Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A simsonomon egy 19-es Amal karbi van és az lenne a kérdésem,hogy hogy kell beállítani, mert sehol nem találtam leírást róla. Állítgattam magamnak, de nem az igazi. Jelenleg tűrhetően megy,de viszont nagyon rossz az alapjáratom, vagy egyáltalán nincs!

A másik gondom pedig,hogy ez egy S50es blokk és 60/4f-re van megcsinálva ( Babgulyás féle) és az a bajom vele, hogy mostanában sokszor besokal és csak akkor hajlandó fölpörögni, ha lehúzom a karbiról a légszűrőház gumi csövét. Gyári szűrő van benne. Ja és a hengeren a szívócsonk nincs fölbővítve a 19es karbihoz, így örvénylik az üzemanyag, de nem tudom, ez mennyire számít.
Ha valaki tudja az amal karbi beállítását, illetve tudna segíteni a probléma megoldásában, az légyszi irja le. köszi!
Üdv.
Simsonom van 60ccm-s hengerrel. Csak annyit kérdeznék hogy milyen gyertya a legjobb ehez a köbcentihez ?
ez jó ? Gyújtógyertya: M14-260
http://www.bercsekft.hu/motoro...
Sziasztok!

Kapott a simsonom egy könnyített IFA főtengelyt, 60-as 4 felömlős hengert, és fel lett a karbi bővítve 16-ról 19-re (BVF)! Az a problémám, hogy alapjáraton keveset (felpörög mint mikor a benzin fogy ki), kis fordulaton sokat (bekormolja a gyertyát, be is köpi néha és kihagyogat), nagy fordulaton újból keveset kap (elkezd horkolni, ahogy veszem el a gázt úgy kezd jobban gyorsulni, húzni) a gép...

Kis segítséget kérnék ezügyben, mert nem tudom, hogy a levegőn állítgassak még, mert már állítgattam, ha jó az alapjárat gázt húzok beköpi, ha nem jó az alapjárat középfordulaton jó, nagy fordulaton megint kevesel (nagy súberes karbi, alapjárati levegőszabályzó ezen a karbin még nincs), vagy a súbertűn le-fel, esetleg kisebb-nagyobb főfúvóka (jelenleg 75-ös), vagy netán benzinszint (bár ezt kétlem, mert a karbi aljában lévő nívóval 1 szinten van, talán minimálisan felette...), netán mind a 4 lehetőségen...

Csak olyanok vélemyényét kérem, akik komolyabban foglalkoznak eme járművekkel, nem vagyok teljesen hülye hozzá, én raktam össze a blokkot is, de ez a dolog most megfogott... míg 16-os karbi és 60/2 volt ilyen gond soha nem történt...
karbifüggő, de 70-72.
Az már már kérdés, hogy amit kapsz a bóótba' az valójában mekkora:)
Valaki meg tudná mondani mekkora fűfúvóka kell egy '84-es S51B-be? Köszönöm.
ha valakit érdekel jelezze!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Felmész a simsonklub-ra ott le van írva, hogy kell beállítani. Ha már eltekerted a keverék csavart az nem jó. (betekered teljesen majd 1,5 fordulat ki) subertű középre állítva. De legfontosabb a jó úszószint. Ha ezek jók akkor a gyújtás (ha van szikra, attól még nem biztos hogy jó helyen) előgyújtás beállítása. (legalább a jelhez állítani)
Akor is fullad ha sokat, de akkor is, ha keveset kap.

Sokat kap pl, ha átereszt a szivató, magas az ufószint, tele van gyömöszölve a légszűrődoboz mindenféle oda nem való szirszarral.Kevesklni akkor szok,ha ezek ellenkezője, vagy ha falsol, például.
Sziasztok! Köszönöm szépen, akkor a kondenzátor lesz a hiba forrása. Viszont a hirtelen gázadáskori fulladásra nem tudok mit kitalálni. Sokat kap, de a karbin hiába állítom a levegő-csavart, nem javul. Ismerősöm szerint nagy benne a főfúvóka. Gyárilag mekkora kell bele? Ebbe azt hiszem 72-es van.
úgy érted, minimum 250 voltos...
kb 500 ft felénk de 1000 alatt biztos. 12V-os kondenzátor.
6-800 ft
Rendben, nem variálok. Körülbelül mennyibe kerül ez az alkatrész?
Elvileg kondi de ne pakoljál bele MZ kondikat meg ilyenek sima kondi kell bele azt kész
Szokott olyan lenni, hogy Pest közeli vagy pesti Szimó tali?
Ezt én is olvastam a Simó klubban
(Megszakító is jókor nyit-zár)
Na sziasztok! Olyan problémám volt, hogy:

- Könnyen indult a motor, de ha bemelegedett sokszor leállt, és pár perc pihenés után nehezen, de beindult és ment tovább.
- Ha járt a motor, és hirtelen húztam gázt, először csak fulladt és úgy pörgött fel.

Mondtátok, hogy miket nézzek meg, de szerszámot csak mára sikerült szereznem. Karbiban a tű a legalsó barázdán volt, így sokat kapott, így feljebb raktam kb. középre + a levegő csavaron is állítottam. Javult, de nem sokat, ugyanúgy lassan pörög fel.

Ami a leállást illeti: Melegen is van szikra. A dekniben nincs benzin vagy olaj, szóval a szimering is jó. Ezek szerint a kondenzátor lesz a ludas? Egyik ismerősöm szerint az MZ kondenzátor is jó bele, sőt jobb. (?)

Szerintetek?
az lényegtelen de akkor működne ugye? mert még mindíg szar a váltóm és lehet kicserélem mert szereztem olcsóba a piacon 1 bácsitól egy megszakító kalapácsot meg 1 kapcsolódobot 500ért
ha valakit érdekel jelezze!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
nekem is 60/4-es a hengerem és maxásat használok és idáig semi bajom nem vtol vele:)
Ja! Mert a mexás gyújtás=kőbalta, mi?
Arra azért kíváncsi lennék, hogyan lehet a felömlők száma, és a gyújtás típusa között kapcsolatot teremteni.