Rúgó.... ez gyárilag egy nagyon elcseszett megoldás nem is tudom hogy gondolták,legalább úgylenne mint etz-n hogy egy bilinccsel a blokkhoz van fogatva,de így... lötyög az egész össze vissza,bár én melegen rátéptem egy 1,5méteres vízpumprafogóval és nemjött le többet
Nekem pl. kihívás+élvezet egy régi, gyenge cuccból valamit kihozni. Meg mindig alakítani, különlegessé tenni. Most ott tartok, hogy van egy bombabiztos, tökéletesen működő tárcsafékem, meg egy igényesen átalakított Ducati Energia gyújtásom. Lassan jön a többi...:D (Érdekes, azóta javítani sose kell a motort.:D)
Tényleg csak el volt állítódva. Mondjuk a referencia 46,6mm-es érték nem jött be de most nagyon tuti a váltó. Azért kapott menet rögzítőt és kontra mutert is. Kíváncsi leszek.
A P20-as karbiját nem értem miért keresik annyira, egy vacak karbi, és emellé még csak nem is olcsó, de legalább nem kapni hozzá alkatrészt...
Az árán simán lehet venni 21-es PHBG-t is akár.
hali megtudná nekem valaki mondani simson s 51 4 sebi és sima 60-as hogy az első lánckereket lecserélném most 15 ről 17 esre akkor mennyivel lessz gyorsabb ugymond végsebességbe a motor azt tudom hogy nem lessz ojan jó a gyorsulása de nekem hosszú turázásra kellene.köszönöm.
Letekeredik,kívül, és akkor rendszerint elllítódik belül a csőanya.
A külső anya, nem csak odafogja a szerkezetet a blokkhoz, de egyben kontraanya is. Nem kell mint a baromállat meghúzn, de azért jó15 Nm kell neki.
(nekem onnan ravaszul szivárog az olaj, uh n kis pasztával rakom ott össze)
Ma közel 100Km után eltűntek a fokozataim :-(
Még kezdő Szimós vagyok így nézegettem a gépet. Akkor vettem észre, hogy a váltóállító csavar anyája le van lazulva. Az az igazság, hogy nem tudom, hogy mitől. Leszedtem a deklit de sérült alkatrészt nem találtam. Lehet, hogy tényleg csak nem húzták meg?
Most üres és 1-es van :-( lassújármű
Nekem is volt régen simsonom és tuning nem azért kellet mert versenyeztem bár enyém igényesen meg volt emelve és cross sárvédő is volt de nem azért mert,hogy másnak jó legyen meg szép az volt a lényeg nekem jó legyen ennyi
Hát úgy könnyű ha van normális motor is mellé egyébként nemrossz a tuning ha jól megvan csinálva sokkal rugalmasabb lesz tőle a motor jobban gyorsul,simán kimegy nagyobb partokon stb stb. van akinek ez a tuningolás hobbi,van aki versenyre csinálja,van aki csak egy kicsi pluszt akar...
ok értem
de azért az esetek többségében nem így van
egy időben agyaltam én is a 4 felömlős hengeren. de rájöttem hogy semmi értelme
van a szimó mellett egy 400as meg egy 600as gépem, szóval miért is tenném......
ilyenkor több dolgon elgondolkozom
1 mipicsának tuningolni egy átlag embernek a szimót?
2 ha már tuningolja feleslegesen, miért a lehető legsóherebb módon?
3 ha már időt és pénzt nem kímél a tuningra akkor miért nem hozzáértővel csináltatja?
Hanyas fúvóka van benne? max 75 nagyobb nemkell neki,próbáld ki vagy középen a tű vagy legfelő rovátkába.Aztán menj vele egy pár km-t hogy nagyjából üzemi hőfokon legyen,csavard be teljesen a levegőcsavart majd kb 2fordulatot ki így már menni fog és játsz a gázzal addig csavard ki amíg szépen veszi a lapot nincs megtorpanás és magasabb fordulaton is szépen kipörög.Nem a legjobb hogy nincs felbővítve a csonk de nemlesz miatta gond,az pedig hogy besokal lehet a rosszul beállított karbitól is,vagy piszkos a légszűrőd és nemkap elég levegőt ezért jó amikor leveszed a csövet,vegyél bele egy újat nem nagy összeg.
30 éve nem volt más, akkor azt toltuk, most meg van, és valamiért van aki nem akar továbblépni.
Az árán simán lehet venni 21-es PHBG-t is akár.
de viszonyítás képp:haveromnak gyári s53 4 sebi 65ccm és 18-as első láncossal tudott 93-at!
A külső anya, nem csak odafogja a szerkezetet a blokkhoz, de egyben kontraanya is. Nem kell mint a baromállat meghúzn, de azért jó15 Nm kell neki.
(nekem onnan ravaszul szivárog az olaj, uh n kis pasztával rakom ott össze)
Még kezdő Szimós vagyok így nézegettem a gépet. Akkor vettem észre, hogy a váltóállító csavar anyája le van lazulva. Az az igazság, hogy nem tudom, hogy mitől. Leszedtem a deklit de sérült alkatrészt nem találtam. Lehet, hogy tényleg csak nem húzták meg?
Most üres és 1-es van :-( lassújármű
nekem inkább az a fontos hogy megbízhatóan elketyegjen 2,5 literes fogyasztással 40es tempókban
a versenyzés az más dolog, az egy kihívás hogy mit lehet kihozni belőle
de azért az esetek többségében nem így van
egy időben agyaltam én is a 4 felömlős hengeren. de rájöttem hogy semmi értelme
van a szimó mellett egy 400as meg egy 600as gépem, szóval miért is tenném......
1 mipicsának tuningolni egy átlag embernek a szimót?
2 ha már tuningolja feleslegesen, miért a lehető legsóherebb módon?
3 ha már időt és pénzt nem kímél a tuningra akkor miért nem hozzáértővel csináltatja?