Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nem tudom hogy volt e nektek ilyen, de a segítségeteket kérném. Berugó racsninál elkopott a kiemelő vájat a blokkon így recseg menet közben. Tudtok valami tippet a javításhoz? Köszi :)
sziasztok! Lenne egy Babgulyás féle tervezett rezóm, cserélném egy belsőrezós kipufogóra! Salgótarján és Eger környékéről érdekelne jobban, ha lehet. sziasztok
Szia! Szerintem nézd meg a karburátorod! Lehet hogy ott lesz a hiba. Pucold ki. Nézd meg a fúvókáit nincsenek eltömődve-e és az úszószint rendben van e.
őőőő, nemtom melyikre gondolsz, a buzerpipa és za indás is műkszik, csak az emzoliat nem hzsnálom
Sziasztok! Mi lehet a probléma? (1984 Simson S51B)

-Nehezen indul, igaz hideg van még neki.
-Ha beindul, 1-esben szépen veszi a fordulatot, megugrik, viszont 2-3ban teljesen elmegy az ereje. Kb. 30 másodperc alatt megy fel a fordulat.
-Ha meleg a motor, egyik pillanatról a másikra megáll, mintha kifogyna a benzin. Várok pár percet, és pár rúgásra indul. Aztán megint...

Tudom, hogy nehéz így látatlanban leírni, de kiindulási pontot adnátok, hogy mégis mit kell átnéznem? Esetleg ezek típushibák? (Értem ezt a gyújtásra.)

Válaszokat, tippeket, tanácsokat előre is köszönöm!
Zoli. Remélem az ímél címed él
üdv!
van vkinek gyorsgázkarja eladó?
Hátőőő, szerintem egy 100-120 mm-es már elég.
Most lehet értetlennek tűnök de milyen hosszú legyen a csavar a művelethez? Mágneses csavarhúzót meg beszerezek addig. Sietnem kellene mert nagyon érik a havazás.
Háát, akkor érdmes volna leellenőrizni a golyókat.

Vissza lehet őket játszani egy kis csavarhúzóval, kicsit türelemjáték, de nem akkora dolog.

Betekersz egy m8as csavart, hogy megütközzön a vonóékben.
(jobb oldalára felborítod a motort)(elvágzel minden izét emi ezzel jár, benzin, olaj, akku stb)

A lánckeeeerék felől kinyomod a csavarral a vonóéket úgy, hogy a vonóéknek ellentartasz kicsit.

Ha a 4es reteszelőgolyókat már tartja a csavar, kihúzhatod a vonóéket.

A vonóék felülete nem lehet jelentősen beverődött, mert akkor a mondott módon akad.

Egy mágnese csavarhúzóval kipecázod a nagy golyókat.
(alőtte érdemes féktsztítóvalkimosni az olaajat belülről, hogy ne tapadjon bele a golyó)
Ha minden golyó sértetlen, akkor nemtom mi baja:)

Ellenben, ha találsz sérült golyót, ami láthatóan em kerek, türött, akármi, akor az csere.

A nagy golyók után visszefelé tekered a csavart, kijünnek a 4es golyók is.
Ezeknél próbálni kell, hogy visszatoláskor van e ellenállás.
Ha nincs, lepattant a zsinórrugó...

Visszeszerelni úgy kell, hogy a csavart befeszíted, hogy végea kis golyóknál legyen.
Beejtesz a csptengelybe két kis golyót,két kölönböző likbabepecázod. Ez után, beejtesz mégegyet, azt csavhúzóval bekényszeríted a helyére. Iylekor a zsinórugó már nyomja .
Ha az egyik bent van, meg tartod a csavhúzóval beejted a másikat, azt is bekényszeíted, mindekettőt megtartood, és tolod beeflé a csvart amíg rátekar a golyókra.
Leírni bonyolultabb mint csinálni:)

A nagyopkat hasonlóan kell betenni, a csavart mindíg szintig tolod-golyó-következő szint.
Amikor mind bentvan, a csavart kinyomod magával a vonóékkel úgy, hogy közben a csavarnak ellentartaszt.

A leírt hibát a vonóék kiverődése és-vagy a valemyleik golyó sérülése okozza rendszerint
Üdv Zoli!

A vonóék az kicsit szorul de lötyög is egyben ahogy mozgatni akarom a tengelyt. A motor nem most lett összerakva, 1 éve lett javítva azóta nem volt vele semmi probléma. Hirtelen jelentkezett a váltó hiba, egyik este indultam volna haza és rögtön feltűnt hogy az 1-t nehezen veszi és a házunk elé érve a sebességből nagyon nehezen tudtam kivenni üresbe. Ha a szerkezetnek rásegítek kézzel akkor lehet váltani de ha csak a váltókart mozgatom nem megy végbe a váltás szinte egyik sebességben sem csak véletlenszerűen vált. Nagyon kinéz egy motor szétszerelés az eddigiek alapján.

Amúgy most szerettem volna venni egy másikat de a motor kormánya meglehetősen szorul a forgatáskor, irányjelzők nem működnek, a kipufogó ki van belezve. A karburátor is egy régebbi típusról lett átrakva. Természetesen a hibákról nem tett említést az eladó így egyelőre nem lett semmi az üzletből. Az elektronikát is le kell ellenőrizni mert lehet hogy az sem jó, töltés van-e egyáltalán és az irányjelzők miért nem működnek? Az üres lámpa az irányjelzők visszajelzőjébe vannak bekötve, világítás van és a féklámpa is működik.
Cserélném dupla magos asztali pc-met + 17 colos lcd monitorral MOTORRA
Amit tudni kell:-alaplap: Gigabyte GA-EG43M-S2H
-cpu: intel E2140
-memoria: 2 GB DDR2
-HDD: 80 GB
-LG meghajtó
-táp: Chieftec 400W
+billentyűzet és egér
Bármien motort meghalgatok.
Nincs valami profi babettásunk?
Egy simson blokk elég jól passzol bele,egy komplett blokk mindenestül kb 20-30között mozog.
Cserélném dupla magos asztali pc-met + 17 colos lcd monitorral MOTORRA
Amit tudni kell:-alaplap: Gigabyte GA-EG43M-S2H
-cpu: intel E2140
-memoria: 2 GB DDR2
-HDD: 80 GB
-LG meghajtó
-táp: Chieftec 400W
+billentyűzet és egér
Bármien motort meghalgatok.
Sziasztok! Milyen blokk passzol egy 1984-es S51B-s simsonba? Illetve egy jó állapotú blokk milyen árban van?

Válaszokat előre is köszönöm.
Cserélném dupla magos asztali pc-met + 17 colos lcd monitorral MOTORRA
Amit tudni kell:-alaplap: Gigabyte GA-EG43M-S2H
-cpu: intel E2140
-memoria: 2 GB DDR2
-HDD: 80 GB
-LG meghajtó
-táp: Chieftec 400W
+billentyűzet és egér
Bármien motort meghalgatok.
Ma végre szolgálatba állt a Simson. Az asszony lenyomott 20 Km gyakorlást.
Hihetetlen tehetség de azért sikerült neki mindig lukat lőni visszaváltáskor 4-3 között.
Basszus újra átélem vele a kezdő dolgokat. Nagyon jó látni a boldogságot rajta egy kör után. :-)
helló.

milyen szimeringet ajánlotok? vagy itt nincs jobb rosszabb tartósabb strapa bíróbb? köszi
Sziasztok! Simson S51B-nek mi a gyári áttétele? Szerintem nagy fogaskerék van elöl, mert nagyon nem akar megindulni.
Üdv mindenkinek, eladnám felújított simson endúrómat!
60ezer forint az ára, ha valakit érdekelne akkor szoljon!
email: gubalajo@freemail.hu
Énis gondolkoztam ezen de végül sikerült annyira ráhúzni hogy jólett,ne full erőböl tépd rá csak úgy érzéssel de rendesen azért amikor jó meleg.
Akaszd ki a váltóüdob tarély izéjébe beugró kilincsmechanikát.
Ha anélkül jó, akkor a teréjon kell reszelni.
(utángyártottnál kb alap, hogy pontatlan)

Ha a vonóéket akarod kipróbálni, akkor kiakasztod az egész mozgató mechanokáts és kézzel ráncigálod.
(óvatosan, hogy ne rántsd ki)
H így viszonylag normális, akko érdemes a vonóéket tökre benyomni és nélküle kipróbálni a kapcsolószerkezetet.
(nyilván iylankor csak 1-3 van, 4 nincs)

Ha kicsit ellenttartva íygy is szorul, akkor a kapcsolószerkezetben van a hiba.
Jellemző, hpgy a váltódob vagy lütyög vagy élből szorul, de még csak véletlenül sem pontos:)

Ha mág is a voóék jár nehezen, az nem nagy öröm..

Ennek több oka lehet.

Például lehet, sorjás a csőtengelyben a golyók furata, amikben etttől akadnak a golyók.
(érdemes előre ellenőrizni)
Lehet méretpontatlan belül a csőtengő furata, és már önmagában a vonóék is szorul benne.
Ileltve ezek báemely variácija:)

Természetesen ezen hibák egyike sem áll fenn soha gyári alkatrésznél, utángyártottakat meg sokszor otthon kell hazsnálhatóvá tenni
Kíváncsi leszek a Brisk gyertyára.

Ma mentem 20 kilómétert. Nem fullad, jó lett. Viszont háromnegyed gáz felett egy picit gyengül. Lehet, hogy ott még mindig szegény.