Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szimering,gyertya,kondi?
hello van egy 51es simom megszakìtòs gyújtással és melegen nagyon nehezen indul légyszi segítsetek
sziasztok
valaki megtudná nekem mondani hogy 1, tárcsás mz kerékagyhoz ás 16" ráfhoz mekkora küllők kellenek?
2, verseny, tuning gépekhaz van valami komolyabb szilent és szimering? (vagy tökmindegy)
3, csapágy méreteket le tudnátok írni (az összes kellene) köszönöm!
Nem érdekel egy 19N1-es bvf?
vagy Tábori Bátya újpesten, Neked közelebb van, de drágább valamivel.
Akkor mindenképp nevezz be rá,ha a bowdenek nem stimmelnek azlegyen a legkisebb gond,viszont ahogy néztem a fuvikat nemhiszem hogy jó bele a szimóé... pedig valamelyikbe tuti jó és talán pont dellortoba,elfelejtettem már.
Akkor szerintem ez elég jó hely árban is.
ÁÁÁ semmi. Lábtartó gumi. Kipuf fojtás, fékkar, fúvóka..
Semmi komoly.
Igen bontottat tudna nekem is beszerezni a srác, persze nem valami kókányt, jónéhány karbit hozott már és mind jó volt eddig, a közdarab nem gond egy olyan gyárban vagyok raktáros ahol esztergán és maró gépen dolgoznak a kolegák, szóval csak 1 szavamba kerül és készül is hozzá a közdarab, illetve egyet már csináltattam is egy havernak
Ehez szerintem mindenképp kell egy közdarabot csinálni amivel feltudod rá rakni.
A futarmotorosbolt elég olcsó hely szerintem,de ha lehet én bontott gyári jóállapotú alkatrészekre szavazok,persze attólfügg mik kellenek.
dellorto phbg 19
Akkor mindenképp jólenne a csere,márcsak az átmérők különbsége miatt is.
Kicsit bővebben milyen dellorto? elég sokfajta van... amugy ha nemjók hozzá a bowdek egy kis forrasztóón és páka, olyat csinálsz amilyet akarsz.
Az egyik ismerősöm tudna nekem hozni dellortót, kérdésem az lenne hogy bovdenek jók e a simó bovdenek hozzá, mindenképpen manuális szivatós legyen, fuveszok menetei méretei egyeznek e a simóéval ?
Igen, persze az is bővítve lett.
Alkatrészeket hol szoktatok beszerezni?
Egy igazi Úr vagy! Persze még talán az enyém :-) vagyis az asszonyé nem hibás de halálra kínoztak, hogy majd meglátod: a tiéd is szimeringes lesz :-)
S51-nél minden probléma nélkül. Komplett gyújtást le, vékony csavarhúzó, és a főtengely mellett benyúlva kibillented a szimeringet (a szimering belső gyűrűjét baszogasd, ne a külsőt mert tönkremegy a tömítő felület)
A másik oldalon meg olaj leenged, deknit levesz, kuplung kisfogast levesz, és innentől ugyan úgy.
Létezik, hogy a blokk kiszerelése nélkül lehet főtengelyszimeringet cserélni?
Próbálgatni kell, ezer meg 1 verzió van, lehet olyan motort csinálni, ami mindenhol tol, meg lehet olyat is ami szűk tartományban megy mint az állat.
Most az utolsó KMK-n amivel mentünk motor, az 9,6-ig elforog, de már 2,5-nél is tökéletesen tol ami már szinte tök fölöslegesen alul van, semmi halottság érzés. (mindezt gyári négy és 15ös lánckeró, 58ccm-ből) Ez utcára egy tök barátságos cucc, mert mindenhol értelmesen megy, de ha megütöd akkor egy 85-90 közötti tempót tud diktálni, sőt megkockáztatom hogy egyel nagyobb lánckerót is simán elvinne. És most már úgy néz ki nem is forr. :)
Nem hiába a 2T motor lelke a kipufogó, azonos henger tök más tartományban képes tök más teljesítményre csupán a cső változtatgatásával. Ezért is tartom kissé abszurdnak a "tervezett rezó" fogalmát, mert azt igazán csak próbálgatással lehet kitalálni mit szeretne az ember.
Pici OFF!

Nekem az 1200-as Banditám van civilben :-)
Rábeszéltek egy sport bobra. Egy kör és le is vettem. Elfogyott a közel 110Nm nyomaték.
Pedig ez fírtakt
Hát a rezó ilyen... ezért kell úgy csinálni hogy lehetőleg mindig a rezótartományba essen vissza a fordulat,nem mindegy hova dolgozik a henger sem és hogy hogyan van tervezve a kipu.
Gondolom a szívócsonk is lett bővítve nagyobbra,mindenképp jobb lenne egy nagyobb karbi érezhetően(haver 60asán amal21 van) mert hiába cserélsz fúvókát nagyobbra ha a kis 16os nyíláson nembír több levegőt szívni... 19es karbi 75-80as fúvókával szépen betudnád állítani.
A kétütem mocik hangolása a gázlengések miatt iszonyat nehéz. Ha nyersz egy picit alul, veszítesz felül. Fiatal Simsonos koromból emléxem, hogy a rezóval sokat szívtak a többiek. Felül ment, mint a barom, alul meg egy küzdelem volt az egész.