Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Maradjunk abban, hogy szerinted nincs értelme.
Ja és rakj rá 14-es fogaskereket. nem fog úgy pörögni. viszont gyengébb lesz egy kicsit.
Megszakítós gyújtással semmi értelme a 4 felömlőnek.
őő, iletve de, csak a 4 helyén nem lesz semmi csak reteszelés.
3 sebességes váltóhoz jó a 4sebességes kapcsoló dob?
Ha eddig nem füstölt, akkor valószínű a kuplungoldali főtengely szimering ment tropára.
helló van nekem egy olyan gondom, hogy a motorom nagyon füstöl mi lehet a bajja ?
Adj szegény szerencsétlennek egy normális méretű lánckereket 14-15öst, jó hogy egyáltalán ennyit megy...
ilyen rövid szekunderrel mitől menne?
Sziasztok! Babgulyás féle:60/4f+rezó, 19-es Amal karbi+gyári légszűrő, megszakítós gyújtás. 11es kislánckerék. 3seb. Az a gondom vele, hogy 95kg-om alatt 70-75öt megy. inkább pörög, mint halad. Sokszor besokal, ilyenkor csak úgy éled föl,ha leveszem a csövet a légszűrőházról. Sokak szerint 90körül simán kellene,hogy menjen. Szerintetek, hogyan tudnék javítani a menettulajdonságain? Én gondoltam hogy előre 14es lánckereket rakok, meg nekem gyanús, hogy a rezó egy rakás sz@r. Hosszú menenetes gyertya van benne, keystone.Alapjáratot lehetetlen beállítani. Az előző tulaj szerint ezt kellene tudnia: 60ccm 4 Felömlő, 10Le, 9000RPM, 95-100km/h én sokallom ezeket az adatokat, bár babgulyás szerint a 9000-es fordulatot tudja a henger, persze megszakitós gyujtassal nem igen. ötlet valakinek,hogy hogyan tudnék javítani rajta. köszi szépen előre is a segitségeteket!
Erre mondják, hogy aminek menni kell, annak enni kell. Szóval, vagy fogyasztás, vagy teljesítmény. Amúgy ez nem teljesen igaz, nem lehetetlen a dolog, csak alapjaiban kéne megváltoztatni a dolgokat. Gondolok itt arra, hogy a Simson hatásfoka még 2T-k között sem a legjobb... Sőtt!
köszi a segítséget =)
Első körben be kell rendesen karburálni a motort, meg helyére kell tenni a gyújtást.
Második körben komoly fogyasztás csökkenést érhetsz el vele, ha megtanulod kontrollálni a jobb csuklód.
Ugyanis a fogyasztás 80%-ban tőled függ, a többi a motortól.
Majd holnap megnézem 72es fúvókával. a gyújtás jó. gyári karbi 16n3
Gyári karbival 72-es fuvókával és rendesen beállított gyújtással (megszakítós) nekem 2,8-at eszik (60-as hengerrel)
Meg kell szüntetni a folyást :-)

Ingyen nincs erő. Ha egyszerre lehetne fogyasztást is csökkenteni és teljesítményt is megőrizni akkor TDI lenne a Szimó

A Karzom a laktanyában 100km-en 150 litert evett :-)
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem.
Hogyan lehetne csökkenteni a simson fogyasztását úgy, hogy az ne menjen a teljesítmény rovására? 60ccm. Jelenleg 74-es főfúvóka van benne. Érdemes kicserélni 72-re. Esetleg lenne még valakinek valami 5lete,hogy mit lehetne rajta állítani?
Tegnap este majdnem 1 liter benzin köbö fél óráig volt elég... az azt jelenti hogy max 10km.
üdv ha érdekel vkit,írjon!
min ár 10000!
Főtengelyeket nézegetek. Simsonbolt.hu-n a sima erősített 70-es és a kiöntött 70-es között vacillálok. Sokat dob gyakorlatban a kiöntött sonkafurat? Megéri a + 7 ezer ftot?:D
sokat kap D:)
nekem a beltérin kellett kicserélni a kondikat mert fél év alatt kipúposodtak
szóval most már spórol mindenki........
az mitől van hogy majd 2 hónapos állás után egy rúgásra indult a szimó?
az vágenzi, de nincs még plusz 500 forintjuk normális 105 fokos kondira 10 volttal nagyobb fesztűréssel?
Tiszta röhely..

HA 60 évvvel ez előtt iylen okádék minőségben gyártottak volna rádót valami cégek, azok tüönkrementek volna a faszba.