrát. Ha elszegényítem alul, akkor meg rondán jár és hidegen nagyon pörög...
Jah úgymár más,de én ekkorában még nemláttam bipolárisat,és mi a szerepe váltónál a soros kondinak? vágom azért az elektronikát elégjól de ez nem világos
Szia! Most 6V-15/15W van elöl,6V-5W hátul. 6V/21W a tekercs. Ha előre 12V-25/25w-ot teszek,akkor hátul mi a jobb, 6V-5W vagy 12V-10W vagy 12V-5W? (az én logikám szerint a 12V-5W-tal lenne a legerősebb elöl,de a logikám lehet,sz@rt sem ér,ezért kérdem Tőled!) Előre is köszi!
A mondott konstellációban viszont snem látom mi volna a célja.
Monnyuk ksi fordulaton nem hunyorog az izzó, de ezen kavül kb semmi értelme.
CSöves erősítőkben szokásos eljárás a tápban.
http://www.futarmotorosbolt.hu...
Így az égőn mért kapocsfeszültség AC 7-17V között változik motorfordulat függvényében.
Reális ez?